Dat is inderdaad niet om aan te zien.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:20 schreef IkHeb2Vaders het volgende:
Ik doe ICT, Bah wat een stinkjoekels zitten daar zeg.
Allemaal lange paardenstaart, slayer shirt, vieze nekbaard.
En als ik daar als die-hard AC/DC fan, met een AC/DC shirt loop, lachen ze me uit want dan ben ik een meeloper.
Als jij Metalheads door het slijk trekt maar vervolgens wel met een ac/dc shirt gaat rondlopen en vervolgens weer verwacht dat ze jou wel tof vinden heb je het niet helemaal begrepen volgens mij.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:20 schreef IkHeb2Vaders het volgende:
Ik doe ICT, Bah wat een stinkjoekels zitten daar zeg.
Allemaal lange paardenstaart, slayer shirt, vieze nekbaard.
En als ik daar als die-hard AC/DC fan, met een AC/DC shirt loop, lachen ze me uit want dan ben ik een meeloper.
Helemaal niet, maar als je met een dergelijke opstelling naar anderen kijkt moet je niet verwachten dat anderen jou anders gaan behandelen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:53 schreef IkHeb2Vaders het volgende:
Ja want een AC/DC fan MOET vieze haren en een gore nekbaard hebben
quote:
En terecht! Kijk nou wat een bazen OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAH JAAAA!!!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:13 schreef LimboFan het volgende:
[..]
En terecht! Kijk nou wat een bazen OPJa, OP blijft baas. De TT moet wel onderhand eens aangepast wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:19 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ja, OP blijft baas. De TT moet wel onderhand eens aangepast worden.
kan de TT nog aangepast worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAH JAAAA!!!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:09 schreef LimboFan het volgende:
[..]
kan de TT nog aangepast worden?Ik wou net zeggen. Topic loopt goed hoor maar die TT doet echt pijn aan mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
Lees de OPquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:45 schreef Plug.in.baby het volgende:
TS, wat zeur je nou!
Alternatieve Kuikens zijn onzeker en zijn dus heel makkelijk te geven
Limburg heeft carnaval, dus Limburg > carnavalloos Nederlandquote:
come again?quote:
Carnaval.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:48 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Limburg heeft carnaval, dus Limburg > carnavalloos Nederland
Zomercarnaval.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:48 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Limburg heeft carnaval, dus Limburg > carnavalloos Nederland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |