Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
die staat in de eerste post bijna onderaanquote:
een mousepad is ook een ondingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, ik heb t vaker gedaan, alleen bij andere reeksen..
Ik vind alleen een mousepad niet zo handig
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 04-10-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 080 suikertaartje
02. 057 goldfinger1963
03. 055 wel.o.k
04. 049 LovelyLady
05. 044 Fha
06. 044 Trevland
07. 042 Enfermera
08. 040 MaleDuck
09. 032 MPG
10. 026 TJDoornbos
11. 023 Dr_Flash
12. 021 JaniesBrownie
13. 019 Giertje
14. 017 DR34M3R
15. 010 marcb1974
16. 008 Ferb
17. 007 Marijkezwolle
18. 007 Muck
19. 005 L.no
20. 004 Solique
Reeks-statistieken!
dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb er vier keer over gedaan om de OP goed te kopeëren
Watwatwat?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
de wiki heb ik ook maar meteen bijgewerkt
Die om de vrouwen mee vast te zetten? (Dat is eigenlijk ieuwsgierigheid en ik bedoel: Wat ga je vastzetten? )quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat geloof ik graag![]()
even eens kijken naar de ankers
de OP is bijgewerktquote:
wij hebben een drankafhaalpunt aan de bar en daar heb ik 2 beugels staan vanaf de bar naar de grond en die zaten los omdat iedereen met die dingen gaat wiebelenquote:[..]
Die om de vrouwen mee vast te zetten? (Dat is eigenlijk ieuwsgierigheid en ik bedoel: Wat ga je vastzetten? )
Dat snapte ik, vroeg me alleen af wat eraan bijgewerkt moest wordenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de OP is bijgewerkt![]()
[..]
wij hebben een drankafhaalpunt aan de bar en daar heb ik 2 beugels staan vanaf de bar naar de grond en die zaten los omdat iedereen met die dingen gaat wiebelen
quote:Top 100 van maandag 4 oktober 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
016. 131 goldfinger1963
026. 120 Symphonic
037. 103 Pheno
053. 084 naatje_1
059. 081 suikertaartje
076. 069 LovelyLady
100. 061 Dr_Flash
de nieuwe topics zet ik erbij.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat snapte ik, vroeg me alleen af wat eraan bijgewerkt moest worden
kennelijkquote:Aha, waarom doen ze dat dan?Nodigt het uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het houdt je wel bezig iig
En ok, dat klinkt wel logisch ook
Kat ging net toen ik even opstond languit op de laptop liggenwaarin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
dan wordt het tijd dat je je vriendje gaat lastig vallenquote:
En dat moet JIJ vragenquote:
dat ik een parenclub heb wil nog niet zeggen dat ik een seksmaniak benquote:
sexy lingerie aan dan komt zijn zin vanzelf welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die is bezig en t lukt allemaal niet zo geloof ik, dus niet in de stemming vrees ik
Ik kon idd best zin hebben in koffie of een bad ofzoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat ik een parenclub heb wil nog niet zeggen dat ik een seksmaniak ben![]()
![]()
Ik wil m ook niet storenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sexy lingerie aan dan komt zijn zin vanzelf wel
preciesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kon idd best zin hebben in koffie of een bad ofzo
hij moet maar tijd makenquote:[..]
Ik wil m ook niet storenHij is druk en dat vind ik niet aardig van mezelf dan
Ik koester mijn 'dirty mind'quote:
met heel weinig aan zekerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hehe, ik ga zo wel gewoon naar bed
droom ze MPGquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 01:13 schreef MPG het volgende:
En nu ga ik dat mind gebruiken om eens fijn te dromen.
Bis Morgen![]()
.
Ik ook niet.quote:
quote:
MOgguh pinguin!quote:
* Pheno kijkt naar posthistorie. Uh, never mindquote:
In ieder geval goed dat je het ons laat wetenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 07:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
* Pheno kijkt naar posthistorie. Uh, never mind
Goodmeurning JB!quote:
Geen idee, maar mn vrouwtje is wel ziek vandaag...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe is het trouwens met de zieken enzo?
Goedemorgen Wokquote:
Morgen duckquote:
Ik wel, maar met een te verwaarlozen aantalquote:
Janies!quote:
gaat wel wat beter in de ksc geloof ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hoe is het trouwens met de zieken enzo?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee, maar mn vrouwtje is wel ziek vandaag...
Als ik op tijd thuis ben wel, maar heb een vergadering tot laat vandaag, dus dat gaat m niet worden denk ik...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gaat wel wat beter in de ksc geloof ik.
[..]
dan mag jij koken?
marijkjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen Wok![]()
![]()
[..]
Morgen duck![]()
![]()
[..]
Ik wel, maar met een te verwaarlozen aantalMorgen Pheno
[..]
Janies!![]()
Ik wilde je gisteren nog vragen hoe het is? Had je een tijdje niet gezien en wilde je nog PMen, maar je bent alweer boven water
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Als ik op tijd thuis ben wel, maar heb een vergadering tot laat vandaag, dus dat gaat m niet worden denk ik...
Hoi!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoi
Nog vier dagen en dan lang weekend!
Beterschap voor drquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee, maar mn vrouwtje is wel ziek vandaag...
Ik heb af en toe een paar dagen ofzo dat ik geen zin heb in fokquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Janies!![]()
Ik wilde je gisteren nog vragen hoe het is? Had je een tijdje niet gezien en wilde je nog PMen, maar je bent alweer boven water
toekquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoi
kjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marijkje![]()
![]()
[..]
je laat je vrouw toch niet zo aan haar lot over
Dat snap ik wel hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beterschap voor dr
[..]
Ik heb af en toe een paar dagen ofzo dat ik geen zin heb in fok![]()
Maar goedBij jou?
En ben nu weer (iig even) wegKinderen moeten naar school.
Muck pesten en F1 kijken. En verder geen idee nog.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!Al weer helemaal beter?
En wat lekkerGa je nog iets speciaals doen?
Dat klinkt al goedquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Muck pesten en F1 kijken. En verder geen idee nog.
Nog 4 dagen en dan 2 weken vakantiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoi
blijkbaar wel he...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marijkje![]()
![]()
[..]
je laat je vrouw toch niet zo aan haar lot over
Dank jequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beterschap voor dr
[..]
Ik heb af en toe een paar dagen ofzo dat ik geen zin heb in fok![]()
Maar goedBij jou?
En ben nu weer (iig even) wegKinderen moeten naar school.
spannend seizoenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
En vooral lekker rustigal hebben we het wel over F1 en je weet maar nooit!
Zeker maar mijn favoriete coureurs vallen beetje tegen, button en Senna ( volgens zijn oom was die beter dan hijzelf ooit was)quote:
ik had gehoopt dat button meer voordeel van zijn rijstijl zou hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zeker maar mijn favoriete coureurs vallen beetje tegen, button en Senna ( volgens zijn oom was die beter dan hijzelf ooit was)
Pcies maar het kan nog alle kanten op maar als JB het niet red dan juich ik zeker voor Mark Webber.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had gehoopt dat button meer voordeel van zijn rijstijl zou hebben![]()
maar Marc webber gun ik het kampioenschap ook wel.![]()
hamilton is het al geweest en vettel is een beetje te veel een "mannetje" geworden.
alonso is een gewoon een verraderen een ferrari coureur
Heb volgende week maandag gesprek, donderdag is de banenmarkt, denk wel dat ik even ga kijken. Ik maak meestal wel een goede indruk als ik mensen zie, beter dan op papier, dus wie weet is er iemand die me werk wil gevenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
kje![]()
[..]
Dat snap ik wel hoorIk heb ook van die dagen dat het wat minder is
Fijn om te horen! Weet je al iets meer over dat traject?
Hier alles okee hoor
Succes en tot later!
Ik doe heul niet mee hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Pcies maar het kan nog alle kanten op maar als JB het niet red dan juich ik zeker voor Mark Webber.
Ik wacht even met echt rijden tot ik t wat vaker heb gedaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Moet ik me zorgen maken JB of rij jij veilig?
wij kunnen samen de race kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Pcies maar het kan nog alle kanten op maar als JB het niet red dan juich ik zeker voor Mark Webber.
Verder hoop ik dat Kubica nog veel punten pakt en hoop dat Kovalainen ergens tegen een punt aanloopt. Zeker na vorige race verdiend hij het.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe heul niet mee hoorBen pas weer voor t eerst in jaren in de auto gestapt WAAA
Guten Morgen Liebchen.quote:
Ja, deze keer wel jaquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb volgende week maandag gesprek, donderdag is de banenmarkt, denk wel dat ik even ga kijken. Ik maak meestal wel een goede indruk als ik mensen zie, beter dan op papier, dus wie weet is er iemand die me werk wil geven
[..]
Ik doe heul niet mee hoorBen pas weer voor t eerst in jaren in de auto gestapt WAAA
Mogguh Lovelyquote:
Voor mij werkt dat soort dingen averechts. Ik ben nl de eerste keer veel minder zenuwachtig meestal dan de tweede keer. Ik wilde het dus perse niet, maar het kan je ook helpen om de dingen te zien die je evt fout doet en er rekening mee te houden, of juist zekerheid geven dat t goed gaat. Dus tis wat je zelf wil.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
Voor de mensen met een rijbewijs, ik moet gaan nadenken over een evt tussentijdse toets... de ene zegt onzin de ander zegt er baat bij te hebben... Ik weet het niet![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn ex wil een kindje met zn vriendin btw. Leuk voor hen, maar laatst zei hij dat hij geen plaats meer had voor onze kinderen als ie nieuwe kinderen heeftHoop dat dat meevalt en dat het ook leuk is voor A en K als ze een halfbroertje of -zusje krijgen. Ok voorlopig is t nog niet zo ver
Ik wil soms ook nog wel een kindjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik heb mijn handen vol aan deze 2... en we hebben geen plek en financieel moet dat ook maar allemaal kunnen
Ik was idd ziek. op zich voel ik me best oke. Maar nog wel moe
Moe is vervelend, maar te overzien, blij dat je je beter voeltquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil soms ook nog wel een kindjemaar ik heb mijn handen vol aan deze 2... en we hebben geen plek en financieel moet dat ook maar allemaal kunnen
Ik was idd ziek. op zich voel ik me best oke. Maar nog wel moe
INou die moeheid begint aardig mijn strot uit te hangen eigenlijk, want ik doe geen flikkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moe is vervelend, maar te overzien, blij dat je je beter voelt
Is dat erg? Mijn oudste heeft ook een andere vader...quote:Ja, heb er ook twee rondlopen en dat zijn idd de overwegingen om geen derde kindje te nemen, + dat deze twee dan een andere vader hebben..
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
INou die moeheid begint aardig mijn strot uit te hangen eigenlijk, want ik doe geen flikker
[..]
Is dat erg? Mijn oudste heeft ook een andere vader...
nou ja mijn bed is zeg maar groot genoeg voor 2 mensen, sorry!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
TJ wil met muck kijken, dan wil ik wel met jou naar de F1 kijken
Mooi dat je beter hebt geslapen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh lieve wok![]()
[..]
DuckieBeter dan de nacht ervoor gelukkig maar nog steeds moe
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
HerkenbaarVoel me ook constant moe. Slaap vaak overdag enzo.. Niet fijn, maar beterdan je ook nog eens ziek voelen.
En nou ja, ga er liever niet te diep op in
Ik kan niet in bed tv kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nou ja mijn bed is zeg maar groot genoeg voor 2 mensen, sorry!
Rammelende eierstokken???? die heb jij heul nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi dat je beter hebt geslapen!
Verder aardig wat rammelende eierstokken hier
even inventariseren,quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
TJ wil met muck kijken, dan wil ik wel met jou naar de F1 kijken
Je mag wel bij mij komen kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ik snap je
[..]
Ik kan niet in bed tv kijken
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, heb er ook twee rondlopen en dat zijn idd de overwegingen om geen derde kindje te nemen, + dat deze twee dan een andere vader hebben..
wat ben ik saai zeg, 1 keer getrouwd en 2 dochters bij wokkinquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dat erg? Mijn oudste heeft ook een andere vader...
Ik heb twee kinderen van 1 vader hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
wat ben ik saai zeg, 1 keer getrouwd en 2 dochters bij wokkin
trevquote:
ik ben ook maar 1 keer getrouwd en geen kinderen zover ik weetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
wokquote:
Ohjeequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
even inventariseren,
wat vind jij van ferrari?
welke coureur mag van jou kampioen worden?
wat is je favoriete team?
Luie Sletquote:
quote:
Niet saai.. standaardquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:47 schreef wel.o.k het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spannend!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb volgende week maandag gesprek, donderdag is de banenmarkt, denk wel dat ik even ga kijken. Ik maak meestal wel een goede indruk als ik mensen zie, beter dan op papier, dus wie weet is er iemand die me werk wil geven
[..]
Liebchenquote:
Goedemorgen LLquote:
Ikzelf heb er voor gekozen het niet te doen, voor mijn gevoel voegde het weinig toe... Maar het is net wat je zelf prettig vindt natuurlijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
Voor de mensen met een rijbewijs, ik moet gaan nadenken over een evt tussentijdse toets... de ene zegt onzin de ander zegt er baat bij te hebben... Ik weet het niet![]()
bij mij blijft bij 2, zeker wetenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
[..]
ik ben ook maar 1 keer getrouwd en geen kinderen zover ik weet
Ik ben saaier, nooit getrouwd en geen kinderenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
Dat kloptquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rammelende eierstokken???? die heb jij heul niet
Ik ben ook best saai hoor... 1 keer getrouwd en 1 dochter bij FeMaleDuckquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
mijn lijstjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohjee
- Ferrari
- Hamilton
- Mclaren dus
ziek vergietquote:[..]
Luie Slet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohjee
- Ferrari
- Hamilton
- Mclaren dus
[..]
Luie Slet![]()
![]()
[..]ik kijk niet graag tv in bed
[..]
Niet saai.. standaard![]()
Ik hou van afwisselinggoed genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en tv kijken in beddaar doe ik andere dingen
![]()
standaard is goed, ik kan niet tegen veranderingen
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Jij bent heul niet saaiquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben saaier, nooit getrouwd en geen kinderenEn mijn moeder liet vorige week doorschemeren dat ze de hoop opgegeven hadden dat ik ooit nog kinderen zou krijgen
Ondanks dat ik niet weet of ik überhaupt wel kinderen zou willen hebben, voelt dat best kut
Ik ben niet ziek meerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn lijstje![]()
[..]
ziek vergiet![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben saaier, nooit getrouwd en geen kinderenEn mijn moeder liet vorige week doorschemeren dat ze de hoop opgegeven hadden dat ik ooit nog kinderen zou krijgen
Ondanks dat ik niet weet of ik überhaupt wel kinderen zou willen hebben, voelt dat best kut
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed genoeg![]()
![]()
en tv kijken in beddaar doe ik andere dingen
![]()
standaard is goed, ik kan niet tegen veranderingen
Zie bovenstaandequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij doet daar zeker liever iets anders
Hey Marijke![]()
1 dochtertje en geen last van rammelende eierstokken? (van femaleduck)quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat klopt
[..]
Ik ben ook best saai hoor... 1 keer getrouwd en 1 dochter bij FeMaleDuck
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]gaan we dan maar gewoon F1 kijken op de bank
In bed moet je slapen of andere dingen doen, maar geen tv kijken
[..]
Zie bovenstaande
Hoi Trevquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij doet daar zeker liever iets anders
Hey Marijke![]()
Ze zei het niet letterlijk, maar ze gaf aan dat ik mijn oude kinderspeelgoed (bewaard voor als ik ooit kinderen zou krijgen) zou kunnen verkopen op MP... Dus die hint snapte ik wel zeg maar...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:55 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh Marijke
[..]
Jij bent heul niet saai
Wel een beetje lullig van je moeder om dat te zeggen vind ikJe bent nog jong, er kan nog van alles gebeuren...
[..]
Ik ben niet ziek meerMisschien een beetje in mijn hoofd
(vandaar die gaten misschien )
Tsja, dan zou dat wel snel moeten gebeuren denk ik... Ben 29, maar de vruchtbaarheid bij een vrouw wordt rap minder als je 30+ bent. Maar ik weet niet eens of ik dus wel kinderen zou willen/kunnen grootbrengen. Maar nou ja, dat faal gevoel dusquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar je hebt nog tijd om parijkezwolle te vinden en eventueel aan kindjes te beginnen?
anders zoek je gewoon een parijke met kindjes, zijn ze niet van jezelf maar dat vond je![]()
Zo zijn mijn ouders een beetje... Dus ben d'r aan gewendquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Vind het ook niet zo'n leuke opmerking van je moeder Marijke![]()
Beetje lomp
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk de parking verder uit breiden en glad trekken![]()
en gelukkig is het mooi weer vandaag
Of zo'n foute DVD met openhaardvuur of aquarium?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op bank zit ik nu al
![]()
hoewel ik moet toegeven dat soms de tv op de slaapkamer wel aanstaat voor een achtergrond muziekje o.i.d.
Mop, je kan wel zo'n beetje de enige zijn die geen partner heeft, maar ook dat kan zomaar veranderen, en binnen no time kinderen krijgenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Trev![]()
[..]
Ze zei het niet letterlijk, maar ze gaf aan dat ik mijn oude kinderspeelgoed (bewaard voor als ik ooit kinderen zou krijgen) zou kunnen verkopen op MP... Dus die hint snapte ik wel zeg maar...
Weet je wat het is, ik ben 29 en ben zo'n beetje de enige in mijn omgeving die geen partner of kinderen heeft en daardoor heb ik het zo met vlagen het gevoel alsof ik iets niet goed doe zeg maarEn ach, het is zoals het is, maar soms voel ik me een beetje een enorme faler
En een beetje ziek in het hoofd is niet erg, dat het maakt het leven soms leuker![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
even inventariseren,
wat vind jij van ferrari?
welke coureur mag van jou kampioen worden? Button is mijn favo maar gezien de stand ga ik voor Webber
wat is je favoriete team? Lotus (gezien het verleden)
dat is een goed ideequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of zo'n foute DVD met openhaardvuur of aquarium?![]()
![]()
[..]
Mop, je kan wel zo'n beetje de enige zijn die geen partner heeft, maar ook dat kan zomaar veranderen, en binnen no time kinderen krijgen
Ik kende J ook nog maar net 6 maanden![]()
En je bent geen faler...![]()
Dan ben ik net zo saaiquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
favo team renault, maar ik bij renault gewerkt dus vandaar waarschijnlijk.quote:
en ik kan straks de meeste tijd gewoon een beetje staan te kijken want ze komen met een laadschop de parking recht trekken en een sleuf trekken voor de verlichtingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En lekker weer
Ik moet nu echt douchen
Een vriendin van me komt er zo aan
Tot later lieve mensen
En bedankt voor de lieve woorden
![]()
OAquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:09 schreef OA het volgende:
Bijna tpoic #2000
#1000 werd -dacht ik- in het voorjaar van 2008 geopend. De volgende 1000 duren aanzienlijk langer.
ik ben nog geen kids van je tegen gekomen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ben ik net zo saai.
Nooit getrouwd en voor zover ik weet geen kinderen.
van mij ook nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik ben nog geen kids van je tegen gekomen.
Augustus 2008 dus...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:09 schreef OA het volgende:
Bijna tpoic #2000
#1000 werd -dacht ik- in het voorjaar van 2008 geopend. De volgende 1000 duren aanzienlijk langer.
GFquote:
Ik kijk de herhaling smiddags wel. Vroeger ging ik nog wel eens speciaal mijn bed uit, maar nu ik kinderen heb ECHT niet, ik heb mijn slaap hard nodigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:04 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat is voor mij de charme van Japan/Aussie/Maleisië e.d.
|Het was ff schrikken,quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is een goed idee![]()
6 maanden.
tja, als het goed is is het goed hé.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee maar ik ga niet met jou ex voor zover ik weet......quote:
Ik voedt mijn kids op naar het Feyenoord en F1schema dus ze hebben gewoon pech.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kijk de herhaling smiddags wel. Vroeger ging ik nog wel eens speciaal mijn bed uit, maar nu ik kinderen heb ECHT niet, ik heb mijn slaap hard nodig
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kijk de herhaling smiddags wel. Vroeger ging ik nog wel eens speciaal mijn bed uit, maar nu ik kinderen heb ECHT niet, ik heb mijn slaap hard nodig
[..]
|Het was ff schrikken,maar goed we wisten dat het mogelijk was en geen moment spijt van gehad
dat zou ik ook wel willen lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.metselen met behang.
wij hebben er 4 jaar over gedaan voordat we besloten om kinderen te nemen.
daarna was het ook met 2 maanden bekekennee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
|Het was ff schrikken,maar goed we wisten dat het mogelijk was en geen moment spijt van gehad
behang dat je moet metselen, dat is wel stevig behang zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Behang blijft wel eens niet plakken dus dan maar metselenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zou ik ook wel willen lerenmetselen met behang.
daarna was het ook met 2 maanden bekeken
Is wel eens nodigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
behang dat je moet metselen, dat is wel stevig behang zeg
GMTAquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
behang dat je moet metselen, dat is wel stevig behang zeg
Nadat mn vrouw na ons trouwen een jaar oververmoeid, plus 3 maanden pfeiffer had gehad, besloten we ook om het eens te proberen en het was ook binnen 2 maanden raak.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat zou ik ook wel willen lerenmetselen met behang.
daarna was het ook met 2 maanden bekeken
Gewoon geduldig blijven corrigeren, 3 keer je tong eraf bijten, 70 keer tot 10 tellen en dan heb je dat behang helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Behang blijft wel eens niet plakken dus dan maar metselen
[..]
Is wel eens nodig
dan moet de volgende wel in 1 keer raak zijn MDquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nadat mn vrouw na ons trouwen een jaar oververmoeid, plus 3 maanden pfeiffer had gehad, besloten we ook om het eens te proberen en het was ook binnen 2 maanden raak.
Wok en MD, sniper en co
Wacht maar tot die van jou in de NEE-fase komt en niks wilt, dan praten we nog wel even bijquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon geduldig blijven corrigeren, 3 keer je tong eraf bijten, 70 keer tot 10 tellen en dan heb je dat behang helemaal niet nodig
spachtelputzquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon geduldig blijven corrigeren, 3 keer je tong eraf bijten, 70 keer tot 10 tellen en dan heb je dat behang helemaal niet nodig
Tja, op het moment is er geen vrij schotsveld, dus ik wacht mn kans rustig afquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan moet de volgende wel in 1 keer raak zijn MD
oorontstekingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wacht maar tot die van jou in de NEE-fase komt en niks wilt, dan praten we nog wel even bij
Mijn uk heeft oorontsteking![]()
Houdt het dan nooit op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik leen voorlopig mijn nichtje nog wel![]()
Die fase is langzaam aan het aanbreken, de kieteldood doet wonderen op het aankleedkussenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wacht maar tot die van jou in de NEE-fase komt en niks wilt, dan praten we nog wel even bij
Mijn uk heeft oorontsteking![]()
Houdt het dan nooit op
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Wok en LL:ik had het gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik leen voorlopig mijn nichtje nog wel
wat hij vergeet is dat je dan achterblijfers krijgt die de titelstrijd verknallen.
als ze nou gewoon die auto eens sneller maken......nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die fase is langzaam aan het aanbreken, de kieteldood doet wonderen op het aankleedkussen
Hoe bedoel je? ik ken kinderen die regelmatig aan de AB kuur zittenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oorontstekingen ze doen er niets meer aan
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Wok en LL:Ik heb geen verstand van vlaggen, ik heb dit seizoen ook weinig gevolgd... ik heb een favoriet coureur, en voor de rest kijk ik bepaalde races... echt verstand van hebben doe ik niet, ik vind het wel leuk om te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik leen voorlopig mijn nichtje nog welVoorlopig nog welquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:34 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die fase is langzaam aan het aanbreken, de kieteldood doet wonderen op het aankleedkussen![]()
ze deden nog wel eens doorprikken, dan is de druk eraf en dus de pijn over. dat doen ze niet meer.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? ik ken kinderen die regelmatig aan de AB kuur zittenMaar dat hebben mijn kids nog nooit gehad?
Ik heb hem maar een zetpilletje gegeven, maar hij is alles behalve vrolijk
geen verstand vanquote:[..]
Ik heb geen verstand van vlaggen, ik heb dit seizoen ook weinig gevolgd... ik heb een favoriet coureur, en voor de rest kijk ik bepaalde races... echt verstand van hebben doe ik niet, ik vind het wel leuk om te kijken
quote:[..]
Voorlopig nog wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
maargoed dat geld dan voor iedereen. En als bijv. Vettel en die RBR echt zo goed zijn moet die Senna toch zo inhalen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had het gelezen.
wat hij vergeet is dat je dan achterblijfers krijgt die de titelstrijd verknallen.
als ze nou gewoon die auto eens sneller maken......
Mja ik word steeds naar huis gestuurd met: gebruik maar neusspray, een zetpil voor de pijn. Maar als het te lang duurt ga ik wel weer aan de bel trekken hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze deden nog wel eens doorprikken, dan is de druk eraf en dus de pijn over. dat doen ze niet meer.
AB doen ze nog wel want er is een kleine kans dat de ontsteking naar binnen slaat en een hersenvliesontsteking veroorzaakt.![]()
Dat geloof ik graagquote:geen verstand van![]()
maar met mij kijken is leuk![]()
Ah de grindbak.. waar hij thuishoortquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
maargoed dat geld dan voor iedereen. En als bijv. Vettel en die RBR echt zo goed zijn moet die Senna toch zo inhalen?
dan krijg je dit!
Moet ik nu wachten met dat invullen tot de 10e ja? Wat onhandig...quote:Inkomstenformulier ww:
Wilt u nu uw inkomstenformulier invullen, klik dan bij 'Invullen' op 'Inkomstenformulier'.
Periode(van) Periode(t/m) Inzenden op Status Invullen
13-9-2010 10-10-2010 11-10-2010 Nog te doen. Vanaf 10-10-2010
zo weer een half uur doorgebracht met kijken naar f1 crashesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
maargoed dat geld dan voor iedereen. En als bijv. Vettel en die RBR echt zo goed zijn moet die Senna toch zo inhalen?
dan krijg je dit!
Ik heb een keer antibiotica gehad voor de jongste, omdat ik niet meer sliep... Verder nooit, voor oorpijn altijd : Zetpilletje, gaat vanzelf overquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik word steeds naar huis gestuurd met: gebruik maar neusspray, een zetpil voor de pijn. Maar als het te lang duurt ga ik wel weer aan de bel trekken hoor
als je nu al weet dat er tot de 10de niets verandert kan je hem nu wel invullen en opsturenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moet ik nu wachten met dat invullen tot de 10e ja? Wat onhandig...
Ja, de papieren versie, maar ik wilde het digitaal doenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je nu al weet dat er tot de 10de niets verandert kan je hem nu wel invullen en opsturen
Ooit was Verstappen veel belovend, toen hij nog bij Wili Weber zat zeg maar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ah de grindbak.. waar hij thuishoort![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, de papieren versie, maar ik wilde het digitaal doen
Ach ja, dan maar even wachten nog.heerlijk die overheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik heb vorig jaar ook een leuk geintje gehad.
opheffen van een b.v.
kon niet want er zat nog personeel in (ik)
dus moest ik bij het uwv een ontslagvergunning aanvragen.
die werd afgewezen want het opheffen van een b.v. is geen goede reden voor ontslag
Whehehequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heerlijk die overheid![]()
ik heb vorig jaar ook een leuk geintje gehad.
opheffen van een b.v.
kon niet want er zat nog personeel in (ik)
dus moest ik bij het uwv een ontslagvergunning aanvragen.
die werd afgewezen want het opheffen van een b.v. is geen goede reden voor ontslag
Mja ik herinner me de race in Maleisië nog wel met al die regen, ergens een eeuw terugquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:07 schreef TJDoornbos het volgende:
Ooit was Verstappen veel belovend, toen hij nog bij Wili Weber zat zeg maar.
hij was wel snel, vooral toen in maleisie in de regenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ooit was Verstappen veel belovend, toen hij nog bij Wili Weber zat zeg maar.
quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in spoilers
compact en kleverig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
en nadat hij bij Weber weg ging geen goede bak meer. Ooit Benneton als maatje van Schumi. Vandaar hun vriendschap.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij was wel snel, vooral toen in maleisie in de regen![]()
maar nog net even erger dan vettel, te gretig.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu toilet poetsen, rattenkooi schoonmaken, oud papier weggooien, stofzuigen
compact en kleverig.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Ik denk dat ik gewoon de verrassing iets eerder moet gaan vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]hoe noem jij de slaapkamer van je kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu toilet poetsen, rattenkooi schoonmaken, oud papier weggooien, stofzuigen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]SmakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow... misschien dat ze het nu kunnen raden...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Smakelijk
Ow... misschien dat ze het nu kunnen raden...
Of mams in het complot betrekken... en laten bellen dat ze het een weekje later viert...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon de verrassing iets eerder moet gaan vertellen
jah... sorry... ik deed zo mn best, maar vergat zomaar de tags...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jonguh prutsert. nu is alles verpest
wil je een kopje verse groentensoep?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jonguh prutsert. nu is alles verpest
Ik ben bang dat ze het misschien niet leuk zal vindenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of mams in het complot betrekken... en laten bellen dat ze het een weekje later viert...
graag ... misch krijg ik dat wel weg...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wil je een kopje verse groentensoep?
Gewoon uitleggen waarom en rustig brengen dat ze gezegd had dat ze het toch niet zou vieren...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze het misschien niet leuk zal vinden
Och arme... heb je ook het griepvirus te pakkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
graag ... misch krijg ik dat wel weg...
auw keel enzo ...
ja maar ik ben daar niet zo goed inquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon uitleggen waarom en rustig brengen dat ze gezegd had dat ze het toch niet zou vieren...
Ach maak je niet dik joh!quote:
geen idee maar heb een keel als of ik een .....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Och arme... heb je ook het griepvirus te pakken![]()
[..]
ja maar ik ben daar niet zo goed inik weet niet zo goed wat ik moet zeggen dan
misschien een poging wagen
ja meesterquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach maak je niet dik joh!
Je spelling is iets waar je je veel meer zorgen om mag maken...
al bijna 5 KG eraan sinds een jaarquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wil je een kopje verse groentensoep?
dikkiequote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja meester
[..]
al bijna 5 KG eraan sinds een jaar
Ik ook, maar bij mij komt er verdorie nog geen grammetje bijquote:
Enfermerelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:20 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh![]()
Heb net gewerkt van 9-12, ben kapot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voel me een oud wijf
Nou, nu lekker bankhangen en zo ff wat eten, heb honger.. Heb echt weer veel gelopen vandaag
Hoe ist hier?
rustigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:20 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voel me een oud wijf
Nou, nu lekker bankhangen en zo ff wat eten, heb honger.. Heb echt weer veel gelopen vandaag
Hoe ist hier?
Jouw tandarts is ook al zo'n stoot, begrijp ik?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Net terug van de tandarts, nu op naar de fysio. Eigenlijk zit mijn dag vol met bloedmooie blonde godinnen dus
Hey meisquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:20 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voel me een oud wijf
Hoe ist hier?
fijn voor je...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Net terug van de tandarts, nu op naar de fysio. Eigenlijk zit mijn dag vol met bloedmooie blonde godinnen dus
het is mij ook ooit geluktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
eerst rusten en dan etenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:20 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voel me een oud wijf
Hoe ist hier?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
brunettesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fijn voor je...
Blondines(sorry
)
ohw en blondinesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerst rusten en dan eten![]()
[..]
en die zitten nog aan je ook
[..]
brunettes
Zwartharigen met lang zwart stijl haar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerst rusten en dan eten![]()
[..]
en die zitten nog aan je ook
[..]
brunettes
Pindahquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is 155 cm groot, weegt een kilootje of 37 en is aardig bruin van kleur. Ra ra wat is het?
Behoorlijk bekoorlijk mag dat in Veenendaal hetenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw tandarts is ook al zo'n stoot, begrijp ik?
Bibi van Oh oh Chersoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is 155 cm groot, weegt een kilootje of 37 en is aardig bruin van kleur. Ra ra wat is het?
Je dochter?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey WWquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een hele goeiemiddag iedereen.
[..]
Bibi van Oh oh Cherso
je hebt me gewoon aangestokenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Enfermerel![]()
Goed dat je weer aan de slag bent. Nu lekker relaxen
..
Hier gaat het wel aardig. De keelpijn is eindelijk echt af aan het nemen, en ik kan dus weer normaal eten, zonder dat het me pijn doet. Oftewel een uitgebreide lunch om dat te vieren
!
Bonsjour.quote:
woestelingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bibi van Oh oh Cherso
Hey Wok.quote:
wiesda? Maar die bedoel ik dan dus niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bibi van Oh oh Cherso
Even drie uurtjes pauze genomen. Eigenlijk vandaag stage moeten lopen, maar beetje koorts. Eerst straks maar even wat eten en dan verder aan een mooi preventieverslag.quote:
ah, dat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hey Wok.![]()
Bibi, één van die gekke Hagenezen die het land teisteren.
wil je niet wetenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wiesda? Maar die bedoel ik dan dus niet.
Beterschap en veel succesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Even drie uurtjes pauze genomen. Eigenlijk vandaag stage moeten lopen, maar beetje koorts. Eerst straks maar even wat eten en dan verder aan een mooi preventieverslag.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is mij ook ooit gelukt![]()
kost wat bepaalde onderdelen maar dan lukt het hoor
Maar, ehm, wat als je die onderdelen nou in de toekomst wellicht nog nodig zou kunnen hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Komt goed.quote:
Hielp niet hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
veel bij papa en mamaMuck eten volgens mij.
Nee, ik ken hem alleen van de ban- en unbanaanvragen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Catfight omtrent SC's. Kwam deze gast ook in deze SC?
Niet goed kunnen passen binnen een SC
Een ietwat erg magere dame?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Mobiel internetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Komt goed.![]()
Heb jij op de werkvloer internet of iets dergelijks, dat je op FOK kan komen?
Ow. Je mag er dus niet aankomen voor je haar je eeuwige trouw hebt beloofd, begrijp ik?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Behoorlijk bekoorlijk mag dat in Veenendaal heten
Patsertje.quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
MPG!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Enfermerel![]()
Goed dat je weer aan de slag bent. Nu lekker relaxen
..
Hier gaat het wel aardig. De keelpijn is eindelijk echt af aan het nemen, en ik kan dus weer normaal eten, zonder dat het me pijn doet. Oftewel een uitgebreide lunch om dat te vieren
!
Mooiquote:
Hey meid!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey meis![]()
ik mistte je al
* LovelyLady schenkt een koppie soep in
Ik heb in dit topic eindelijk mijn kat in het kinderzitje kunnen fotograferen
quote:
Verdeurie, het schijnt een vermakelijke kerel te zijn.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik ken hem alleen van de ban- en unbanaanvragen.
Licht, maar voor iemand van 155 cm is het niet ondervoed of zo. Zeker niet voor een Aziatisch 'dingetje'.quote:
het werkt nog steeds hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar, ehm, wat als je die onderdelen nou in de toekomst wellicht nog nodig zou kunnen hebben?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het werkt nog steeds hoor![]()
alleen nieuwe wokjes kunnen niet meer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik neem aan de inhoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:03 schreef MPG het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Omg...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:10 schreef Giertje het volgende:
http://nos.nl/artikel/189(...)grap-op-rotonde.html
Hahahaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:10 schreef Giertje het volgende:
http://nos.nl/artikel/189(...)grap-op-rotonde.html
dat is een juiste aannamequote:
quote:
maar je kan nog wel lozen dan toch?quote:
Leuk he?quote:lach er maar om.
ook mannen kunnen last hebben van een verstoorde hormoon huishouding
daar hoef je inderdaad geen ballen voor te hebben.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar je kan nog wel lozen dan toch?echt ik heb er de ballen verstand van
![]()
ach, ik kon er wel een paar kilo bij hebbenquote:[..]
Leuk he?
Heb je ook last van moodswings enzoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar hoef je inderdaad geen ballen voor te hebben.
[..]
ach, ik kon er wel een paar kilo bij hebben
Tuurlijk. Maar meestal niet zo heftig als vrouwen. Nouja, wij zijn er ook meer aan gewend, misschien scheelt datquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat is een juiste aanname![]()
[..]
lach er maar om.
ook mannen kunnen last hebben van een verstoorde hormoon huishouding
volgens mij niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je ook last van moodswings enzo
ik ben gewoon:quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar meestal niet zo heftig als vrouwen. Nouja, wij zijn er ook meer aan gewend, misschien scheelt dat![]()
kjoetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
volgens mij niet.
[..]
ik ben gewoon:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker aan het dutten op je werk?
Goedemiddag allemaal.![]()
dat zei dolf jansen ook alquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:20 schreef TJDoornbos het volgende:
leuke grap van die 2 maar het erge is: Ze hebben stemrecht
Hoiquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker aan het dutten op je werk?
Goedemiddag allemaal.![]()
Ja. Had ik even zin in. Mag wel he.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:36 schreef wel.o.k het volgende:
bengel
kom je ook weer eens een bakkie doen
Je hebt er een gekocht? Doe je snel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi![]()
Net even weggeweest in de pauze en een nieuwe fototas gekocht
Nu nog de middag doorslapen hier ja
Hoi LL en MPG
jij altijdquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja. Had ik even zin in. Mag wel he.
MPG.![]()
[..]
Je hebt er een gekocht? Doe je snel.
GA SLAPEN KINDJE!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
Kan iemand tegen mijn kind zeggen dat hij moet gaan slapen
Dit word straks weer drama als ik naar school moet
geen zin in
quote:
Is die nog zo klein dat hij een middagdutje doet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
Kan iemand tegen mijn kind zeggen dat hij moet gaan slapen
Dit word straks weer drama als ik naar school moet
geen zin in
Het was ook niet heel moeilijk. Heb er dus nu 1 waar mijn camera met 70-300 eraan in kan.quote:
nopequote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Toevallig vrijdag weer bij de kapster geweest, zij bij mij eigenlijk.
[..]
Is die nog zo klein dat hij een middagdutje doet?![]()
Breng hem maar, kan jij leren.
He kutquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nope![]()
![]()
[..]Ja hij is 2 jaar en hij heeft dat slaapje echt nodig maar nu wil hij niet en dan word het straks een drama
Ik moet naar school om de oudste op te halen.
Welke kleur? * Bengeltje blijft een vrouw natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
Het was ook niet heel moeilijk. Heb er dus nu 1 waar mijn camera met 70-300 eraan in kan.
Ohh schattige leeftijd.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ja hij is 2 jaar en hij heeft dat slaapje echt nodig maar nu wil hij niet en dan word het straks een drama
Ik moet naar school om de oudste op te halen.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke kleur? * Bengeltje blijft een vrouw natuurlijk.
[..]
Ohh schattige leeftijd.![]()
Sorry dacht dat jij ook nog leerde.Tegenwoordig is dat tot je bejaard bent toch?
Donkergroen, zal vanavond een plaatje zoeken voor jequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welke kleur? * Bengeltje blijft een vrouw natuurlijk.
[..]
Omdat hij stronteigenwijs isquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He kutJa, dat wordt drama dan... Oh, wat een sukkeltje is het ook dan, waarom gaat ie niet slapen?
![]()
Wat gek zeg, dat kan toch haast niet op die leeftijdquote:
dat is iets genetisch, kunnen wij mannen niets aan doenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat gek zeg, dat kan toch haast niet op die leeftijd![]()
Alleeeeen maarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat gek zeg, dat kan toch haast niet op die leeftijd![]()
quote:
Nee..quote:
DPD?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee..
he verdorie nu moet ik zo naar school en de DPD is onderwegdie kan en mag ik eigenlijk niet missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |