1 per uur geloof ik.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:51 schreef Waalwijker het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk bij 3FM, qua muziekkeuze? Ik ken me voorstellen dat Stenders vanavond bijvoorbeeld gewoon vrij veel kan draaien wat ie wil, maar in hoeverre hebben Domien, Gerard, Michiel en Coen en Sander bijvoorbeeld een stem in wat ze draaien overdag?
Ik denk om volgende week weer te proberen om Ekstra en Stenders te volgenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:54 schreef Bol_Wan het volgende:
het is echt 1 uur voor je het weet met dit programma
Anders zaten we weer opgescheept met de nieuwe kerstsingle van Miss M-m-m-m-mont-t-t-t-treal.quote:
Mee eens!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:56 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Anders zaten we weer opgescheept met de nieuwe kerstsingle van Miss M-m-m-m-mont-t-t-t-treal.
De enige drie uur van de week dat ik het prettig vind om naar Giel te luisteren zijn de komende drie. Zijn ochtendshow is echt drie keer niks.quote:
quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:58 schreef -Hans- het volgende:
Sample is van Gotta Go Home van Boney M
Sta inmiddels in de modus dat ik geen enkel progamma van hem nog kan waarderen. Alhoewel, moet eerlijk zeggen dat hij SR/Glazen huis altijd wel goed doet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:58 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
De enige drie uur van de week dat ik het prettig vind om naar Giel te luisteren zijn de komende drie. Zijn ochtendshow is echt drie keer niks.
Maar zijn ochtendshow is inderdaad echt dramatisch.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:58 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
De enige drie uur van de week dat ik het prettig vind om naar Giel te luisteren zijn de komende drie. Zijn ochtendshow is echt drie keer niks.
Mwah, ik vind 'm tijdens de Freaknacht eigenlijk wel relaxed. Daar vind ik Ekdom eigenlijk minder...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sta inmiddels in de modus dat ik geen enkel progamma van hem nog kan waarderen. Alhoewel, moet eerlijk zeggen dat hij SR/Glazen huis altijd wel goed doet.
Dat komt waarschijnlijk omdat zijn aandacht meer gevestigd is op Miss die onder tafel bepaalde handelingen doet.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar zijn ochtendshow is inderdaad echt dramatisch.
Kan me 1 super toffe freaknacht voor de geest halen met Beelen. Dat was de aflevering met 2 gasten die het gingen doen met living dolls. Hilarischquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:00 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Mwah, ik vind 'm tijdens de Freaknacht eigenlijk wel relaxed. Daar vind ik Ekdom eigenlijk minder...
hier een playlist van 3FMquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 00:51 schreef Waalwijker het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk bij 3FM, qua muziekkeuze? Ik ken me voorstellen dat Stenders vanavond bijvoorbeeld gewoon vrij veel kan draaien wat ie wil, maar in hoeverre hebben Domien, Gerard, Michiel en Coen en Sander bijvoorbeeld een stem in wat ze draaien overdag?
Ook, maar de muziek, het geklets, de gasten, de items.. Ik vind het weinig boeiend.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:01 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat zijn aandacht meer gevestigd is op Miss die onder tafel bepaalde handelingen doet.
XMH is ex Megahit?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hier een playlist van 3FM
[ afbeelding ]
Die Free Choice van Domienquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JAquote:
Hoe kom je daar aan?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mmm oke, interessant. Zit even te kijken hoe hij nou precies in elkaar zit, haha.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar luister je 's morgen naar?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook, maar de muziek, het geklets, de gasten, de items.. Ik vind het weinig boeiend.
Volgens mij heeft hij dat al gedaan. punt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
volgens mij wil Giel Miss Montreal palen. punt
zal zn meisje leuk vindenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij dat al gedaan. punt.
7 dagen, bedoel jequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:15 schreef Qunix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga er vandoor!
Was weer leuk!
Tot over 74 dagen tot de Serieuze verzoekjes.
tot dan!quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 01:15 schreef Qunix het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga er vandoor!
Was weer leuk!
Tot over 74 dagen tot de Serieuze verzoekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |