Nee, verdwaald en in de warquote:
Hihiquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, verdwaald en in de warStond wel binnen 2 minuten daar hoor, en binnen 2 minuten ook weer terug
Lekker toch?quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:30 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen
wel heel erg, werd pas om 13:00 wakker
mwa, ben normaal geen uitslaperquote:
nee hoor, dan moet je 's avonds gewoon wat langer doorgaanquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa, ben normaal geen uitslaper
Dan is heel de dag naar de klote
Dat heeft ie nu ook gedaan.. alleen de avond ervoorquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
nee hoor, dan moet je 's avonds gewoon wat langer doorgaan
Wat kid zegt, vanavond langer door ga, sta ik morgen niet om 4:45 opquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
nee hoor, dan moet je 's avonds gewoon wat langer doorgaan
Hahaha, aaawhquote:Op zondag 3 oktober 2010 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, verdwaald en in de warStond wel binnen 2 minuten daar hoor, en binnen 2 minuten ook weer terug
Ik vind hun pizza's niet zo lekker, ze smaken me teveel naar tomatensaus uit blik.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:01 schreef Stuurloos het volgende:
New York Pizza, 18.37 besteld en het zou er binnen 45 min zijn. Om 19.35 nog niks dus gebeld, blijkt de server de bestellingen niet door te sturen. Had al betaald via iDeal en wilde korting vanwege deze toestand. Als t goed is zijn er nu vòòr half 9 met mn pizza's en 20% korting in keiharde euro's.
En en en? Zijn ze geweest?quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:01 schreef Stuurloos het volgende:
New York Pizza, 18.37 besteld en het zou er binnen 45 min zijn. Om 19.35 nog niks dus gebeld, blijkt de server de bestellingen niet door te sturen. Had al betaald via iDeal en wilde korting vanwege deze toestand. Als t goed is zijn er nu vòòr half 9 met mn pizza's en 20% korting in keiharde euro's.
Lijm nodig ?quote:
Ja zijn geweest en kreeg nog 3 euro terug. Dus eigenlijk maar 10,50 betaald voor 2 pizza incl. bezorging. Niet dat ze zo spectaculair waren maargoed.. en Spicy's, ik heb daar een keer een pizza gehaald en die hebben een kant en klare diepvries bodem. Hoe de rest van hun spul is weet ik niet..quote:
Ga ik de volgende keer ook doen, maar had nog zo'n kortings coupon. Bestel meestal bij Didim (Besterdring) of Ramses (bij mij id straat).quote:Op maandag 4 oktober 2010 10:39 schreef SpeCulaes het volgende:
Je kan ook gewoon pizza's bestellen bij de lokale Turk, in Tilburg dus bij Oz Side, fantastische pizza's voor maar 6 euro. Stukken beter dan die overpriced troep van Domino's en NewYork Pizza.
even op de site van je laptop de touchpad driver downloadenquote:Op maandag 4 oktober 2010 11:59 schreef hetzusjevan het volgende:
Woei, win7 van het weekend geinstalleerd gekregen van een vriend van me. Alleen nu scrollt mn touchpad-dinges van de laptop niet meer. Iemand enig idee wat ik daarvoor moet installeren / hoe ik daarachter kan komen? Thanks.
Ramses is aardig, maar ik heb nog nergens zulke lekkere pizza's gegeten als bij Oz Sidequote:Op maandag 4 oktober 2010 11:28 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ga ik de volgende keer ook doen, maar had nog zo'n kortings coupon. Bestel meestal bij Didim (Besterdring) of Ramses (bij mij id straat).
Die hebben ze niet voor win 7quote:Op maandag 4 oktober 2010 12:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
even op de site van je laptop de touchpad driver downloaden
Kan vaak wel werken jah.quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:32 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die hebben ze niet voor win 7. Poep. Maar bedankt, weet nu iig waar ik het moest zoeken. Heb er alleen niks aan >.<. Of zou ik de vista driver kunnen proberen? Of geeft dat geouwehoer?
Zou moeten werken, het achterliggende driver model voor Windows 7 en Vista zijn gelijk (er is niets veranderd aan de hardware kernel), het enige wat nog roet in het eten zijn kunnen gooien is multi touch maar daar zal je bij een oudere laptop geen zorgen over hoeven maken (is een separate mini-driver)quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:32 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die hebben ze niet voor win 7. Poep. Maar bedankt, weet nu iig waar ik het moest zoeken. Heb er alleen niks aan >.<. Of zou ik de vista driver kunnen proberen? Of geeft dat geouwehoer?
o weer de nacht dienst gehad ?quote:
Clowntjeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:TILBURG - De overval op de Aldi-supermarkt op het Bernardusplein in Tilburg-West dinsdagmorgen blijkt te zijn verijdeld door een vrachtwagenchauffeur. Dat maakte de politie dinsdagmiddag bekend.
De chauffeur kwam net zijn lading lossen en werd verrast door een van de gewapende overvallers.
Hij twijfelde geen moment en viel de overvaller aan. Na een worsteling waarbij rake klappen vielen vluchtte de overvaller. Een handlanger die op de uitkijk stond koos ook het hazenpad. De vrachtwagenchauffeur is lichtgewond geraakt.
Het was de derde overval in korte tijd in Tilburg-West. Anderhalve week geleden was het een paar straten verderop raak. Toen werd de Wibra achter de Westermarkt overvallen. Twee dagen later was de speelgoedwinkel Top 1 Toys bij de Westermarkt doelwit van een overvaller.
In die beide gevallen ging het om één dader met een pistool.
Vooral niet laten vallen, zijn ze gevoelig voorquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ja die chauffeur.
Heb jij nog echte tips voor de iPad?
Nee hoor,ben er superzuinig opquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
Haha meer qua Apps. Dat vallen is voor heel veel dingen slecht. Is die van jou kapot dan?
Remote desktop voor m'n MacBook. Gewoon goede iPad apps. Zit nu nog met veel dingen die vanuit m'n iPhone zijn overgezet.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee hoor,ben er superzuinig opMaar wat voor soort apps zoek je,voor wat voor activiteiten?
Nee, ik vroeg me af of een slak überhaupt voldoende bewustzijn heeft om te beseffen dat er een andere kant isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |