quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wil je een kopje verse groentensoep?
dikkiequote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja meester
[..]
al bijna 5 KG eraan sinds een jaar
Ik ook, maar bij mij komt er verdorie nog geen grammetje bijquote:
Enfermerelquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:20 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh![]()
Heb net gewerkt van 9-12, ben kapot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voel me een oud wijf
Nou, nu lekker bankhangen en zo ff wat eten, heb honger.. Heb echt weer veel gelopen vandaag
Hoe ist hier?
rustigquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:20 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voel me een oud wijf
Nou, nu lekker bankhangen en zo ff wat eten, heb honger.. Heb echt weer veel gelopen vandaag
Hoe ist hier?
Jouw tandarts is ook al zo'n stoot, begrijp ik?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Net terug van de tandarts, nu op naar de fysio. Eigenlijk zit mijn dag vol met bloedmooie blonde godinnen dus
Hey meisquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:20 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voel me een oud wijf
Hoe ist hier?
fijn voor je...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Net terug van de tandarts, nu op naar de fysio. Eigenlijk zit mijn dag vol met bloedmooie blonde godinnen dus
het is mij ook ooit geluktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
eerst rusten en dan etenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:20 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voel me een oud wijf
Hoe ist hier?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
brunettesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
fijn voor je...
Blondines(sorry
)
ohw en blondinesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerst rusten en dan eten![]()
[..]
en die zitten nog aan je ook
[..]
brunettes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Zwartharigen met lang zwart stijl haar.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
eerst rusten en dan eten![]()
[..]
en die zitten nog aan je ook
[..]
brunettes
Pindahquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is 155 cm groot, weegt een kilootje of 37 en is aardig bruin van kleur. Ra ra wat is het?
Behoorlijk bekoorlijk mag dat in Veenendaal hetenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw tandarts is ook al zo'n stoot, begrijp ik?
Bibi van Oh oh Chersoquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is 155 cm groot, weegt een kilootje of 37 en is aardig bruin van kleur. Ra ra wat is het?
Je dochter?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey WWquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een hele goeiemiddag iedereen.
[..]
Bibi van Oh oh Cherso
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |