1 per uur geloof ik.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:51 schreef Waalwijker het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk bij 3FM, qua muziekkeuze? Ik ken me voorstellen dat Stenders vanavond bijvoorbeeld gewoon vrij veel kan draaien wat ie wil, maar in hoeverre hebben Domien, Gerard, Michiel en Coen en Sander bijvoorbeeld een stem in wat ze draaien overdag?
Ik denk om volgende week weer te proberen om Ekstra en Stenders te volgenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:54 schreef Bol_Wan het volgende:
het is echt 1 uur voor je het weet met dit programma
Anders zaten we weer opgescheept met de nieuwe kerstsingle van Miss M-m-m-m-mont-t-t-t-treal.quote:
Mee eens!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:56 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Anders zaten we weer opgescheept met de nieuwe kerstsingle van Miss M-m-m-m-mont-t-t-t-treal.
De enige drie uur van de week dat ik het prettig vind om naar Giel te luisteren zijn de komende drie. Zijn ochtendshow is echt drie keer niks.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:58 schreef -Hans- het volgende:
Sample is van Gotta Go Home van Boney M
Sta inmiddels in de modus dat ik geen enkel progamma van hem nog kan waarderen. Alhoewel, moet eerlijk zeggen dat hij SR/Glazen huis altijd wel goed doet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:58 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
De enige drie uur van de week dat ik het prettig vind om naar Giel te luisteren zijn de komende drie. Zijn ochtendshow is echt drie keer niks.
Maar zijn ochtendshow is inderdaad echt dramatisch.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:58 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
De enige drie uur van de week dat ik het prettig vind om naar Giel te luisteren zijn de komende drie. Zijn ochtendshow is echt drie keer niks.
Mwah, ik vind 'm tijdens de Freaknacht eigenlijk wel relaxed. Daar vind ik Ekdom eigenlijk minder...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sta inmiddels in de modus dat ik geen enkel progamma van hem nog kan waarderen. Alhoewel, moet eerlijk zeggen dat hij SR/Glazen huis altijd wel goed doet.
Dat komt waarschijnlijk omdat zijn aandacht meer gevestigd is op Miss die onder tafel bepaalde handelingen doet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar zijn ochtendshow is inderdaad echt dramatisch.
Kan me 1 super toffe freaknacht voor de geest halen met Beelen. Dat was de aflevering met 2 gasten die het gingen doen met living dolls. Hilarischquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:00 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Mwah, ik vind 'm tijdens de Freaknacht eigenlijk wel relaxed. Daar vind ik Ekdom eigenlijk minder...
hier een playlist van 3FMquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:51 schreef Waalwijker het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk bij 3FM, qua muziekkeuze? Ik ken me voorstellen dat Stenders vanavond bijvoorbeeld gewoon vrij veel kan draaien wat ie wil, maar in hoeverre hebben Domien, Gerard, Michiel en Coen en Sander bijvoorbeeld een stem in wat ze draaien overdag?
Ook, maar de muziek, het geklets, de gasten, de items.. Ik vind het weinig boeiend.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:01 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat zijn aandacht meer gevestigd is op Miss die onder tafel bepaalde handelingen doet.
XMH is ex Megahit?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hier een playlist van 3FM
[ afbeelding ]
Die Free Choice van Domienquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JAquote:
Hoe kom je daar aan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mmm oke, interessant. Zit even te kijken hoe hij nou precies in elkaar zit, haha.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar luister je 's morgen naar?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook, maar de muziek, het geklets, de gasten, de items.. Ik vind het weinig boeiend.
Volgens mij heeft hij dat al gedaan. punt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij wil Giel Miss Montreal palen. punt
zal zn meisje leuk vindenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat al gedaan. punt.
7 dagen, bedoel jequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:15 schreef Qunix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga er vandoor!
Was weer leuk!
Tot over 74 dagen tot de Serieuze verzoekjes.
tot dan!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:15 schreef Qunix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga er vandoor!
Was weer leuk!
Tot over 74 dagen tot de Serieuze verzoekjes.
ist it tussen giel en z'n jonge vriendinnetje?quote:
die meid zal er gezellig bij zitten denk ik zoquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ist it tussen giel en z'n jonge vriendinnetje?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:21 schreef Waalwijker het volgende:
Hoe heet deze plaat nou? Gemist bij de aankondiging.
http://itunes.apple.com/album/be-my-man-single/id393840785quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:58 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Natuurlijk weer nergens (legaal) te downloaden...
Tja, maar ik heb dus geen iTunes, dat is een beetje kut. :-Pquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://itunes.apple.com/album/be-my-man-single/id393840785
alleen in frankrijk (onderin de pagina van itunes staat wijzig land, doe dat naar frankrijk en je kan hem kopen.)
Waar staat dat dan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:24 schreef rubbereend het volgende:
Ow ik lees nu pas dat 538 serieus heeft getrokken aan Giel en Coen en Sander voor de middagshow
Mm, opvallend inderdaad. Had het ook nog niet gelezen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/(...)lt-zich-beter-bij-Q/
klopt was donderdag bij CS toen ruud de wild langs kwam (TMF Reunie)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:24 schreef rubbereend het volgende:
Ow ik lees nu pas dat 538 serieus heeft getrokken aan Giel en Coen en Sander voor de middagshow
dat moet ik nog terugluisterenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
klopt was donderdag bij CS toen ruud de wild langs kwam (TMF Reunie)
Zijn daar uberhaupt nog beelden/fragmenten van? Is echt compleet langs me heen gegaan.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
klopt was donderdag bij CS toen ruud de wild langs kwam (TMF Reunie)
Alles van 3FM is toch terug te luisteren?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:34 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Zijn daar uberhaupt nog beelden/fragmenten van? Is echt compleet langs me heen gegaan.
Alleen de laatste uitzending toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alles van 3FM is toch terug te luisteren?
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alles van 3FM is toch terug te luisteren?
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)0:59:20&end=01:46:10quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:36 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Alleen de laatste uitzending toch?
Thanks!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 02:43 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)0:59:20&end=01:46:10
Klopt. Maar goed Frank kan ze al gehad hebben in zijn 538 tijd.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 07:25 schreef Pino112 het volgende:
Wat is dit voor onzin
Elke DJ moet verplicht iets met Miss Montreal gedaan hebben volgens mij, Frank begint nu ook al.
Hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:15 schreef Evertjan het volgende:
pfff wat een prutweer. Lekker voor de radio zitten met een kop warme chocolade melk
Morgûh GoedeMIDDAG!!! Hansquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:59 schreef -Hans- het volgende:
Moie !. Ook maar eens opstaan
.
Zometeen Timur en Ramon
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:59 schreef -Hans- het volgende:
.
Zometeen Timur en Ramon
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:59 schreef -Hans- het volgende:
.
Zometeen Timur en Ramon
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
![]()
Net kaartjes voor Justin Nozuka besteld, ik ben weer een blij man
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:27 schreef 3rdRock het volgende:
zo, ik ben er ook weer. lekker Timur en Ramon luisteren
is dat die single waarbij je je afvraagt of die mannen echt hetero zijn?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:32 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe single van Vampire Weekend. Goed bezig, Timur!
Timur is blij dat Clark zijn concerten heeft moeten annuleren want nu kunnen ze kaarten weggeven voor Vampire Weekend![]()
.
Jupquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
is dat die single waarbij je je afvraagt of die mannen echt hetero zijn?
ah, ja dus
Timur lees mee.....;)quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:33 schreef oh-oh het volgende:
Holy moly, tis wel een Paul Simon Gracelandperiode rip off he
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Timur lees mee.....;)
a, flirt je stijf
Geen radio of WaterstadFMquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:08 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Waar luister je 's morgen naar?![]()
Ik meestal gewoon naar Evers. Lekker gewoon.
Hilarisch inderdaadquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:42 schreef oh-oh het volgende:
Whahahahahahaha dan moet je maar je tv meenemen en een krat bier![]()
![]()
Geen radio? kan die van jou nog uit dan?quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Geen radio? kan die van jou nog uit dan?
Wat een gastquote:
Timur en Raomn liggen ook dubbelquote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:23 schreef 3rdRock het volgende:
als je koude voeten hebt moet je Hart v Nederland aanzetten, is altijd brand bij!
dit wordt een raar filmpje... :squote:
WHooooohooOOOquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:43 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa I Gotta Feeling !!!!!!!!
Froukjequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 14:25 schreef -Hans- het volgende:
Gouden radioring vrouwen... Claudia, Froukje de Both. Wtf?! en Annemieke. GEEN Ieke André .
en Steady as she goes is vetquote:
Agree! misschien wel de beste track van 2010 !quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:28 schreef ConscienceNL het volgende:
Annie!Tijd niet meer gehoord trouwens, maar gaat volgens mij nooit vervelen
Ligt het pensioen gedeelte later wel even toequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:07 schreef 3rdRock het volgende:
Hans! what's with "bijna met pensioen???"
en zit iedereen klaar voor de beste Bart van Nederland? de Mega Top 50!
damag, maar dahoefnie natuurlijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ligt het pensioen gedeelte later wel even toe
Ik ben ook al een uurtje aan het kijken. Mooi om te zien maar af en toe heeft het nogal een hoog lik gehalte. En die Camiel Eurlings.. Geluid kon 3 streepjes omlaag. Vooral zijn at your service gebaar was toch welquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:42 schreef Paul-89 het volgende:
Pff iedereen die maar blijft twitteren over dat cda gebeuren.
Have fun!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
damag, maar dahoefnie natuurlijk
ik ga zo maar ff een filmpje kijken ofzo...
Het is 1 groot cabaretquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben ook al een uurtje aan het kijken. Mooi om te zien maar af en toe heeft het nogal een hoog lik gehalte. En die Camiel Eurlings.. Geluid kon 3 streepjes omlaag. Vooral zijn at your service gebaar was toch wel.
twordt expeditie robonsin en oh oh cherso. door die stomme 90's week heb ik dat gemistquote:
Ah, leuk! Mocht dat nou niets zijn dan zou ik ned1 adviseren. Dat is af en toe best lachen! Ook wel boeiend.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
twordt expeditie robonsin en oh oh cherso. door die stomme 90's week heb ik dat gemist
Ik snap nog niet eens waar deze hele zooi over gaat.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 15:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben ook al een uurtje aan het kijken. Mooi om te zien maar af en toe heeft het nogal een hoog lik gehalte. En die Camiel Eurlings.. Geluid kon 3 streepjes omlaag. Vooral zijn at your service gebaar was toch wel.
Absoluutquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 17:24 schreef Paul-89 het volgende:
Die nieuwe van Rihanna is wel weer slim geproduceerd.
tis natuurlijk ook lastig om precies op dat tijdstip bands te krijgen. ze zenden iig wel veel liveopnamen uit. davinnikookgoedquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:17 schreef Paul-89 het volgende:
That's Live het programma wat vrijwel nooit live is.
Ja ik ook hoor.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis natuurlijk ook lastig om precies op dat tijdstip bands te krijgen. ze zenden iig wel veel liveopnamen uit. davinnikookgoed
Arbeit ?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, tot vrijdag dan maar weer. Of maandag, als michiel een beetje kwaliteit draait.
Nee.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:38 schreef Evertjan het volgende:
Annemieke verdient eigenlijk een plek in de dagprogrammering
Ja, op 538quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:38 schreef Evertjan het volgende:
Annemieke verdient eigenlijk een plek in de dagprogrammering
Whehequote:
Nu haal je ook de beste DJs erbij inderdaadquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:47 schreef Evertjan het volgende:
ze heeft een prettigere stem om naar te luisteren dan Sander Lantinga of Domien
Maar qua humor is Lantinga stukken beterquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:47 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 21:47 schreef Evertjan het volgende:
de senioerenzang was ook vrij komischquote:
quote:
quote:
MIJN PLUGquote:
fijn is 'ie hé? zag hem vandaag toevallig ergens voorbij vliegen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
[..]
MIJN PLUG
hier een nieuwe
Dat begin is superquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:15 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[..]
[..]
MIJN PLUG
hier een nieuwe
hij heeft nog meer, maar kickstarts blijft de bestequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:18 schreef gerbenp het volgende:
[..]
fijn is 'ie hé? zag hem vandaag toevallig ergens voorbij vliegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:
quote:Around the world, around the world
Around the world, around the world
Around the world, around the world.
Tiedidididiedietididiquote:
Of deze:quote:
zorg ervoor dat een kroeg zelf bepaald of er gerookt word of niet in zijn/haar cafe en dat dat buiten duidelijk zichtbaar isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:08 schreef -Hans- het volgende:
Eens met de DJ. Laat het rookverbod maar mooi van kracht blijven.
Vrees dat je dan weinig plekken zal vinden waar je niet mag roken.. Maar een vorm van herkenningquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zorg ervoor dat een kroeg zelf bepaald of er gerookt word of niet in zijn/haar cafe en dat dat buiten duidelijk zichtbaar is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb alijd heel erg de neiging om mensen die op de fiets roken extra snel voorbij te fietsen. Smerig gedoe. Het slaat bij mij ook altijd erg aan op de ogen (prikkelt). Naja, het blijft natuurlijk een lastige discussie.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
Roken is gewoon vies, ze moeten het gewoon overal! verbieden, maak lekker rookpalen buiten, als ik in de stad loop ook je wordt gewoon uitgerookt...
Netzoals scooters
Dit. Net zoals 1e en 2e-klassers die denken dat ze stoer zijn doordat ze rokenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
Roken is gewoon vies, ze moeten het gewoon overal! verbieden, maak lekker rookpalen buiten, als ik in de stad loop ook je wordt gewoon uitgerookt...
Netzoals scooters
onder de lichtbakken van een biermerk zo'n bord ophangen dan kun je duidelijk op afstand zien in welke kroeg/café gerookt wordt en waar niet. Probleem opgelost lijkt me (al geef ik toe dat er dan in zeker 80% van de horeca gelegenheden gerookt mag worden).quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrees dat je dan weinig plekken zal vinden waar je niet mag roken.. Maar een vorm van herkenning
is inderdaad wel zinvol.
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:28 schreef Paul-89 het volgende:
Wat zijn jullie hard tegen de rokende mede-mens.
Viespeukquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:28 schreef Paul-89 het volgende:
Wat zijn jullie hard tegen de rokende mede-mens.
Niets aan toe te voegenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
onder de lichtbakken van een biermerk zo'n bord ophangen dan kun je duidelijk op afstand zien in welke kroeg/café gerookt wordt en waar niet. Probleem opgelost lijkt me (al geef ik toe dat er dan in zeker 80% van de horeca gelegenheden gerookt mag worden).
Wat zeur je danquote:
Hakkuhquote:
Ik ben autist, ik snap zoiets niet*quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:34 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het was een beetje sarcastisch bedoelt.
Goewenavont!*quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Goewenavont!*
*Eric Corton stemmetje
Goeiemiddagg!!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Goedemorgen
*Gerard Ekdom stem, als hij useless man doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |