Ik zeg toch net dat het gek is om te zingen op café?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:02 schreef ThaTim het volgende:
[..]
jij kan je dus wel vinden in de beschrijving van TS?
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:06 schreef DeBassist het volgende:
mensen die alle "alternatieve" mensen over 1 kam scheren...
Nee, zingen in een cafe is niet gek. Maar het gaat om de optelsom die TS maakt.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:05 schreef Beregd het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat het gek is om te zingen op café?
Ik luister trouwens geen volbeat en nog minder metallica, ik verstonbd gewoon onder alternatieve muziek iets totaal anders, maar daar gaat het niet om.
Maar hij niet, oh alternatieve bassist hij. Hij is lekker anders dan alle andere bassisten.quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:05 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Bassist zegt eigenlijk al genoeg, dat zijn driekwart van de tijd van die langharige alto's.
Ik vind van welquote:Op maandag 4 oktober 2010 17:06 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nee, zingen in een cafe is niet gek.
ja, ik herken het niet, ik kom nooit in cafés waar ze enter sandman spelen. En zeker niet waar ze red bulls drinken.quote:Maar het gaat om de optelsom die TS maakt.
quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:08 schreef Beregd het volgende:
[..]
ja, ik herken het niet, ik kom nooit in cafés waar ze enter sandman spelen. En zeker niet waar ze red bulls drinken.
Goede post, pics van jezelf?quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:23 schreef Mulberry het volgende:
Altos zijn geen mensen, zelfs ratten zijn nuttiger.![]()
Grappig dat jij je ergert aan TS.quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:54 schreef Jessrabbit het volgende:
Grappig dat mensen zich zo erg aan anderen kunnen ergeren, heb je niks beters te doen of wat?
De Turk is dan ook veel te duur, kraken kost al genoegquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:09 schreef LimboFan het volgende:
vieze baardjes met de etensresten van vorige week donderdag er nog in.
Eens.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:23 schreef Mulberry het volgende:
Altos zijn geen mensen, zelfs ratten zijn nuttiger.![]()
Wat bedoel je met vroeger? 100 jaar geleden? 1000 jaar geleden? Subculturen zijn echt niet iets van de afgelopen paar jaar.quote:Op maandag 4 oktober 2010 18:57 schreef Mulberry het volgende:
Eigenlijk zijn al die kijk-mij-eens-subculturen sneu. Pubers en sommige studenten kunnen nog neit bevatten dat zij niet speciaal zijn, dat de wereld niet om hen draait en dat hun mening niemand echt boeit. Vroeger had je ook geen subculturen want mensen kenden hun plaats. Met grotere luxe werden kinderen verwend en kregen ze een gropter ego.
Crimineel!quote:Op maandag 4 oktober 2010 20:13 schreef TWP het volgende:
[..]
De Turk is dan ook veel te duur, kraken kost al genoeg
Dit slaat tenminste nog ergens opquote:Op maandag 4 oktober 2010 18:57 schreef Mulberry het volgende:
Eigenlijk zijn al die kijk-mij-eens-subculturen sneu. Pubers en sommige studenten kunnen nog neit bevatten dat zij niet speciaal zijn, dat de wereld niet om hen draait en dat hun mening niemand echt boeit. Vroeger had je ook geen subculturen want mensen kenden hun plaats. Met grotere luxe werden kinderen verwend en kregen ze een gropter ego.
natuurlijk wel. de jaren 50 officieel, toen ontstond de jeugdcultuur.quote:Op maandag 4 oktober 2010 22:41 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Wat bedoel je met vroeger? 100 jaar geleden? 1000 jaar geleden? Subculturen zijn echt niet iets van de afgelopen paar jaar.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 08:49 schreef Mulberry het volgende:
[..]
natuurlijk wel. de jaren 50 officieel, toen ontstond de jeugdcultuur.
Het is wel zo. daarvoor hadden jongeren niet echt een eigen cultuur. Tuurlijk, je had wel flappers in de jaren 20, maar dat was niet echt een jeugdcultuur hé. Alto's en goths zijn ook dingen voor pubers... je hebt ook 40ers die goth zijn maar die zijn gewoon sneu.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |