Bij mij helpt het licht wel om makkelijker op te staan en zoals CM ook al zei, er zitten meerdere geluidjes op en je kunt het geluid ook uizetten maar dan heb je een extra wekker nodig...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:39 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Student.
Ik vind het echt te donker om op te staan; ik wil m'n bed weer in! Zou zo'n philips wake-up light iets zijn? Als je die vogelgeluidjes maar uit kunt zetten.
Ik word veel uitgeruster en makkelijker wakker in de zomer omdat het langzaam licht word, dus als zo'n licht ongeveer hetzelfde effect heeft.. dan zou het ideaal zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij mij helpt het licht wel om makkelijker op te staan en zoals CM ook al zei, er zitten meerdere geluidjes op en je kunt het geluid ook uizetten maar dan heb je een extra wekker nodig...
je moet er in gelovenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:15 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik word veel uitgeruster en makkelijker wakker in de zomer omdat het langzaam licht word, dus als zo'n licht ongeveer hetzelfde effect heeft.. dan zou het ideaal zijn.
Daarvoor ros ik op de lichtknopquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat langzaam licht worden heeft weinig effect voor mij, het feit dat het licht is in de kamer als ik wakker wordt is wat helpt.
vmbo afgerond in 2009.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:39 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ook! Havo afgerond in 2002. En jij?
Ja ik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:21 schreef existenz het volgende:
Iemand van jullie die nog een appartement wil kopen?
Heb je ook voldoende geld daarvoor?quote:
Nee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Heb je ook voldoende geld daarvoor?
Moet je er natuurlijk wel bij vertellen wat dat kost....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Heb je ook voldoende geld daarvoor?Ik moet de mijne nog kwijt
Waar en quanta costa?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:21 schreef existenz het volgende:
Ach ik zit nu 5 minuten van mijn stage plek af en het is een goed huis.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:28 schreef existenz het volgende:
iemand die het serieuzer wil weten kan pmmén. Ik ga dat hier niet zo open allemaal neerzetten. maar ik ben nog in verkennende fase qua verkopen hoor
Nee dankjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:21 schreef existenz het volgende:
Als t meer is dan 130k hoef je me niet te pmenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:28 schreef existenz het volgende:
iemand die het serieuzer wil weten kan pmmén. Ik ga dat hier niet zo open allemaal neerzetten. maar ik ben nog in verkennende fase qua verkopen hoor
Ga je ook niet verraden waarom je verkoop overweegtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:28 schreef existenz het volgende:
Ik bied een avond zuipen bij de Boekanier, een pak worstenbroodjes en een dikke zoenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:30 schreef existenz het volgende:
[..]
Heb je ook voldoende geld daarvoor?Ik moet de mijne nog kwijt
Samenwonenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ga je ook niet verraden waarom je verkoop overweegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |