quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:34 schreef BaasD het volgende:
Omdat dat dit zo'n keihard bazen topic is moet baasd ook even zijn swag laten zien
Je gaat naar de verkeerde pubs.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:36 schreef Tuvai.net het volgende:
Erg herkenbaar. Ik kom ook graag in Irish Pubs vanwege de bieren (Guinness van de tap) en de lekkere rockmuziek. Maar dat volk dat daar zo in grote getale aanwezig is.
Sobersoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:36 schreef MYV het volgende:
Zoiezo mensen die zichzelf labelen als emo/alto
HOAXquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:12 schreef 92Merel het volgende:
Verschilt per persoon, ken ook emo's/goths die zichzelf wel verzorgen en niet stinken en zich normaal gedragen, ze hebben alleen een andere kleding- en muziekstijl, that's it. \
Jij hoorde er ook bij.quote:
Eens dat soort lui zijn irritant, maar als nog respecteer ik ze welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, die alternatieve kneuzen die kotsen op alles wat de maatschappij is zijn verdraagzaam.
Waar is jaloezie te vinden dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:47 schreef Eenskijken het volgende:
Klinkt alsof TS jaloers is. En stop eens met kuttopics maken.
Nee. Iemand die wat anders is respecteer ik heus wel, maar dit soort lui niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:24 schreef MYV het volgende:
[..]
Eens dat soort lui zijn irritant, maar als nog respecteer ik ze weljij ook?
Beledigd, alto?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:47 schreef Eenskijken het volgende:
Klinkt alsof TS jaloers is. En stop eens met kuttopics maken.
Idd, iedereen die uitgaat daar wordt hier een anti-mooiboy topic over geopend waarin half KLB akkoord gaat met de klacht, maar wie een keer terecht over alto's zeikt krijgt te horen dat die lui respect verdienen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |