hoe kom je daar aan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:34 schreef Dagoduck het volgende:
Check mijn smiley gebruik:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spam-recordsquote:
Zou toch eens CityFM via het internet proberenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:37 schreef Qunix het volgende:
[..]
De muziek van 3FM waardeer ik over het algemeen niet echt.
(pop/rock)
Muziek van vroeger vind ik tof.
Ik zal het eens proberen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou toch eens CityFM via het internet proberen. Oude classic rock muziek. Kan jij wel waarderen
.
Doet hij alsof.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:42 schreef Dagoduck het volgende:
Hij weet zijn eigen nummers niet eens
Ik luister nooit 538.quote:
ja duidelijk, simpele manier om plagiaat te ontkennenquote:
Dancing with the Beast~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Wat denk je dat ze hier allemaal doen, die gasten FOK!ken allemaal op hun werkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:45 schreef Qunix het volgende:
Oh en nog een reden..... Ik werk gewoon.. Ik kan eigenlijk niet Fok!ken....
Deze week was het gewoon een uitzondering
Fok de Baas.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze hier allemaal doen, die gasten FOK!ken allemaal op hun werk
Mwah, ik heb het af en toe nog wel eens aan. Draaien eigenlijk steeds vaker dit soort plaatjes.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik luister nooit 538.
Ik luister eigenlijk altijd 3FM of soms het oog op radio 1 als ik lig te slapen
Dat denkt die gast soms wel.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:47 schreef Bol_Wan het volgende:
dacht eigenlijk al, Shane Shu is toch helemaal niet buitenlands
ik niet...ik fok alleen thuis.....kan niet fokken op werkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze hier allemaal doen, die gasten FOK!ken allemaal op hun werk
Ik ken die hele Shane Shu niet, maar wat een faal..quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:47 schreef Bol_Wan het volgende:
dacht eigenlijk al, Shane Shu is toch helemaal niet buitenlands
Ah, ik snap je probleem, tot Serieus Requestquote:
amper, volgens mij is het 1 zelfgekozen plaat per uur. en voor de rest zullen ze een beetje invloed hebben op de playlist en megahit natuurlijkquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:51 schreef Waalwijker het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk bij 3FM, qua muziekkeuze? Ik ken me voorstellen dat Stenders vanavond bijvoorbeeld gewoon vrij veel kan draaien wat ie wil, maar in hoeverre hebben Domien, Gerard, Michiel en Coen en Sander bijvoorbeeld een stem in wat ze draaien overdag?
Giel was er niet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:52 schreef -Hans- het volgende:
Goede megahit. Bepaalde jocks waren tijdens de verkiezing niet aanwezig? Kan het anders niet verklaren dat dit de Megahit is geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |