Maakt niet uit, de inhoud van je OP is een van de betere de laatste tijd op KLB.quote:
Ja he.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:12 schreef Luchtkoker het volgende:
alternief
Tevens MacheteGister ook gezien, wat een extreem baze film!
Niet afdwalen, in dit topic horen alto's gebashed te worden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:19 schreef Hardrebel het volgende:
They just fucked with the wrong mexican
Nee man, die lui zijn gewoon een minderheid (op FOK! juist een meerderheid). Met name te vinden in de ICT-sector.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:33 schreef ejvdb het volgende:
Het zijn geen alto's of alternatievelingen... ze vormen namelijk zelf 1 van de grotere ''groepe'n'' in Nederland. Niks alternatiefs aan, meelopers zijn het.
Wil ik best geloven, daarom dat dit topic niet echt veel volk trekt. FOK! voelt zich aangesproken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:34 schreef Ritmo het volgende:
100 % volledig terechte klacht.
Op FOK! zit het echt vol met van dat stinkvolk.
Machete improvises.quote:
Lekker generaliserenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee man, die lui zijn gewoon een minderheid (op FOK! juist een meerderheid). Met name te vinden in de ICT-sector.
Eerder andersom.quote:
Booth: Machete sent me a text.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Machete improvises.
[..]
Lekker generaliserenIk studeer Informatica en ik heb echt een tyfushekel aan altos.
Je komt er zonder schaamte voor uit dat je zo iemand bent?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:04 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
TS heeft mij in het café gezien
Ik zeg toch met name te vinden, niet dat alle ICT'ers zo zijn.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:33 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Machete improvises.
[..]
Lekker generaliserenIk studeer Informatica en ik heb echt een tyfushekel aan altos.
Idd, voor goed uitgaan ga je naar een dikke club.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:35 schreef 9611Niels het volgende:
Ga dan ook niet naar een Irish Pub, je weet dat daar dat soort tuig zit.
Volgens mij was TS ook niet van plan om echt uit te gaan, maar om eventjes met paar maten bier te gaan drinken nadat ze naar de film waren geweest.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, voor goed uitgaan ga je naar een dikke club.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Volgens mij was TS ook niet van plan om echt uit te gaan, maar om eventjes met paar maten bier te gaan drinken nadat ze naar de film waren geweest.
Voor echt uitgaan ga je sowieso niet naar the Irish Pub
Exit, lightquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je komt er zonder schaamte voor uit dat je zo iemand bent?
Hier is de Irish Pub juist helemaal geen altotentquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:35 schreef 9611Niels het volgende:
Ga dan ook niet naar een Irish Pub, je weet dat daar dat soort tuig zit.
Maar als je alternatief aan alternatievelingen bent ben je eigenlijk toch normaal? Al zou ik een Limburgse emo nou ook weer niet echt normaal willen noemen. Moeilijk..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:39 schreef AgLarrr het volgende:
Mensen die zich in een topic als Limburger profileren -en daarmee aan willen tonen dat ze alternatief zijn- en vervolgens gaan lopen zeiken over andere mensen die zogenaamd alternatief zijn.
Hier ook niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier is de Irish Pub juist helemaal geen altotent
Idd, zie ook mijn eerste post hier. Is blijkbaar iets limburgs.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier is de Irish Pub juist helemaal geen altotent
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:34 schreef BaasD het volgende:
Omdat dat dit zo'n keihard bazen topic is moet baasd ook even zijn swag laten zien
Je gaat naar de verkeerde pubs.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:36 schreef Tuvai.net het volgende:
Erg herkenbaar. Ik kom ook graag in Irish Pubs vanwege de bieren (Guinness van de tap) en de lekkere rockmuziek. Maar dat volk dat daar zo in grote getale aanwezig is.
Sobersoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:36 schreef MYV het volgende:
Zoiezo mensen die zichzelf labelen als emo/alto
HOAXquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:12 schreef 92Merel het volgende:
Verschilt per persoon, ken ook emo's/goths die zichzelf wel verzorgen en niet stinken en zich normaal gedragen, ze hebben alleen een andere kleding- en muziekstijl, that's it. \
Jij hoorde er ook bij.quote:
Eens dat soort lui zijn irritant, maar als nog respecteer ik ze welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, die alternatieve kneuzen die kotsen op alles wat de maatschappij is zijn verdraagzaam.
Waar is jaloezie te vinden dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:47 schreef Eenskijken het volgende:
Klinkt alsof TS jaloers is. En stop eens met kuttopics maken.
Nee. Iemand die wat anders is respecteer ik heus wel, maar dit soort lui niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:24 schreef MYV het volgende:
[..]
Eens dat soort lui zijn irritant, maar als nog respecteer ik ze weljij ook?
Beledigd, alto?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:47 schreef Eenskijken het volgende:
Klinkt alsof TS jaloers is. En stop eens met kuttopics maken.
Idd, iedereen die uitgaat daar wordt hier een anti-mooiboy topic over geopend waarin half KLB akkoord gaat met de klacht, maar wie een keer terecht over alto's zeikt krijgt te horen dat die lui respect verdienen.quote:
Whehe, een paar van mijn maten zijn soms ook zoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:09 schreef LimboFan het volgende:
Gister was Limbofan weer terug in zijn geliefde Limburg om daar met een paar maten naar de bios te gaan. We gingen naar Machete, wat een keiharde bazenfilm is, daar moet iedereen heen. Maar, daar gaat het niet om.
Na de film wilden mijn maten perse naar de 'Irish Pub', een café in de buurt van de bioscoop. Op zich is er niks mis mee met het café zelf. Als je niet echt wil uitgaan, maar gewoon beetje wil drinken met een paar maten is het in principe een geschikt cafe. Ze draaien redelijk lekkere muziek, veel verschillende bieren en natuurlijk ook Guinness van de tap. Dat was echt fantastisch. Over het café heb ik dan ook geen klacht, mijn klacht gaat over de mensen die in het café waren.
Die mensen waren allemaal mislukte emo's of alto's. Ze hadden allemaal een attitude van: ' kijk mij nou eens alternatief zijn'. Lekker met zijn tweeën met een Red Bull in biertje in de hand een mosh pit maken op Enter Sandman. Lekker keihard mee blèren om te laten zien dat je alternatief bent, want je kent de tekst. Kijk mij nou eens alternatief zijn met mijn band-shirt, mijn volbeat-shirt, nu ben ik alternatief.
Kijk ik zit in een alternatief café en ik drink Red Bull, zo kan ik de hele nacht door gaan, zodat ik als ik terug kom van het uitgaan lekker terug kan gaan naar WOW.
Wat een trieste mensen dat, ook allemaal natuurlijk met paardenstaart en vieze baardjes met de etensresten van vorige week donderdag er nog in.
En dan de vrouwen, stuk voor stuk zo lelijk als de nacht. Zelfs een volgroeid autist zou daar zijn gereedschap nog niet insteken.
En dan heb ik het nog niet eens gehad over de geur wat die mensen produceren....
Ik heb ook niks tegen de Irish Pub zelf, dat is ook een geniaal ding, maar de mensen die het trekt is gewoonquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:14 schreef L.no het volgende:
Was het in Heerlen?
De Irish pub is geniaal man.
Die SnakeBite bier.
Maar daar komen bijna altijd alternatieve mensen. Als je het zo erg vond, dan kon je wel naar een andere plaats rondhangen.
Nou het smaakte mij toch heel goed gisterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:10 schreef Document1 het volgende:
Guinness van de tap in Nederland kan nooit goed smaken.
quote:
Okay maat, je doet het erom.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:09 schreef LimboFan het volgende:
Ze draaien redelijk lekkere muziek, veel verschillende bieren en natuurlijk ook Guinness van de tap. Dat was echt fantastisch.
Almelooo?quote:
Kom op, je hebt zoveel plaatsen wat een bepaalde type mensen trekt, laat die mensen gewoon man.quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:29 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Ik heb ook niks tegen de Irish Pub zelf, dat is ook een geniaal ding, maar de mensen die het trekt is gewoon........
Trouwens, Snakebite, ik vind dat echt niet te zuipen, gister ook gehad, maar dat is gewoon ranja....
Dit.quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Kom op, je hebt zoveel plaatsen wat een bepaalde type mensen trekt, laat die mensen gewoon man.
Wat is het doel van de klaagbaak dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 09:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Kom op, je hebt zoveel plaatsen wat een bepaalde type mensen trekt, laat die mensen gewoon man.
Sinds wanneer moet iedereen eens zijn met iedere klacht wat er gemaakt wordt in klaagbaak?quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:04 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Wat is het doel van de klaagbaak dan?
In dit geval wel.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet iedereen eens zijn met iedere klacht wat er gemaakt wordt in klaagbaak?
sowieso dit.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:36 schreef MYV het volgende:
Zoiezo mensen die zichzelf labelen als emo/alto
quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:30 schreef LimboFan het volgende:
En bedankt voor alle steun die ik hier krijg om het te verwerken, dat doet mij goed.
Speciale dank aan ThaTim en Ritmo!
Hoeft niet. Maar wel als de klacht gewoon terecht.quote:Op zondag 3 oktober 2010 10:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet iedereen eens zijn met iedere klacht wat er gemaakt wordt in klaagbaak?
Ah, de standaard reactie weer da ik zelf eentje moet zijn om hier niet mee eens te zijn. Daar ga ik mooi niet op in.quote:Op zondag 3 oktober 2010 11:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoeft niet. Maar wel als de klacht gewoon terecht.
Of ben je zelf zo'n Pink Floyed luisterende alto?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 00:30 schreef LimboFan het volgende:
En bedankt voor alle steun die ik hier krijg om het te verwerken, dat doet mij goed.
Speciale dank aan ThaTim en Ritmo!
dank dankquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:51 schreef xLvk het volgende:
OP leest lekker weg, en zeer terechte klacht
En wat is er mis met gamers?quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:43 schreef Ritmo het volgende:
Volgens mij is SuperWormJim ook zo'n gamende vriendinloze alto.
Ja want de geografische ligging van de tap bepaalt de smaakquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:10 schreef Document1 het volgende:
Guinness van de tap in Nederland kan nooit goed smaken.
Oke.quote:
Jongens, we hebben er weer eentje.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:06 schreef DeBassist het volgende:
mensen die alle "alternatieve" mensen over 1 kam scheren...
Mits idioot.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:47 schreef Ritmo het volgende:
Niets. Mis het met mate is, en je er verder nog een leven naast hebt
Sinds Ritmoquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:11 schreef Jessrabbit het volgende:
Sowieso, sins wanneer bepaald fok de richtlijnen?
Bier is niet slecht daar, de rest echter...quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:47 schreef Rechterbal het volgende:
Dit klinkt als Heerlen. Erin's Isle?
Vreselijke kroeg ja... Stamkroeg van een hoop van mij vrienden. Slechtgetapt bier ook.
nee, maar leuke pogingquote:
Jep.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Rechterbal het volgende:
Dit soort personen komen er in de pub [ afbeelding ]
Hoe lang moest je er op je bier wachten? Hoeveel centimeters schuim? Als het er al überhaupt opzit.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:48 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Bier is niet slecht daar, de rest echter...
De weinige keren dat ik er was, kwam ik snel aan het bier en was het goed getapt. In dat geval had ik misschien geluk, of jij pech.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Hoe lang moest je er op je bier wachten? Hoeveel centimeters schuim? Als het er al überhaupt opzit.
Kom er vaker dan me lief is...
en daar durf jij een opmerking over te makenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Rechterbal het volgende:
Idd, en dan naar Pink Floyed en Jimi Hendrix enzo luisteren.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Rechterbal het volgende:
Als je niet kunt trippen op Pink Floyd heb je echt een oppervlakkig leven. Ook al is het typische 'dad rock'. Omdat je vader toevallig uitsluitend naar The Wall luistert wil dat niet zeggen dat de betere albums van Pink Floyd passé of cliché zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, en dan naar Pink Floyed en Jimi Hendrix enzo luisteren.Als jongere...
![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef DeBassist het volgende:
[..]
en daar durf jij een opmerking over te maken__!
Mag dat niet dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
![]()
Haha.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
![]()
jij bent triestquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
![]()
Kom niet haten op Hendrix, boy. Ik ben hybride.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
![]()
Moet je eens naar Irish Pub in Heerlen gaanquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:48 schreef DuracellPower het volgende:
Sinds wanneer is een Irish pub een alternatief café ?
Ik luister voornamelijk Hip-Hop maar ik kan (kon? heb het al jaartje of 2-3 niet meer geluisterd) Pink Floyd best waarderen op z'n tijd (als ik blazed ben met namequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
![]()
Dat maakt jou juist bijzonder!!quote:
Irish pubs buiten de randstad zijn alternatieve cafés.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:48 schreef DuracellPower het volgende:
Sinds wanneer is een Irish pub een alternatief café ?
Het gaat niet perse om de muziek. Het gaat om de mensen die zo: 'Hey, kijk mij Volbeat/Metallica/etc meezingen!!!!!!'quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:56 schreef Beregd het volgende:
Is Volbeat en metallica tegenwoordig ook al alternatief?
da's inderdaad wel gek, wie zingt er nu op café?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:58 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Het gaat niet perse om de muziek. Het gaat om de mensen die zo: 'Hey, kijk mij Volbeat/Metallica/etc meezingen!!!!!!'
Die gast heeft zwarte gaten in plaats van ogenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Rechterbal het volgende:
jij kan je dus wel vinden in de beschrijving van TS?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:01 schreef Beregd het volgende:
[..]
da's inderdaad wel gek, wie zingt er nu op café?
Ik zeg toch net dat het gek is om te zingen op café?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:02 schreef ThaTim het volgende:
[..]
jij kan je dus wel vinden in de beschrijving van TS?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:06 schreef DeBassist het volgende:
mensen die alle "alternatieve" mensen over 1 kam scheren...
Nee, zingen in een cafe is niet gek. Maar het gaat om de optelsom die TS maakt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:05 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat het gek is om te zingen op café?
Ik luister trouwens geen volbeat en nog minder metallica, ik verstonbd gewoon onder alternatieve muziek iets totaal anders, maar daar gaat het niet om.
Maar hij niet, oh alternatieve bassist hij. Hij is lekker anders dan alle andere bassisten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:05 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Bassist zegt eigenlijk al genoeg, dat zijn driekwart van de tijd van die langharige alto's.
Ik vind van welquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nee, zingen in een cafe is niet gek.
ja, ik herken het niet, ik kom nooit in cafés waar ze enter sandman spelen. En zeker niet waar ze red bulls drinken.quote:Maar het gaat om de optelsom die TS maakt.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:08 schreef Beregd het volgende:
[..]
ja, ik herken het niet, ik kom nooit in cafés waar ze enter sandman spelen. En zeker niet waar ze red bulls drinken.
Goede post, pics van jezelf?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:23 schreef Mulberry het volgende:
Altos zijn geen mensen, zelfs ratten zijn nuttiger.![]()
Grappig dat jij je ergert aan TS.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:54 schreef Jessrabbit het volgende:
Grappig dat mensen zich zo erg aan anderen kunnen ergeren, heb je niks beters te doen of wat?
De Turk is dan ook veel te duur, kraken kost al genoegquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:09 schreef LimboFan het volgende:
vieze baardjes met de etensresten van vorige week donderdag er nog in.
Eens.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:23 schreef Mulberry het volgende:
Altos zijn geen mensen, zelfs ratten zijn nuttiger.![]()
Wat bedoel je met vroeger? 100 jaar geleden? 1000 jaar geleden? Subculturen zijn echt niet iets van de afgelopen paar jaar.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:57 schreef Mulberry het volgende:
Eigenlijk zijn al die kijk-mij-eens-subculturen sneu. Pubers en sommige studenten kunnen nog neit bevatten dat zij niet speciaal zijn, dat de wereld niet om hen draait en dat hun mening niemand echt boeit. Vroeger had je ook geen subculturen want mensen kenden hun plaats. Met grotere luxe werden kinderen verwend en kregen ze een gropter ego.
Crimineel!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:13 schreef TWP het volgende:
[..]
De Turk is dan ook veel te duur, kraken kost al genoeg
Dit slaat tenminste nog ergens opquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:57 schreef Mulberry het volgende:
Eigenlijk zijn al die kijk-mij-eens-subculturen sneu. Pubers en sommige studenten kunnen nog neit bevatten dat zij niet speciaal zijn, dat de wereld niet om hen draait en dat hun mening niemand echt boeit. Vroeger had je ook geen subculturen want mensen kenden hun plaats. Met grotere luxe werden kinderen verwend en kregen ze een gropter ego.
natuurlijk wel. de jaren 50 officieel, toen ontstond de jeugdcultuur.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:41 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Wat bedoel je met vroeger? 100 jaar geleden? 1000 jaar geleden? Subculturen zijn echt niet iets van de afgelopen paar jaar.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:49 schreef Mulberry het volgende:
[..]
natuurlijk wel. de jaren 50 officieel, toen ontstond de jeugdcultuur.
Het is wel zo. daarvoor hadden jongeren niet echt een eigen cultuur. Tuurlijk, je had wel flappers in de jaren 20, maar dat was niet echt een jeugdcultuur hé. Alto's en goths zijn ook dingen voor pubers... je hebt ook 40ers die goth zijn maar die zijn gewoon sneu.quote:
Je hebt ook van die 40-ers die voetbal fanaten zijn ...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:21 schreef Mulberry het volgende:
[..]
Het is wel zo. daarvoor hadden jongeren niet echt een eigen cultuur. Tuurlijk, je had wel flappers in de jaren 20, maar dat was niet echt een jeugdcultuur hé. Alto's en goths zijn ook dingen voor pubers... je hebt ook 40ers die goth zijn maar die zijn gewoon sneu.
jij bent ook niet relevantquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:58 schreef Mulberry het volgende:
Dat is sneu ja, maar totaal niet relevant.
baasDquote:
Ja :squote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:27 schreef Mulberry het volgende:
Kanker is ook niet relevant, maar het verziekt wel je taal:'(
Wat heeft voetbal er nou weer mee te maken, dit topic is er om 'kijk mij eens alternatief zijn' mensen te bashen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:37 schreef stinow het volgende:
[..]
Je hebt ook van die 40-ers die voetbal fanaten zijn ...daar shit ik op
.
Het is inderdaad vooral iets wat de jeugd aanspreekt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:21 schreef Mulberry het volgende:
[..]
Het is wel zo. daarvoor hadden jongeren niet echt een eigen cultuur. Tuurlijk, je had wel flappers in de jaren 20, maar dat was niet echt een jeugdcultuur hé. Alto's en goths zijn ook dingen voor pubers... je hebt ook 40ers die goth zijn maar die zijn gewoon sneu.
uit eindelijk zijn wel allemaal alternatief bezig.quote:Met een alternatief wordt over het algemeen een situatie aangeduid die afwijkt van wat gebruikelijk is, maar daar niet voor onderdoet, of waarvan zelfs wordt verondersteld dat het beter is.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:29 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Wat heeft voetbal er nou weer mee te maken, dit topic is er om 'kijk mij eens alternatief zijn' mensen te bashen!
Aha oke, nieuw voor mijquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Irish pubs buiten de randstad zijn alternatieve cafés.
quote:
Dat doe je nu ook. We denken allemaal wel eens dat we beter zijn dan anderenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:56 schreef whosvegas het volgende:
En dan heb je er ook nog eens mensen bij die zich gedragen, kijk mij eens beter zijn als de rest
Goeden grap.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:24 schreef Kapitein_Tarrelbaard het volgende:
Een pint Guinness kostte mij in de Irish pub slechts 4,50 euro.
Dat was echt fantastisch.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:20 schreef haararchitect het volgende:
[..]
Dat doe je nu ook. We denken allemaal wel eens dat we beter zijn dan anderen.
Het zegt toch genoeg over FOK! dat alternatieve mensen uitlachen door bepaalde mensen als trollen wordt gezien?quote:
Ik dacht dat het een of andere dance-producer/DJ was dus ik ging youtuben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:24 schreef Netherlander het volgende:
Ah volbeat is emo tegenwoordig. Kick.
Volbeat is kick, titel zegt niet zo veel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een of andere dance-producer/DJ was dus ik ging youtuben.![]()
Klinkt overigens nog best vrolijk, voor heavy metal.
Dat is inderdaad niet om aan te zien.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:20 schreef IkHeb2Vaders het volgende:
Ik doe ICT, Bah wat een stinkjoekels zitten daar zeg.
Allemaal lange paardenstaart, slayer shirt, vieze nekbaard.
En als ik daar als die-hard AC/DC fan, met een AC/DC shirt loop, lachen ze me uit want dan ben ik een meeloper.
Als jij Metalheads door het slijk trekt maar vervolgens wel met een ac/dc shirt gaat rondlopen en vervolgens weer verwacht dat ze jou wel tof vinden heb je het niet helemaal begrepen volgens mij.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:20 schreef IkHeb2Vaders het volgende:
Ik doe ICT, Bah wat een stinkjoekels zitten daar zeg.
Allemaal lange paardenstaart, slayer shirt, vieze nekbaard.
En als ik daar als die-hard AC/DC fan, met een AC/DC shirt loop, lachen ze me uit want dan ben ik een meeloper.
Helemaal niet, maar als je met een dergelijke opstelling naar anderen kijkt moet je niet verwachten dat anderen jou anders gaan behandelen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:53 schreef IkHeb2Vaders het volgende:
Ja want een AC/DC fan MOET vieze haren en een gore nekbaard hebben
quote:
En terecht! Kijk nou wat een bazen OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAH JAAAA!!!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:13 schreef LimboFan het volgende:
[..]
En terecht! Kijk nou wat een bazen OPJa, OP blijft baas. De TT moet wel onderhand eens aangepast wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:19 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja, OP blijft baas. De TT moet wel onderhand eens aangepast worden.
kan de TT nog aangepast worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAH JAAAA!!!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:09 schreef LimboFan het volgende:
[..]
kan de TT nog aangepast worden?Ik wou net zeggen. Topic loopt goed hoor maar die TT doet echt pijn aan mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
Lees de OPquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:45 schreef Plug.in.baby het volgende:
TS, wat zeur je nou!
Alternatieve Kuikens zijn onzeker en zijn dus heel makkelijk te geven
Limburg heeft carnaval, dus Limburg > carnavalloos Nederlandquote:
come again?quote:
Carnaval.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:48 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Limburg heeft carnaval, dus Limburg > carnavalloos Nederland
Zomercarnaval.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:48 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Limburg heeft carnaval, dus Limburg > carnavalloos Nederland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |