Trauma's!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:09 schreef Loqi het volgende:
[..]
I wishneen nog lang niet ben ik bang
Maar de trap is eindelijk ontdaan van lijmresten
Ja datquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Trauma's!
Ben zelf ongeveer een volle werkweek kwijt geweest aan het ontlijmen van de trap![]()
Trappen bekleden moesten ze strafbaar stellen
Neem dan gewoon een traploper
Bwhehehe, dat grapjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat was met mijn 1 april garpje toen ookToen had ik wel tien viewers tegelijk!
Wat een kloteklus....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:19 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mijn topic was ik 4 maanden na aanvang klaar.
gatverdamme die klotelijmquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:23 schreef Loqi het volgende:
Boah![]()
Voor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb nog geen na-foto's, misschien morgen.. maar hij is nu wit-ig van de grondverf.. morgen alle kieren dichtkitten
Omdat de bewoners voor ons idioten warenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
waarom ligt die tegelvloer zo scheef trouwens
Serieus? Niet eens af te halen bij de Bruna?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:28 schreef Debsterr het volgende:
IK - HAAT - TNT.
Altijd leveren ze alles af bij de buren. GAAN ZE HET NOU NOG EEN KEER AANBIEDEN. AAAAARGH.
Ah okee, dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
Omdat de bewoners voor ons idioten waren![]()
Geen idee... wij lamineren er lekker overheen
Edit: ik weet t wel.. die tegels liggen gewoon recht in t huis.. maar de trap staat er scheef 'op'
Kom maar halen, er zijn nu 2 plakjes opgegeten doorquote:
Nee, ze proberen het morgen nogmaals. Dus DONDERDAG heb ik eindelijk die lakjes.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Serieus? Niet eens af te halen bij de Bruna?
Lijersquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, ze proberen het morgen nogmaals. Dus DONDERDAG heb ik eindelijk die lakjes.
Ik snap ook niet op basis waarvan ze ineens iets dan niet bij de buren afgeven. Want er wonen hier ook ouwe lijken die dus altijd thuis zijn, daar ligt het niet aan,quote:
Vreemd is dat... dat ze het gewoon afgevenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik snap ook niet op basis waarvan ze ineens iets dan niet bij de buren afgeven. Want er wonen hier ook ouwe lijken die dus altijd thuis zijn, daar ligt het niet aan,
ik denk gewoon om jou te naaien nadat je had geklaagd over damonequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik snap ook niet op basis waarvan ze ineens iets dan niet bij de buren afgeven. Want er wonen hier ook ouwe lijken die dus altijd thuis zijn, daar ligt het niet aan,
Ik ben een beetje klaar met die TNT. Sowieso het hele postbezorgingssysteem i.c.m. werkende mensen. Dat je, zodra je pakje binnen is bij de TNT, een belletje ofzo kunt krijgen: "Voor ¤ 5,- extra komen we het vanavond nog brengen". Ik zou het doen als ik dan zeker wist dat ik meteen m'n dingen binnen had!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Vreemd is dat... dat ze het gewoon afgeven
Ik dacht het wel even jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk gewoon om jou te naaien nadat je had geklaagd over damone
Eikels! Zo, frustratie is weer weg nu weer vrolijkquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:00 schreef Daph_ het volgende:
[frustratie]
Moeders komt thuis. WAAROM HEB JE DAT EN DAT NIET GEDAAN?!?!!?!??!
Eh, omdat ik niet wist dat het moest?![]()
Nu is ze kwaad en chagrijnig
[/frustratie]
Het is wat met die sukkels daar! Overigens heb ik nog niets van de chauffeur gehoord m.b.t. mijn klacht.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:45 schreef Cyntiaa het volgende:
TNTFijn, mijn enveloppe van Mirjam is dus vermist! Weg, foetsie.. Of ik even de zender even wil vragen een formulier in te laten vullen zodat ze op basis van die omschrijving op zoek kunnen gaan.
![]()
![]()
![]()
* Duimt dat het pakketje van Vanesje en Mirannie wel gewoon aankomen *
quote:
Welkequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:20 schreef Sharana_LV het volgende:
<3 burlesque
ben nu aan het lakken en waaaaah zoooo moooi!
backup bottles bij volgende td bestellig!!!
the show must go on on ono no n onononononononquote:
Ben ik ook erg benieuwd naarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 18:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
the show must go on on ono no n ononononononon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ´m vanmiddag gepost, dus ik duim met je meequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:45 schreef Cyntiaa het volgende:
TNTFijn, mijn enveloppe van Mirjam is dus vermist! Weg, foetsie.. Of ik even de zender even wil vragen een formulier in te laten vullen zodat ze op basis van die omschrijving op zoek kunnen gaan.
![]()
![]()
![]()
* Duimt dat het pakketje van Vanesje en Mirannie wel gewoon aankomen *
Ik ben echt een zweterd, dan staan er druppels op mijn voorhoofd en bovenlip en druppelen de druppels langs mijn nek/orenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben een echte stinkert, maar da's taboe geloof ik, je mag kei depressief zijn, in jezelf snijden en spastische darmen hebben, maar als je snel zweet en dus stinkt ben je een viespeuk
Maareh, meestal kan ik het goed onder controle houden. Maar moet wel echt opletten met wat ik aantrek.
Er zit een gat in!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
Het kan ook een gewone wegslak zijn:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_wegslak
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:51 schreef tliciouz het volgende:
Iedereen bedankt nog voor de lieve reacties!
Die is veul mooier als die van TD!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |