quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:15 schreef wel.o.k het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
en nadat hij bij Weber weg ging geen goede bak meer. Ooit Benneton als maatje van Schumi. Vandaar hun vriendschap.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hij was wel snel, vooral toen in maleisie in de regen![]()
maar nog net even erger dan vettel, te gretig.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu toilet poetsen, rattenkooi schoonmaken, oud papier weggooien, stofzuigen
compact en kleverig.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Ik denk dat ik gewoon de verrassing iets eerder moet gaan vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]hoe noem jij de slaapkamer van je kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, nu toilet poetsen, rattenkooi schoonmaken, oud papier weggooien, stofzuigen
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]SmakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow... misschien dat ze het nu kunnen raden...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Smakelijk
Ow... misschien dat ze het nu kunnen raden...
Of mams in het complot betrekken... en laten bellen dat ze het een weekje later viert...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon de verrassing iets eerder moet gaan vertellen
jah... sorry... ik deed zo mn best, maar vergat zomaar de tags...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jonguh prutsert. nu is alles verpest
wil je een kopje verse groentensoep?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jonguh prutsert. nu is alles verpest
Ik ben bang dat ze het misschien niet leuk zal vindenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Of mams in het complot betrekken... en laten bellen dat ze het een weekje later viert...
graag ... misch krijg ik dat wel weg...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wil je een kopje verse groentensoep?
Gewoon uitleggen waarom en rustig brengen dat ze gezegd had dat ze het toch niet zou vieren...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze het misschien niet leuk zal vinden
Och arme... heb je ook het griepvirus te pakkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:34 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
graag ... misch krijg ik dat wel weg...
auw keel enzo ...
ja maar ik ben daar niet zo goed inquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gewoon uitleggen waarom en rustig brengen dat ze gezegd had dat ze het toch niet zou vieren...
Ach maak je niet dik joh!quote:
geen idee maar heb een keel als of ik een .....quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Och arme... heb je ook het griepvirus te pakken![]()
[..]
ja maar ik ben daar niet zo goed inik weet niet zo goed wat ik moet zeggen dan
misschien een poging wagen
ja meesterquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach maak je niet dik joh!
Je spelling is iets waar je je veel meer zorgen om mag maken...
al bijna 5 KG eraan sinds een jaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |