Je hebt ook van die 40-ers die voetbal fanaten zijn ...quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:21 schreef Mulberry het volgende:
[..]
Het is wel zo. daarvoor hadden jongeren niet echt een eigen cultuur. Tuurlijk, je had wel flappers in de jaren 20, maar dat was niet echt een jeugdcultuur hé. Alto's en goths zijn ook dingen voor pubers... je hebt ook 40ers die goth zijn maar die zijn gewoon sneu.
jij bent ook niet relevantquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:58 schreef Mulberry het volgende:
Dat is sneu ja, maar totaal niet relevant.
baasDquote:
Ja :squote:Op dinsdag 5 oktober 2010 17:27 schreef Mulberry het volgende:
Kanker is ook niet relevant, maar het verziekt wel je taal:'(
Wat heeft voetbal er nou weer mee te maken, dit topic is er om 'kijk mij eens alternatief zijn' mensen te bashen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:37 schreef stinow het volgende:
[..]
Je hebt ook van die 40-ers die voetbal fanaten zijn ...daar shit ik op
.
Het is inderdaad vooral iets wat de jeugd aanspreekt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:21 schreef Mulberry het volgende:
[..]
Het is wel zo. daarvoor hadden jongeren niet echt een eigen cultuur. Tuurlijk, je had wel flappers in de jaren 20, maar dat was niet echt een jeugdcultuur hé. Alto's en goths zijn ook dingen voor pubers... je hebt ook 40ers die goth zijn maar die zijn gewoon sneu.
uit eindelijk zijn wel allemaal alternatief bezig.quote:Met een alternatief wordt over het algemeen een situatie aangeduid die afwijkt van wat gebruikelijk is, maar daar niet voor onderdoet, of waarvan zelfs wordt verondersteld dat het beter is.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:29 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Wat heeft voetbal er nou weer mee te maken, dit topic is er om 'kijk mij eens alternatief zijn' mensen te bashen!
Aha oke, nieuw voor mijquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:57 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Irish pubs buiten de randstad zijn alternatieve cafés.
quote:
Dat doe je nu ook. We denken allemaal wel eens dat we beter zijn dan anderenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:56 schreef whosvegas het volgende:
En dan heb je er ook nog eens mensen bij die zich gedragen, kijk mij eens beter zijn als de rest
Goeden grap.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:24 schreef Kapitein_Tarrelbaard het volgende:
Een pint Guinness kostte mij in de Irish pub slechts 4,50 euro.
Dat was echt fantastisch.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:20 schreef haararchitect het volgende:
[..]
Dat doe je nu ook. We denken allemaal wel eens dat we beter zijn dan anderen.
Het zegt toch genoeg over FOK! dat alternatieve mensen uitlachen door bepaalde mensen als trollen wordt gezien?quote:
Ik dacht dat het een of andere dance-producer/DJ was dus ik ging youtuben.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:24 schreef Netherlander het volgende:
Ah volbeat is emo tegenwoordig. Kick.
Volbeat is kick, titel zegt niet zo veel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 15:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een of andere dance-producer/DJ was dus ik ging youtuben.![]()
Klinkt overigens nog best vrolijk, voor heavy metal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |