Precies, om te huilen...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sowieso een bedrijf dat zijn merk Paula noemt
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:58 schreef Puckzzz het volgende:
Wat een kneusjes allemaal in het vorige topic.Ik zuip alleen maar teveel
Maar daar wordt aan gewerkt. En het gaat best goed!
Dan zijn je nagels nu heeel zwak. Wat je kunt doen: alsnog een dun laagje acryl op je nagels aanbrengen. Gewoon ter versteviging, dus geen tips e.d. erop zetten. Als je dat eraf laat groeien (wel af en toe een beetje bijvijlen om geen overgang te zien van acryl naar echte nagel), dan zijn je nagels voor nu wat steviger en de nagel die er achteraan groeit, is weer de normale dikte. Verder kan het ook lijken dat ze enorm slap en buigbaar zijn. Je bent gewend aan keihard (want: onbuigbaar acryl), dus dan valt het des te meer tegen..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:44 schreef Mirjam het volgende:
grootste deel geweekt, laatste beetje gevijld
AAaah! Wat een cutie! Zou ik ook vliefd op wordenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn man is verliefd op een ander
(voor het geval het filmpje niet (meer) mocht werken: op een kat dus)
Filmpje is cute, maar binnenstebuitenkatten..quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:55 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn man is verliefd op een ander
(voor het geval het filmpje niet (meer) mocht werken: op een kat dus)
Binnenstebuitenkattenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:10 schreef Juud- het volgende:
[..]
Filmpje is cute, maar binnenstebuitenkatten..
Psies!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:10 schreef Juud- het volgende:
[..]
Filmpje is cute, maar binnenstebuitenkatten..
*visuals met katten die hun maag op hun rug hebben enzo*quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Psies!
'why is the cat inside out???'
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:14 schreef Diconnected het volgende:
[..]
*visuals met katten die hun maag op hun rug hebben enzo*
Prettig gestoord yesquote:
Ik moet als ik jouw naam zie staan steeds aan kaas denkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Prettig gestoord yesmaar ja, dat snap ik ook wel
Serieus voor het eerst?? Wauwquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:23 schreef mirannie het volgende:
ik heb voor het eerst in mijn leven rode nagellak op op die ene keer na dan toen ik een jaar of 4 was en het er meteen af wilde hebben
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moet als ik jouw naam zie staan steeds aan kaas denken
Want jullie hebben natuurlijk nog geen huisdierenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:28 schreef zoeperzazke het volgende:
binnenstebuitenkatten![]()
![]()
![]()
Ik ben bang dat dat ventje deze kant op gaat komen haha.... Nadat er in F&F een topic was met een link waar we gisteren live een nestej sphynx katten geboren hebben zien worden (niet deze hoor) weet m'n man het helemaal zeker, hier moet er ook zo eentje komen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:31 schreef mirannie het volgende:
[..]echt waar. Nooit eerder ook een rood lakje gekocht, vond het ook echt niet mooi. Maar hele donkerrood vind ik toch wel erg gaaf, dus heb branding iron aangeschaft. Heb er natuurlijk wel flakies overheen gegooid
Daar heb je het helemaal zelf naar gemaakt!quote:
Daarom, een meer of minder maakt ook niet uit dan hequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 21:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Want jullie hebben natuurlijk nog geen huisdieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |