Ik snap ook niet op basis waarvan ze ineens iets dan niet bij de buren afgeven. Want er wonen hier ook ouwe lijken die dus altijd thuis zijn, daar ligt het niet aan,quote:
Vreemd is dat... dat ze het gewoon afgevenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik snap ook niet op basis waarvan ze ineens iets dan niet bij de buren afgeven. Want er wonen hier ook ouwe lijken die dus altijd thuis zijn, daar ligt het niet aan,
ik denk gewoon om jou te naaien nadat je had geklaagd over damonequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik snap ook niet op basis waarvan ze ineens iets dan niet bij de buren afgeven. Want er wonen hier ook ouwe lijken die dus altijd thuis zijn, daar ligt het niet aan,
Ik ben een beetje klaar met die TNT. Sowieso het hele postbezorgingssysteem i.c.m. werkende mensen. Dat je, zodra je pakje binnen is bij de TNT, een belletje ofzo kunt krijgen: "Voor ¤ 5,- extra komen we het vanavond nog brengen". Ik zou het doen als ik dan zeker wist dat ik meteen m'n dingen binnen had!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vreemd is dat... dat ze het gewoon afgeven
Ik dacht het wel even jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk gewoon om jou te naaien nadat je had geklaagd over damone
Eikels! Zo, frustratie is weer weg nu weer vrolijkquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:00 schreef Daph_ het volgende:
[frustratie]
Moeders komt thuis. WAAROM HEB JE DAT EN DAT NIET GEDAAN?!?!!?!??!
Eh, omdat ik niet wist dat het moest?![]()
Nu is ze kwaad en chagrijnig
[/frustratie]
Het is wat met die sukkels daar! Overigens heb ik nog niets van de chauffeur gehoord m.b.t. mijn klacht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:45 schreef Cyntiaa het volgende:
TNTFijn, mijn enveloppe van Mirjam is dus vermist! Weg, foetsie.. Of ik even de zender even wil vragen een formulier in te laten vullen zodat ze op basis van die omschrijving op zoek kunnen gaan.
![]()
![]()
![]()
* Duimt dat het pakketje van Vanesje en Mirannie wel gewoon aankomen *
quote:
Welkequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:20 schreef Sharana_LV het volgende:
<3 burlesque
ben nu aan het lakken en waaaaah zoooo moooi!
backup bottles bij volgende td bestellig!!!
the show must go on on ono no n onononononononquote:
Ben ik ook erg benieuwd naarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
the show must go on on ono no n ononononononon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ´m vanmiddag gepost, dus ik duim met je meequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:45 schreef Cyntiaa het volgende:
TNTFijn, mijn enveloppe van Mirjam is dus vermist! Weg, foetsie.. Of ik even de zender even wil vragen een formulier in te laten vullen zodat ze op basis van die omschrijving op zoek kunnen gaan.
![]()
![]()
![]()
* Duimt dat het pakketje van Vanesje en Mirannie wel gewoon aankomen *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |