Beterschap voor drquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geen idee, maar mn vrouwtje is wel ziek vandaag...
Ik heb af en toe een paar dagen ofzo dat ik geen zin heb in fokquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Janies!![]()
Ik wilde je gisteren nog vragen hoe het is? Had je een tijdje niet gezien en wilde je nog PMen, maar je bent alweer boven water
toekquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoi
Nog vier dagen en dan lang weekend!
kjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marijkje![]()
![]()
[..]
je laat je vrouw toch niet zo aan haar lot over
Dat snap ik wel hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beterschap voor dr
[..]
Ik heb af en toe een paar dagen ofzo dat ik geen zin heb in fok![]()
Maar goedBij jou?
En ben nu weer (iig even) wegKinderen moeten naar school.
Muck pesten en F1 kijken. En verder geen idee nog.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi!Al weer helemaal beter?
En wat lekkerGa je nog iets speciaals doen?
Dat klinkt al goedquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Muck pesten en F1 kijken. En verder geen idee nog.
Nog 4 dagen en dan 2 weken vakantiequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Hoi
Nog vier dagen en dan lang weekend!
blijkbaar wel he...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
marijkje![]()
![]()
[..]
je laat je vrouw toch niet zo aan haar lot over
Dank jequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Beterschap voor dr
[..]
Ik heb af en toe een paar dagen ofzo dat ik geen zin heb in fok![]()
Maar goedBij jou?
En ben nu weer (iig even) wegKinderen moeten naar school.
spannend seizoenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
En vooral lekker rustigal hebben we het wel over F1 en je weet maar nooit!
Zeker maar mijn favoriete coureurs vallen beetje tegen, button en Senna ( volgens zijn oom was die beter dan hijzelf ooit was)quote:
ik had gehoopt dat button meer voordeel van zijn rijstijl zou hebbenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Zeker maar mijn favoriete coureurs vallen beetje tegen, button en Senna ( volgens zijn oom was die beter dan hijzelf ooit was)
Pcies maar het kan nog alle kanten op maar als JB het niet red dan juich ik zeker voor Mark Webber.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik had gehoopt dat button meer voordeel van zijn rijstijl zou hebben![]()
maar Marc webber gun ik het kampioenschap ook wel.![]()
hamilton is het al geweest en vettel is een beetje te veel een "mannetje" geworden.
alonso is een gewoon een verraderen een ferrari coureur
Heb volgende week maandag gesprek, donderdag is de banenmarkt, denk wel dat ik even ga kijken. Ik maak meestal wel een goede indruk als ik mensen zie, beter dan op papier, dus wie weet is er iemand die me werk wil gevenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
kje![]()
[..]
Dat snap ik wel hoorIk heb ook van die dagen dat het wat minder is
Fijn om te horen! Weet je al iets meer over dat traject?
Hier alles okee hoor
Succes en tot later!
Ik doe heul niet mee hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Pcies maar het kan nog alle kanten op maar als JB het niet red dan juich ik zeker voor Mark Webber.
Ik wacht even met echt rijden tot ik t wat vaker heb gedaanquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:49 schreef TJDoornbos het volgende:
Moet ik me zorgen maken JB of rij jij veilig?
wij kunnen samen de race kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Pcies maar het kan nog alle kanten op maar als JB het niet red dan juich ik zeker voor Mark Webber.
Verder hoop ik dat Kubica nog veel punten pakt en hoop dat Kovalainen ergens tegen een punt aanloopt. Zeker na vorige race verdiend hij het.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe heul niet mee hoorBen pas weer voor t eerst in jaren in de auto gestapt WAAA
Guten Morgen Liebchen.quote:
Ja, deze keer wel jaquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb volgende week maandag gesprek, donderdag is de banenmarkt, denk wel dat ik even ga kijken. Ik maak meestal wel een goede indruk als ik mensen zie, beter dan op papier, dus wie weet is er iemand die me werk wil geven
[..]
Ik doe heul niet mee hoorBen pas weer voor t eerst in jaren in de auto gestapt WAAA
Mogguh Lovelyquote:
Voor mij werkt dat soort dingen averechts. Ik ben nl de eerste keer veel minder zenuwachtig meestal dan de tweede keer. Ik wilde het dus perse niet, maar het kan je ook helpen om de dingen te zien die je evt fout doet en er rekening mee te houden, of juist zekerheid geven dat t goed gaat. Dus tis wat je zelf wil.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
Voor de mensen met een rijbewijs, ik moet gaan nadenken over een evt tussentijdse toets... de ene zegt onzin de ander zegt er baat bij te hebben... Ik weet het niet![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mn ex wil een kindje met zn vriendin btw. Leuk voor hen, maar laatst zei hij dat hij geen plaats meer had voor onze kinderen als ie nieuwe kinderen heeftHoop dat dat meevalt en dat het ook leuk is voor A en K als ze een halfbroertje of -zusje krijgen. Ok voorlopig is t nog niet zo ver
Ik wil soms ook nog wel een kindjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik heb mijn handen vol aan deze 2... en we hebben geen plek en financieel moet dat ook maar allemaal kunnen
Ik was idd ziek. op zich voel ik me best oke. Maar nog wel moe
Moe is vervelend, maar te overzien, blij dat je je beter voeltquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil soms ook nog wel een kindjemaar ik heb mijn handen vol aan deze 2... en we hebben geen plek en financieel moet dat ook maar allemaal kunnen
Ik was idd ziek. op zich voel ik me best oke. Maar nog wel moe
INou die moeheid begint aardig mijn strot uit te hangen eigenlijk, want ik doe geen flikkerquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moe is vervelend, maar te overzien, blij dat je je beter voelt
Is dat erg? Mijn oudste heeft ook een andere vader...quote:Ja, heb er ook twee rondlopen en dat zijn idd de overwegingen om geen derde kindje te nemen, + dat deze twee dan een andere vader hebben..
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
INou die moeheid begint aardig mijn strot uit te hangen eigenlijk, want ik doe geen flikker
[..]
Is dat erg? Mijn oudste heeft ook een andere vader...
nou ja mijn bed is zeg maar groot genoeg voor 2 mensen, sorry!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
TJ wil met muck kijken, dan wil ik wel met jou naar de F1 kijken
Mooi dat je beter hebt geslapen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mogguh lieve wok![]()
[..]
DuckieBeter dan de nacht ervoor gelukkig maar nog steeds moe
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
HerkenbaarVoel me ook constant moe. Slaap vaak overdag enzo.. Niet fijn, maar beterdan je ook nog eens ziek voelen.
En nou ja, ga er liever niet te diep op in
Ik kan niet in bed tv kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nou ja mijn bed is zeg maar groot genoeg voor 2 mensen, sorry!
Rammelende eierstokken???? die heb jij heul nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi dat je beter hebt geslapen!
Verder aardig wat rammelende eierstokken hier
even inventariseren,quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
TJ wil met muck kijken, dan wil ik wel met jou naar de F1 kijken
Je mag wel bij mij komen kijkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ik snap je
[..]
Ik kan niet in bed tv kijken
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, heb er ook twee rondlopen en dat zijn idd de overwegingen om geen derde kindje te nemen, + dat deze twee dan een andere vader hebben..
wat ben ik saai zeg, 1 keer getrouwd en 2 dochters bij wokkinquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 09:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is dat erg? Mijn oudste heeft ook een andere vader...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |