Daar was het ook voorquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
Haha, zal je nog een keer een kabel geven
Nee, was de GT-R van de organisator van de DSC... wel zijn prive-bak, rijdt ergens rond in Breda geloof ikquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:12 schreef -_Tommy_- het volgende:
Hehe nicewas het de welbekende in Tilburg rondrijdende zwarte met als kenteken 911BYE?
Ja! Ben benieuwd wat het gaat worden, car pack ziet er wel leuk uit!quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
Had je trouwens dit al gelezen?
Top Gear komt naar Forza
Hehe, is een met folie beplakte mat zwarte... Wel bruut ding, staat ook vaak in tijdschriften als gespot met leuk kenteken enzo. Kerel woont in Turnhout. Had hiervoor een Lambo Murcielago.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, was de GT-R van de organisator van de DSC... wel zijn prive-bak, rijdt ergens rond in Breda geloof ikDie in Tilburg heb ik nog nooit gezien?
Ok, nooit gezienquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hehe, is een met folie beplakte mat zwarte... Wel bruut ding, staat ook vaak in tijdschriften als gespot met leuk kenteken enzo. Kerel woont in Turnhout. Had hiervoor een Lambo Murcielago.
Ok, op die manierquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nee sportschoolin Breda is HealthCity al vroeg open. Dus dan maar even in de auto, zwemmen en weer terug.
Oh goeie, het wordt best prima weer vandaag... ik zal eens kijken of de wederhelft zin heeft om na 3u een Erdinger te pakkenquote:
Ehquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:40 schreef -_Tommy_- het volgende:
Jezus dat klinkt al wel of je echt helemaal onder de plak zit en moet kijken met wat je koopt of je je vriendin niet afzeikt...
Oh, op die manierquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:43 schreef -_Tommy_- het volgende:
Vind alleen wederhelft zo zwaar klinken
Dan moet jen og veel berichten makenquote:Op zondag 3 oktober 2010 09:52 schreef PierreTT het volgende:
Leuk he, met zijn tweeen een topic volspammen
Hier nog geen brandalarm en nog steeds bijzonder weinig te doen... behalve dan een bejaarde die zegt dat ie harder kraakt dan zijn wasmachinequote:Op zondag 3 oktober 2010 10:44 schreef theKiD het volgende:Kan ik nu echt niet een keer een zondagochtend een rustige dienst hebben zonder brandalarmen??
quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier nog geen brandalarm en nog steeds bijzonder weinig te doen... behalve dan een bejaarde die zegt dat ie harder kraakt dan zijn wasmachine![]()
Dat was ook mijn reactiequote:
Ach, zolang hij niet harder trilt dan een wasmachine...quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier nog geen brandalarm en nog steeds bijzonder weinig te doen... behalve dan een bejaarde die zegt dat ie harder kraakt dan zijn wasmachine![]()
Of meer herrie maakt...quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ach, zolang hij niet harder trilt dan een wasmachine...
Er moet ook gewerkt worden, heb net een bejaarde van de Ringbaan Zuid gepluktquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:05 schreef theKiD het volgende:
En toen was het weer stil... lekker aan het spammen tt![]()
Wilde hij ontsnappen?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er moet ook gewerkt worden, heb net een bejaarde van de Ringbaan Zuid geplukt
Nee, verdwaald en in de warquote:
Hihiquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, verdwaald en in de warStond wel binnen 2 minuten daar hoor, en binnen 2 minuten ook weer terug
Lekker toch?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:30 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen
wel heel erg, werd pas om 13:00 wakker
mwa, ben normaal geen uitslaperquote:
nee hoor, dan moet je 's avonds gewoon wat langer doorgaanquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, ben normaal geen uitslaper
Dan is heel de dag naar de klote
Dat heeft ie nu ook gedaan.. alleen de avond ervoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
nee hoor, dan moet je 's avonds gewoon wat langer doorgaan
Wat kid zegt, vanavond langer door ga, sta ik morgen niet om 4:45 opquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
nee hoor, dan moet je 's avonds gewoon wat langer doorgaan
Hahaha, aaawhquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, verdwaald en in de warStond wel binnen 2 minuten daar hoor, en binnen 2 minuten ook weer terug
Ik vind hun pizza's niet zo lekker, ze smaken me teveel naar tomatensaus uit blik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:01 schreef Stuurloos het volgende:
New York Pizza, 18.37 besteld en het zou er binnen 45 min zijn. Om 19.35 nog niks dus gebeld, blijkt de server de bestellingen niet door te sturen. Had al betaald via iDeal en wilde korting vanwege deze toestand. Als t goed is zijn er nu vòòr half 9 met mn pizza's en 20% korting in keiharde euro's.
En en en? Zijn ze geweest?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:01 schreef Stuurloos het volgende:
New York Pizza, 18.37 besteld en het zou er binnen 45 min zijn. Om 19.35 nog niks dus gebeld, blijkt de server de bestellingen niet door te sturen. Had al betaald via iDeal en wilde korting vanwege deze toestand. Als t goed is zijn er nu vòòr half 9 met mn pizza's en 20% korting in keiharde euro's.
Lijm nodig ?quote:
Ja zijn geweest en kreeg nog 3 euro terug. Dus eigenlijk maar 10,50 betaald voor 2 pizza incl. bezorging. Niet dat ze zo spectaculair waren maargoed.. en Spicy's, ik heb daar een keer een pizza gehaald en die hebben een kant en klare diepvries bodem. Hoe de rest van hun spul is weet ik niet..quote:
Ga ik de volgende keer ook doen, maar had nog zo'n kortings coupon. Bestel meestal bij Didim (Besterdring) of Ramses (bij mij id straat).quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:39 schreef SpeCulaes het volgende:
Je kan ook gewoon pizza's bestellen bij de lokale Turk, in Tilburg dus bij Oz Side, fantastische pizza's voor maar 6 euro. Stukken beter dan die overpriced troep van Domino's en NewYork Pizza.
even op de site van je laptop de touchpad driver downloadenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:59 schreef hetzusjevan het volgende:
Woei, win7 van het weekend geinstalleerd gekregen van een vriend van me. Alleen nu scrollt mn touchpad-dinges van de laptop niet meer. Iemand enig idee wat ik daarvoor moet installeren / hoe ik daarachter kan komen? Thanks.
Ramses is aardig, maar ik heb nog nergens zulke lekkere pizza's gegeten als bij Oz Sidequote:Op maandag 4 oktober 2010 11:28 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ga ik de volgende keer ook doen, maar had nog zo'n kortings coupon. Bestel meestal bij Didim (Besterdring) of Ramses (bij mij id straat).
Die hebben ze niet voor win 7quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
even op de site van je laptop de touchpad driver downloaden
Kan vaak wel werken jah.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:32 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die hebben ze niet voor win 7. Poep. Maar bedankt, weet nu iig waar ik het moest zoeken. Heb er alleen niks aan >.<. Of zou ik de vista driver kunnen proberen? Of geeft dat geouwehoer?
Zou moeten werken, het achterliggende driver model voor Windows 7 en Vista zijn gelijk (er is niets veranderd aan de hardware kernel), het enige wat nog roet in het eten zijn kunnen gooien is multi touch maar daar zal je bij een oudere laptop geen zorgen over hoeven maken (is een separate mini-driver)quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:32 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die hebben ze niet voor win 7. Poep. Maar bedankt, weet nu iig waar ik het moest zoeken. Heb er alleen niks aan >.<. Of zou ik de vista driver kunnen proberen? Of geeft dat geouwehoer?
o weer de nacht dienst gehad ?quote:
Clowntjeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:TILBURG - De overval op de Aldi-supermarkt op het Bernardusplein in Tilburg-West dinsdagmorgen blijkt te zijn verijdeld door een vrachtwagenchauffeur. Dat maakte de politie dinsdagmiddag bekend.
De chauffeur kwam net zijn lading lossen en werd verrast door een van de gewapende overvallers.
Hij twijfelde geen moment en viel de overvaller aan. Na een worsteling waarbij rake klappen vielen vluchtte de overvaller. Een handlanger die op de uitkijk stond koos ook het hazenpad. De vrachtwagenchauffeur is lichtgewond geraakt.
Het was de derde overval in korte tijd in Tilburg-West. Anderhalve week geleden was het een paar straten verderop raak. Toen werd de Wibra achter de Westermarkt overvallen. Twee dagen later was de speelgoedwinkel Top 1 Toys bij de Westermarkt doelwit van een overvaller.
In die beide gevallen ging het om één dader met een pistool.
Vooral niet laten vallen, zijn ze gevoelig voorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ja die chauffeur.
Heb jij nog echte tips voor de iPad?
Nee hoor,ben er superzuinig opquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
Haha meer qua Apps. Dat vallen is voor heel veel dingen slecht. Is die van jou kapot dan?
Remote desktop voor m'n MacBook. Gewoon goede iPad apps. Zit nu nog met veel dingen die vanuit m'n iPhone zijn overgezet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee hoor,ben er superzuinig opMaar wat voor soort apps zoek je,voor wat voor activiteiten?
Nee, ik vroeg me af of een slak überhaupt voldoende bewustzijn heeft om te beseffen dat er een andere kant isquote:
Je moet ook een keer weten wanneer te stoppen met de wiet en paddo's, Opheliaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me af of een slak überhaupt voldoende bewustzijn heeft om te beseffen dat er een andere kant is
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me af of een slak überhaupt voldoende bewustzijn heeft om te beseffen dat er een andere kant is
is dat besef nodig om over te steken dan? Als je redeneert dat je moet weten wat er is aan de andere kant dan was Columbus nooit naar Amerika gevaren.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
slomequote:
Columbus zocht naar een andere route naar het oosten, hij was dus wel degelijk onderweg naar de andere kant. Amerika lag alleen in de weg.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 06:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
is dat besef nodig om over te steken dan? Als je redeneert dat je moet weten wat er is aan de andere kant dan was Columbus nooit naar Amerika gevaren.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:46 schreef Stuurloos het volgende:
contractbespreking is een week uitgesteld. Leidinggevende is ziek..
Tja, ik ben de komende 2 dagen vrij en hij is in t weekend vrij, dus t zal maandag/dinsdag worden..quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:46 schreef Stuurloos het volgende:
contractbespreking is een week uitgesteld. Leidinggevende is ziek..
Dus wellicht is de slak ook op zoek naar iets anders en steekt hij niet over maar ontdekt hij iets.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 09:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Columbus zocht naar een andere route naar het oosten, hij was dus wel degelijk onderweg naar de andere kant. Amerika lag alleen in de weg.
Ik heb in de tussentijd al wel 2 nieuwe banen gehadquote:
Jobhoppert!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 18:10 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik heb in de tussentijd al wel 2 nieuwe banen gehad
Ik had een berichtje teruggestuurd! Hij is SUPERCUTE! Echt stoer!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 15:18 schreef theKiD het volgende:
Hej zusje.. had ik volgens mij nog niet gevraagd.. maar wat vond je van mijn geitje?
Das MIJN geitquote:Op donderdag 7 oktober 2010 02:57 schreef aardappel het volgende:
supercute EN stoer... wat voor supergeit is dat?
Kiddow GEITquote:
zoiets kreeg ik om 5:00 binnen hahaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 07:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
Briljant, SMS krijgen van vrienden die nu net uit de kroeg kwamen en nog aan het na-borrelen zijn...
http://www.nu.nl/binnenla(...)voortaan-gratis.htmlquote:Identiteitskaart voortaan gratis
Uitgegeven: 7 oktober 2010 11:49
Laatst gewijzigd: 7 oktober 2010 11:49
AMSTERDAM – De aanschaf van de identiteitskaart is voortaan gratis. De rechtbank in Den Bosch heeft besloten dat gemeentes voortaan geen kosten meer mogen rekenen voor de aanschaf van de kaart.
© ANP
Als reden voor de uitspraak noemt de rechtbank dat de kaart niet meer voor privédoeleinden gebruikt, maar gebruiken mensen de kaart enkel om zich te kunnen identificeren.
“Zo is iemand verplicht zich te identificeren als hij gaat werken of een uitkering aanvraagt. Ook als je een bankrekening wil openen of wilt gaan stemmen is een identiteitskaart verplicht”, aldus de rechter in de uitspraak.
De uitspraak gaat in tegen de prijzen die staatssecretaris Ank Bijleveld-Schouten half september nog vaststelde.
Een identiteitskaart kost dit jaar nog 42,85 euro, en zou in 2011 maximaal 43,89 euro mogen kosten.
Denk dat dit er nog niet door is hoor. Duurt nog wel eventjes.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:50 schreef SpeCulaes het volgende:
Ja godver, had dat lekker vorige maand gedaan
Mja las net ook al dat ze nog hoger beroep moeten afwachtenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk dat dit er nog niet door is hoor. Duurt nog wel eventjes.
Joh en nog wel 20 andere procedures. Dit gaat never nooit gebeuren. Er zijn sowieso gewoon kosten die gemaakt moeten worden voor die kaarten en dat moet minimaal worden doorberekend.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja las net ook al dat ze nog hoger beroep moeten afwachten
mjah idd, maar het hof heeft in princiepe wel een punt dat het een overheidsmaatregel is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Joh en nog wel 20 andere procedures. Dit gaat never nooit gebeuren. Er zijn sowieso gewoon kosten die gemaakt moeten worden voor die kaarten en dat moet minimaal worden doorberekend.
niks aan het handjequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef Tegan het volgende:
Waar is er brand? Zag met een brandweerwagen richting centrum gaan.
Zoals ik net op de radio begreep -waar ik halverwege pas inviel- geldt dit nu alleen voor Den bosch? En nog niet voor de rest van NL?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Denk dat dit er nog niet door is hoor. Duurt nog wel eventjes.
Hej babe!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef Tegan het volgende:
Dat mag niet natuurlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 17:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zoals ik net op de radio begreep -waar ik halverwege pas inviel- geldt dit nu alleen voor Den bosch? En nog niet voor de rest van NL?
Zat jij bij mij in de bus ofzo op dat tijdstip?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef Tegan het volgende:
Dat is pas tig keer geroepenquote:
Alweer nummer 4 ?quote:Overval op supermarkt in Tilburg
Donderdag 7 Oktober 2010 - TILBURG - TILBURG - De Super de Boer aan de Kloosterstraat in Tilburg is donderdagavond overvallen.
Twee mannen drongen net na sluitingstijd de winkel aan de acherkant binnen, gewapend met knuppels. Een medewerker van de supermarkt raakte gewond bij de overval en is naar het ziekenhuis gebracht.
De daders zijn na de overval het Stadspark in gevlucht. De politie heeft met honden naar de overvallers gezocht, maar heeft ze niet kunnen vinden. Hoeveel de mannen hebben buitgemaakt, is niet bekend.
Bron: Omroepbrabant
Dan is t tijd om iets concreet op 'papier' te zettenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 05:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat is pas tig keer geroepen
Veel willen wel, maar wordt nooit iets concreets afgesproken
Thee drinken!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:13 schreef aardappel het volgende:
WEEEKEND, oh mijn god, wat een verschrikkelijke dag was dit zeg.... 8 uur aan Europees recht, bleghhhhhhhh...
en weet je wat ik nu ga doen
Zeeeeker!quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:49 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Zeeeeker!
Eerst nog langs de Slagroom, want daar hebben ze dozen flugel voor 45 euro.
nopequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:08 schreef Stuurloos het volgende:
Laatste week van oktober iedereen tijd?
Humorquote:Vermoedelijk dieven hebben zaterdag van zo’n duizend huishoudens in Tilburg de stroom platgelegd. Volgens een woordvoerder van netbeheerder Enexis probeerden de dieven op klaarlichte dag koper te stelen uit een transformatorhuisje. Ook het verkeer heeft hinder ondervonden van de storing, omdat verkeerslichten tijdelijk niet meer werkten, aldus de politie.
Kennelijk werden de dieven gestoord, want er is geen koper ontvreemd. Wel hebben ze de stroom onderbroken, waardoor de storing ontstond. Deze begon rond kwart voor twaalf. Tegen half twee was de stroomstoring opgelost.
kan goed zijn. Was iets met een kabelquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is dat dan ook de reden dat de stoplichten bij de moskee plat lagen?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is dat dan ook de reden dat de stoplichten bij de moskee plat lagen?
Stond in het bericht boven jequote:... Ook het verkeer heeft hinder ondervonden van de storing, omdat verkeerslichten tijdelijk niet meer werkten, aldus de politie...
Nee, er staat niet om welke wijk of welke stoplichten het ging, we hebben echt meer dan één kruising met stoplichten in Tilburgquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
[..]
Stond in het bericht boven je.
?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 18:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee, er staat niet om welke wijk of welke stoplichten het ging, we hebben echt meer dan één kruising met stoplichten in Tilburg
Vanavond geen taxi dusquote:Actie na dood Tilburgse chauffeur
TILBURG - Voor de broer van de 37-jarige Tilburgse taxichauffeur die zaterdagnacht is gedood in Kaatsheuvel staat vast dat hij is beroofd. Tilburgse chauufeurs gaan in de nacht van zaterdag op zondag een protestactie houden.
Zie ook:
Dode man vermoedelijk Tilburgse taxichauffeur
De man, die zijn 37-jarige broer als eigen rijder bij zijn bedrijf in dienst had, kreeg gisteren het vermoeden dat er iets vreselijks gebeurd was. „Ik kreeg hem niet te pakken. Toen ik het bericht op internet las, wist ik zeker dat het om hem ging.”
De chauffeur woonde in de wijk Korvel. Hij laat een vrouw en drie jonge kinderen na. Zij werden zaterdagmiddag rond half vier ingelicht.
In de wijk stond de hindoestaane Surinamer bekend als ‘zachtaardig en vriendelijk’. Zijn collega taxichauffeurs brachten gisteren in een stoet een eerbetoon bij het huis in de Paulus Potterstraat.Vannacht gaan zij uit protest tegen de vele geweldsdelicten tegen taxichauffeurs tussen half vier en half vijf de Heuvel blokkeren.
Het is toch niet in Tilburg gebeurd. Dat die kerel daar toevallig woont en als het inderdaad gewoon een overval is dan heeft het daar niets mee te maken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 04:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat treurig van die taxi chauffeur. Gaat lekker zo met de Korvel..
Ooh, dat hadden we moeten wetenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:49 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Zeeeeker!
Eerst nog langs de Slagroom, want daar hebben ze dozen flugel voor 45 euro.
Bij bos en duin druk? Leek wel of heel nl in de file stond net...quote:Op zondag 10 oktober 2010 14:20 schreef Crazy-M het volgende:
pfff, was druk bij bos en duin
Maar wel lekker weer
Dat houdt ik liever voor mezelf...quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:38 schreef Stuurloos het volgende:
Wat heb jij boven de rivieren uitgespookt dan Kid?
jah, bos en duinquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:24 schreef theKiD het volgende:
[..]
Bij bos en duin druk? Leek wel of heel nl in de file stond net...Gelukkig alleen van alkmaar tot 25km verder, zelf file gehad, maar de rest van de files stonden de andere kant op.. Meer dan 50km voorbij zien gaan vanaf A'dam naar beneden..
Ik ken het.. ik kom oorspronkelijk uit Udenhout, remember?quote:Op maandag 11 oktober 2010 05:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, bos en duin(drunense duinen
)
En wat zoekt gij boven de sloot
Kloptquote:Op maandag 11 oktober 2010 05:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ken het.. ik kom oorspronkelijk uit Udenhout, remember?![]()
![]()
En wat ik boven de sloten deed, houdt ik liever voor mezelf
Ik ben in Reusel geboren..quote:Op maandag 11 oktober 2010 05:45 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ken het.. ik kom oorspronkelijk uit Udenhout, remember?![]()
![]()
En wat ik boven de sloten deed, houdt ik liever voor mezelf
Aangenaamquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:18 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ben in Reusel geboren..
Crazy topic killer
quote:
iddquote:
morgequote:
Dacht toch dat we dat echt niet meer zeiden...quote:
Oeeeh lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dacht toch dat we dat echt niet meer zeiden...
Maar goed er lag vanmorgen gewoon ijs op het dak van mijn appartementen complex! Winter komt eraan!
winter is heerlijkquote:
Hey hey,quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Gadverdamme. Winter is leuk als ik bij m'n ouders ben, zodat als ik ergens heen moet, ik de auto kan pakken en me niet dood hoef te ergeren aan het OV en niet in de kou hoef te staan op het station. Grootste hekelpunt. Ik hou niet van kou.
Goed, alleen één baby heeft zijn pootje verstuikt ofzo, die loopt al weken mank. Wss verstapt in een gat dat konijnen gegraven hebben terwijl ie keihard aan het rennen was.. arm ding. 't Is een mannetje, dus die moet sowieso weg dus nu loopt ons pap telkens te geinen dat we dat hertje voor kerst op tafel krijgenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Hey hey,
Hoe gaat het met je hertjes ?
Hertenbiefstuk is wel fantastisch lekker!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:36 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Goed, alleen één baby heeft zijn pootje verstuikt ofzo, die loopt al weken mank. Wss verstapt in een gat dat konijnen gegraven hebben terwijl ie keihard aan het rennen was.. arm ding. 't Is een mannetje, dus die moet sowieso weg dus nu loopt ons pap telkens te geinen dat we dat hertje voor kerst op tafel krijgen. Mweh.
Hier is het prima uit te houden in een shirt zonder jas. Ik zal proberen wat van het goede weer mee te nemen vrijdagquote:
:jaloers:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Hier is het prima uit te houden in een shirt zonder jas. Ik zal proberen wat van het goede weer mee te nemen vrijdag
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:56 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Hertenbiefstuk is wel fantastisch lekker!
Retro is hip!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dacht toch dat we dat echt niet meer zeiden...
Maar goed er lag vanmorgen gewoon ijs op het dak van mijn appartementen complex! Winter komt eraan!
Zeker een jong biefstukjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:56 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Hertenbiefstuk is wel fantastisch lekker!
En toch was het hip!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Je hebt retro en je hebt dingen die je eigenlijk gewoon verpicht moet vergeten
QFTquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Je hebt retro en je hebt dingen die je eigenlijk gewoon verpicht moet vergeten
Het was niet hip, het was een mind control apparaat van KPN. Net zoals dingen als FOUTJE BEDANKT, DAT ZEG IK GAMMA en ga zo maar door.quote:
MUSE! Ik mag je nu alquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:07 schreef Plug.in.baby het volgende:
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier op Fok!, maar ik zag dit topic en ik ben geboren en getogen in Tilburg dus ik dacht ik stel me even voor
Dan doe ik het goed hequote:
niet iedereen, maja ieder zijn eigen smaak zal ik maar zeggenquote:
Semi-rasechte Tilburger meldt zich... dus... welke schoolquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:32 schreef Plug.in.baby het volgende:
[..]
Dan doe ik het goed he![]()
Moet ik hier vermelden hoe oud ik ben en op welke school ik zit?
En zijn jullie hier voornamelijk studenten of zijn jullie rasechte Tilburgers?
Hier een geboren en getogen Tilburgerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:32 schreef Plug.in.baby het volgende:
[..]
Studentquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:32 schreef Plug.in.baby het volgende:
[..]
Ik zat op HEHR WILHELM ZWEI!!!1quote:Op woensdag 13 oktober 2010 02:00 schreef aardappel het volgende:
[..]
Semi-rasechte Tilburger meldt zich... dus... welke school
teresizaad
willem zwei
odulpkakkerus
je kunt kiezen uit 4 geluidenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Student.
Ik vind het echt te donker om op te staan; ik wil m'n bed weer in! Zou zo'n philips wake-up light iets zijn? Als je die vogelgeluidjes maar uit kunt zetten.
Odulpkakkerus hier. Maar ben in tegen stelling tot de meesten daar geen kakkerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 02:00 schreef aardappel het volgende:
[..]
Semi-rasechte Tilburger meldt zich... dus... welke school
teresizaad
willem zwei
odulpkakkerus
Bij jou op school zit een knaapje dat hier een paar keer is gepost. Jelle V.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:10 schreef Plug.in.baby het volgende:
[..]
Odulpkakkerus hier. Maar ben in tegen stelling tot de meesten daar geen kakker
Ja dat weet ik, hij wordt nu ook gepest omdat hij dus een stuk of 5 slechte rapliedjes heeft gemaaktquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij jou op school zit een knaapje dat hier een paar keer is gepost. Jelle V.
Welkom!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:07 schreef Plug.in.baby het volgende:
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier op Fok!, maar ik zag dit topic en ik ben geboren en getogen in Tilburg dus ik dacht ik stel me even voor
Mooi. Wat een dwerg.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:30 schreef Plug.in.baby het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, hij wordt nu ook gepest omdat hij dus een stuk of 5 slechte rapliedjes heeft gemaakt
Bij mij helpt het licht wel om makkelijker op te staan en zoals CM ook al zei, er zitten meerdere geluidjes op en je kunt het geluid ook uizetten maar dan heb je een extra wekker nodig...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Student.
Ik vind het echt te donker om op te staan; ik wil m'n bed weer in! Zou zo'n philips wake-up light iets zijn? Als je die vogelgeluidjes maar uit kunt zetten.
Ik word veel uitgeruster en makkelijker wakker in de zomer omdat het langzaam licht word, dus als zo'n licht ongeveer hetzelfde effect heeft.. dan zou het ideaal zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij mij helpt het licht wel om makkelijker op te staan en zoals CM ook al zei, er zitten meerdere geluidjes op en je kunt het geluid ook uizetten maar dan heb je een extra wekker nodig...
je moet er in gelovenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik word veel uitgeruster en makkelijker wakker in de zomer omdat het langzaam licht word, dus als zo'n licht ongeveer hetzelfde effect heeft.. dan zou het ideaal zijn.
Daarvoor ros ik op de lichtknopquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat langzaam licht worden heeft weinig effect voor mij, het feit dat het licht is in de kamer als ik wakker wordt is wat helpt.
vmbo afgerond in 2009.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:39 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ook! Havo afgerond in 2002. En jij?
Ja ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:21 schreef existenz het volgende:
Iemand van jullie die nog een appartement wil kopen?
Heb je ook voldoende geld daarvoor?quote:
Nee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Heb je ook voldoende geld daarvoor?
Moet je er natuurlijk wel bij vertellen wat dat kost....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Heb je ook voldoende geld daarvoor?Ik moet de mijne nog kwijt
Waar en quanta costa?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:21 schreef existenz het volgende:
Ach ik zit nu 5 minuten van mijn stage plek af en het is een goed huis.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:28 schreef existenz het volgende:
iemand die het serieuzer wil weten kan pmmén. Ik ga dat hier niet zo open allemaal neerzetten. maar ik ben nog in verkennende fase qua verkopen hoor
Nee dankjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:21 schreef existenz het volgende:
Als t meer is dan 130k hoef je me niet te pmenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:28 schreef existenz het volgende:
iemand die het serieuzer wil weten kan pmmén. Ik ga dat hier niet zo open allemaal neerzetten. maar ik ben nog in verkennende fase qua verkopen hoor
Ga je ook niet verraden waarom je verkoop overweegtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:28 schreef existenz het volgende:
Ik bied een avond zuipen bij de Boekanier, een pak worstenbroodjes en een dikke zoenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Heb je ook voldoende geld daarvoor?Ik moet de mijne nog kwijt
Samenwonenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ga je ook niet verraden waarom je verkoop overweegt
Verleidelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik bied een avond zuipen bij de Boekanier, een pak worstenbroodjes en een dikke zoen!
Ik denk dat je dan gelijk weer een ander apartement kunt gaan kopen hurenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:42 schreef existenz het volgende:
[..]
VerleidelijkKrijg ik dan ook alle skihut-sletjes erbij die er nu ook komen?
Misschien staat Spoorlaan 13/30 te koop?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan gelijk weer een ander apartement kunt gaan kopen huren
Wel stukken beter publiek dan die mafkezen die er nog een half jaar geleden kwamen en eigenlijk alleen maar stil stonden en hun bier te drinken. Als je dat wil doen ga je maar naar een bruin cafe.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:42 schreef existenz het volgende:
[..]
VerleidelijkKrijg ik dan ook alle skihut-sletjes erbij die er nu ook komen?
Dat was bij mij ook een keer op de middelbarequote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:50 schreef Plug.in.baby het volgende:
Iemand nog last gehad van de staking van de scholieren op mijn school![]()
Ze gingen gewoon maar staken omdat ze wilden gaan staken en niet met een duidelijk plan
Bij ons op school is het nu al de 2e keer in 3 jaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook een keer op de middelbare
Spoorlaan 54quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:59 schreef existenz het volgende:
[..]
Misschien staat Spoorlaan 13/30 te koop?
daar dacht ik ook aanquote:
Je moet een burger scoren bij 5 napkin burger! Kruising 9th av en 44th str. Echt briljant daar!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef Guard het volgende:
laatste dag NYC, nog even chillen, straks een laatste burger en dan helaas alweer naar het vliegveld
nu heb ik me toch niet verraden he ?quote:
Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik er helaas nog nooit binnen ben geweestquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:39 schreef _Ophelia_ het volgende:
Nou komt dat adres toch regelmatig langs, wie is er wel eens daadwerkelijk binnen geweest?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:20 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb lol
http://www.youtube.com/wa(...)player&v=Ijg_S4c2o9w
Zo goed issie anders nietquote:
Ik heb vakantie tot 26 oktoberquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:26 schreef Stuurloos het volgende:
* Stuurloos heeft sinds woensdag vakantie tot eind oktober
Oh dab was m'n hamburger tip net te laat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:12 schreef Guard het volgende:Ik ben weer terug, maandag nog vrij en dan is de vakantie weer voorbij
Maar het was wel een supervakantie
Oh dan was m'n hamburger tip net te laat.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:12 schreef Guard het volgende:Ik ben weer terug, maandag nog vrij en dan is de vakantie weer voorbij
Maar het was wel een supervakantie
boh gek. Daar wil ik heen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:01 schreef Guard het volgende:What a view
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Abe:
[ afbeelding ]
Beacon Hill (Boston):
[ afbeelding ]
Mwèhquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
Boh gek, dan moet je dat doen!
Mijn ouders zitten er met kerst en oud en nieuw... Daar ben ik pas weer jaloers op!
NYCquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:01 schreef Guard het volgende:
What a view
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Abe:
[ afbeelding ]
Beacon Hill (Boston):
[ afbeelding ]
Omdat ze romantisch willen doen samen... En omdat ik op de honden mag passen en er vorig jaar geweest ben...quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:36 schreef hetzusjevan het volgende:
Ophouden!!Mijn vriendinnetje zit me ook al vanuit NY te spammen op hyves hoe fantastisch ze het wel niet heeft daar en ik vind het niet leuk want ik kan er niet heen
. Een mens tot op deze hoogte jaloers maken is gewoon niet aardig. Pfft.
Prachtige foto's van dat uitzicht trouwens, Guard. Fijn om te horen dat je het leuk hebt gehad.
[..]
Mwèh. Waarom ga je niet mee
?
Dat is ook waar. Alleen moet je nu de hele tijd terug duwen omdat zij denken dat ze exact kunnen gaan staan op de plek waar jij staat en je dan maar op zij gaan duwen... En als ze dan een duw terug krijgen worden ze nog boos ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:37 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Wel stukken beter publiek dan die mafkezen die er nog een half jaar geleden kwamen en eigenlijk alleen maar stil stonden en hun bier te drinken. Als je dat wil doen ga je maar naar een bruin cafe.
Ahh, tof om te horen dat je het naar je zin hebt gehad. 't Is alleen verrekte koud buiten rond deze tijd ja..quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:15 schreef theKiD het volgende:
Wat een SUPERGEWELDIGGAAF festival was dat zeg!!!
Enig nadeel was de temperatuur afgelopen nacht in me tentjeBeetje verkouden en ziek geworden
quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:45 schreef hetzusjevan het volgende:
Oké, ik kom thuis.. mam ligt al op bed. Mijn zusje ligt ook al op bed. Ik loop mijn kamer in.. ligt pap in mijn bed. Heeft zeker teveel gezopen ofzo.. maarja, waar slaap ik nu
?
ha.quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:45 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ahh, tof om te horen dat je het naar je zin hebt gehad. 't Is alleen verrekte koud buiten rond deze tijd ja..
Oké, ik kom thuis.. mam ligt al op bed. Mijn zusje ligt ook al op bed. Ik loop mijn kamer in.. ligt pap in mijn bed. Heeft zeker teveel gezopen ofzo.. maarja, waar slaap ik nu
?
Gezelliequote:Op zondag 17 oktober 2010 23:45 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ahh, tof om te horen dat je het naar je zin hebt gehad. 't Is alleen verrekte koud buiten rond deze tijd ja..
?
En waar heb je uiteindelijk geslapen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:45 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |