ik bedoelde dat van mij ook niet lullig hehquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben een echte stinkert, maar da's taboe geloof ik, je mag kei depressief zijn, in jezelf snijden en spastische darmen hebben, maar als je snel zweet en dus stinkt ben je een viespeuk
Maareh, meestal kan ik het goed onder controle houden. Maar moet wel echt opletten met wat ik aantrek.
vooral hun voetenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik bedoelde dat van mij ook niet lullig heh![]()
![]()
Maar wel irritant iddMaar als jij jezelf ruikt en de rest vind het meevallen is beter dan andersom, dat hebben ICT-ers nogwel eens, vet stinken en het zelf niet ruiken
![]()
![]()
Ja ik vier mijn verjaardag niet, maar mijn ouders en opa en oma zijn als verassing langs gekomen vanochtend. Zaterdag gaan we met zn alle uit eten en nu ben ik met mijn vriend lekker aan het niksen, vanavond gourmetten en misschien naar de bios.quote:
HTC desire, als je voor touchscreen gaatquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
YAY, vodafone belde net dat ik een nieuwe telefoon mag uitzoeken
Dussss, Nexus one, of iPhone 4 als ze die ooit krijgen?
Die heb ik nu van mn vriend, en die vind ik echt baggerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HTC desire, als je voor touchscreen gaat
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HTC desire, als je voor touchscreen gaat
IIIIIPHOOOOOOOONEquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
YAY, vodafone belde net dat ik een nieuwe telefoon mag uitzoeken
Dussss, Nexus one, of iPhone 4 als ze die ooit krijgen?
A boe... I is no stinky.. Ik ben een lekker ruikende ICT-erquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik bedoelde dat van mij ook niet lullig heh![]()
![]()
Maar wel irritant iddMaar als jij jezelf ruikt en de rest vind het meevallen is beter dan andersom, dat hebben ICT-ers nogwel eens, vet stinken en het zelf niet ruiken
![]()
![]()
ik ook nie hoor!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
A boe... I is no stinky.. Ik ben een lekker ruikende ICT-er
Al die nagellaknerdsquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
A boe... I is no stinky.. Ik ben een lekker ruikende ICT-er
Ja, ze hebben nu alleen de 3gsquote:
beter!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
Woot. Krijg pakketje met nagellak van iemand omdat ze er 'niks' mee doet.. Of ik enkel verzendkosten wil betalen dan (zit catrice bij, opi, china glaze, W.I.C,...). How sweet
dat dus ... touchscreenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vertelll!!!
Hij bevalt m'n vriend prima!
Ik vind het kut maar da's omdat touchscreen
luie ict-er!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:30 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm zit ook W.I.C. Toronto bij. Hou niet zo van groen; maarrrrr misschien valt ie mee * free nail polish ftw *![]()
PS: Ik moet zwaar verder met m'n werk.. Ik zou 2u geleden een website opleveren.. Woops !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |