Jep.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Rechterbal het volgende:
Dit soort personen komen er in de pub [ afbeelding ]
Hoe lang moest je er op je bier wachten? Hoeveel centimeters schuim? Als het er al überhaupt opzit.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:48 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Bier is niet slecht daar, de rest echter...
De weinige keren dat ik er was, kwam ik snel aan het bier en was het goed getapt. In dat geval had ik misschien geluk, of jij pech.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Hoe lang moest je er op je bier wachten? Hoeveel centimeters schuim? Als het er al überhaupt opzit.
Kom er vaker dan me lief is...
en daar durf jij een opmerking over te makenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Rechterbal het volgende:
Idd, en dan naar Pink Floyed en Jimi Hendrix enzo luisteren.quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Rechterbal het volgende:
Als je niet kunt trippen op Pink Floyd heb je echt een oppervlakkig leven. Ook al is het typische 'dad rock'. Omdat je vader toevallig uitsluitend naar The Wall luistert wil dat niet zeggen dat de betere albums van Pink Floyd passé of cliché zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, en dan naar Pink Floyed en Jimi Hendrix enzo luisteren.Als jongere...
![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef DeBassist het volgende:
[..]
en daar durf jij een opmerking over te maken__!
Mag dat niet dan?quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
![]()
Haha.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
![]()
jij bent triestquote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
![]()
Kom niet haten op Hendrix, boy. Ik ben hybride.quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
![]()
Moet je eens naar Irish Pub in Heerlen gaanquote:Op maandag 4 oktober 2010 16:48 schreef DuracellPower het volgende:
Sinds wanneer is een Irish pub een alternatief café ?
Ik luister voornamelijk Hip-Hop maar ik kan (kon? heb het al jaartje of 2-3 niet meer geluisterd) Pink Floyd best waarderen op z'n tijd (als ik blazed ben met namequote:Op zondag 3 oktober 2010 21:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
![]()
Dat maakt jou juist bijzonder!!quote:
Irish pubs buiten de randstad zijn alternatieve cafés.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:48 schreef DuracellPower het volgende:
Sinds wanneer is een Irish pub een alternatief café ?
Het gaat niet perse om de muziek. Het gaat om de mensen die zo: 'Hey, kijk mij Volbeat/Metallica/etc meezingen!!!!!!'quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:56 schreef Beregd het volgende:
Is Volbeat en metallica tegenwoordig ook al alternatief?
da's inderdaad wel gek, wie zingt er nu op café?quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:58 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Het gaat niet perse om de muziek. Het gaat om de mensen die zo: 'Hey, kijk mij Volbeat/Metallica/etc meezingen!!!!!!'
Die gast heeft zwarte gaten in plaats van ogenquote:Op zondag 3 oktober 2010 20:53 schreef Rechterbal het volgende:
jij kan je dus wel vinden in de beschrijving van TS?quote:Op maandag 4 oktober 2010 17:01 schreef Beregd het volgende:
[..]
da's inderdaad wel gek, wie zingt er nu op café?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |