quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat dus ... touchscreen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
helemaal omdat space haar telefoon nagellakremover te drinken geeft ... vocht + touchscreen = huilen!
quote:
trots op jequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb zoya crystal besteld. En toen ook maar ki en savita![]()
vanavond kieke tijdens het lakkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
In Gossip girl hebben ze al de storm 3
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Iets met "ik bestel geen cnd's mee want ik heb een hoge creditcardrekeningquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik wil nog wel CND's met jou meebestellen hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Iets met "ik bestel geen cnd's mee want ik heb een hoge creditcardrekening"
.
Zullen zaterdag wel eens kijken danquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil nog wel CND's met jou meebestellen hoor
Eerst maar burlesquejesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zullen zaterdag wel eens kijken dan.
hihi, erg he!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:42 schreef mirannie het volgende:
Wat zijn we toch een stel falerds hier, niet te geloven!
Ik zit te wachten tot viis eindelijk heeft bijgevuld. Had ze gemaild en ze zeiden eind sept of begin okt.
Ja, heel erg!!quote:
Hehe leuk is dat jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
meteen zie ik allemaal users die de sheet openen omhoog ploppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |