je hebt me gewoon aangestokenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Enfermerel![]()
Goed dat je weer aan de slag bent. Nu lekker relaxen
..
Hier gaat het wel aardig. De keelpijn is eindelijk echt af aan het nemen, en ik kan dus weer normaal eten, zonder dat het me pijn doet. Oftewel een uitgebreide lunch om dat te vieren
!
Bonsjour.quote:
woestelingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een hele goeiemiddag iedereen.
[..]
Bibi van Oh oh Cherso
Hey Wok.quote:
wiesda? Maar die bedoel ik dan dus niet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een hele goeiemiddag iedereen.
[..]
Bibi van Oh oh Cherso
Even drie uurtjes pauze genomen. Eigenlijk vandaag stage moeten lopen, maar beetje koorts. Eerst straks maar even wat eten en dan verder aan een mooi preventieverslag.quote:
ah, dat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hey Wok.![]()
Bibi, één van die gekke Hagenezen die het land teisteren.
wil je niet wetenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wiesda? Maar die bedoel ik dan dus niet.
Beterschap en veel succesquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Even drie uurtjes pauze genomen. Eigenlijk vandaag stage moeten lopen, maar beetje koorts. Eerst straks maar even wat eten en dan verder aan een mooi preventieverslag.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is mij ook ooit gelukt![]()
kost wat bepaalde onderdelen maar dan lukt het hoor
Maar, ehm, wat als je die onderdelen nou in de toekomst wellicht nog nodig zou kunnen hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Komt goed.quote:
Hielp niet hierquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
veel bij papa en mamaMuck eten volgens mij.
Nee, ik ken hem alleen van de ban- en unbanaanvragen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Catfight omtrent SC's. Kwam deze gast ook in deze SC?
Niet goed kunnen passen binnen een SC
Een ietwat erg magere dame?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:26 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is 155 cm groot, weegt een kilootje of 37 en is aardig bruin van kleur. Ra ra wat is het?
Mobiel internetquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Komt goed.![]()
Heb jij op de werkvloer internet of iets dergelijks, dat je op FOK kan komen?
Ow. Je mag er dus niet aankomen voor je haar je eeuwige trouw hebt beloofd, begrijp ik?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Behoorlijk bekoorlijk mag dat in Veenendaal heten
Patsertje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |