quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:15 schreef Debsterr het volgende:
Omdat we al geruime tijd diverse [SHJN] topics hebben, en een behoorlijk vaste groep hebben opgebouwd, lijkt het mij een erg leuk idee dit jaar een 'Secret Santa' te organiseren.
Wat is 'Secret Santa'
Wikipedia zegt er dit over:
"Secret Santa is a Western Christmas tradition in which members of a group are randomly assigned other members to whom they anonymously give a gift. Often practised in workplaces, or amongst large families, participation in it is usually voluntary. It offers a way for many people to give and receive a gift at low cost to those involved."
Een leuke en betaalbare manier om elkaar een cadeautje te geven dus. Als er hier interesse voor is stel ik de volgende guidelines voor:
• Deelnemers melden zich uiterlijk 31 oktober via PM o.v.v. 'Secret Santa' aan
• Hierbij geef je je wishlist op. Dit hoeft NIET nagellak gerelateerd te zijn. Wel moeten het min. 3 items zijn en max. 5 items waarvan geen enkel item duurder is dan € 10,- (indien mensen dit te hoog vinden kunnen we dit terugschroeven naar € 5,-). Ook moet het door de brievenbus passen.
• Je adresgegevens ook graag in deze PM toevoegen zodat ik niet heen en weer hoef te PMen.
• Zodra je je hebt aangemeld is het niet mogelijk je weer af te melden (tenzij je een dringende reden hebt)
November wil ik dan gebruiken om alle gegevens te verzamelen, mensen te matchen en iedereen de juiste info te geven. Tussen 5 december en 23 december is het verstuurtijd! Natuurlijk maak je niet bekend wie jouw ontvanger is.
Wil jij ook vol spanning wachten tussen 6 december en 25 december wanneer jouw cadeautje komt, en wat jouw 'Secret Santa' gekozen heeft?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 23:25 schreef Killditzie het volgende:
^Wahhaha ik dacht al wat wil je nu met die post zeggen?
een maximum is niet tof, want dan kun je ook iets van 3 euro krijgen bij wijze van...quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Is het niet handiger om een vast limiet op te stellen? Bijv maximaal 15 euro? En dat je dan gewoon een grotere lijst maakt en dat de ontvanger dan kiest wat zij koopt?
Lijkt mij handiger
Oh inderdaad maar zo bedoelde ik het niet, dat iedereen gewoon voor 15 euro kooptquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een maximum is niet tof, want dan kun je ook iets van 3 euro krijgen bij wijze van...
maar zo staat het er toch ook, dat iedereen een lijstje maakt en dat je dan daar uit kan kiezen? Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:52 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Oh inderdaad maar zo bedoelde ik het niet, dat iedereen gewoon voor 15 euro koopt
Hm ik lees dat iemand 3 tot 5 items mag kopen.. dus als iemand 4 items koopt twv 10 euro dan geeft 1 iemand 40 euro? Of lees ik nou verkeerdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar zo staat het er toch ook, dat iedereen een lijstje maakt en dat je dan daar uit kan kiezen? Of zie ik iets over het hoofd?
Lijkt me toch niet dat dat de bedoeling is toch?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Hm ik lees dat iemand 3 tot 5 items mag kopen.. dus als iemand 4 items koopt twv 10 euro dan geeft 1 iemand 40 euro? Of lees ik nou verkeerd
Nee, je mag binnen het budget van 10 euro ook meer dan 1 kadootje kopen, zolang het totaalbedrag maar 10 euro isquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Hm ik lees dat iemand 3 tot 5 items mag kopen.. dus als iemand 4 items koopt twv 10 euro dan geeft 1 iemand 40 euro? Of lees ik nou verkeerd
Ik neem aan dat je dat zelf mag wetenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
Zoals ik het lees, is: Je geeft max. 5 items op en men kiest dus 1 item van die 5 die op het verlanglijstje staan. Dat ene item mag dan niet duurder zijn dan 10 euro (ik zou inderdaad wel aangeven dat het ook geen 2 euro mag zijnDat er dus niet veel van de prijs mag worden afgeweken).
Ik schrijf me trouwens in. Lijkt me echt heel erg leuk en ik zag gisteren al te bedenken hoe ik het pakje zou aankleden* D'oh niks beters te doen heb*
Moeten het heel specifieke items zijn die je opgeeft? Vb. als je nagellak als item hebt, dat je ook merk etc er moet bijzetten? Of mag het zo globaal dat je enkel 'nagellak' opgeeft.
Ik ben meer voor het globale omdat ik me graag laat verrassen
ze staan dan ook niet in dit topicquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verkeerde topic. Ik geef toe dat het inmiddels wel een bomen, bos verhaal is
ik bedoelde het niet kwaadquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ze staan dan ook niet in dit topic
Das helemaal mooi danquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat zelf mag weten
Ik twijfelde nog om een PI te plaatsen maardacht dat je wel zou begrijpen dat het een grapje wasquote:
ja, stom van mequote:Op zaterdag 2 oktober 2010 13:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog om een PI te plaatsen maardacht dat je wel zou begrijpen dat het een grapje was
Hmpf...boom...bos...quote:
Voor mij mag het idd ook wel wat meer zijn, ben benieuwd naar de andere meningen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
Van mij mag het nog best iets meer zijn dan 10 euro hoor! Maar kan me voorstellen dat niet iedereen zo goed in de slappe was zit
quote:Op zondag 3 oktober 2010 16:21 schreef Tammymara het volgende:
I(heb laatst met iemand geswapt en ik wist niet wat ik terug wilde. Ik heb haar gewoon gezegd : koop maar wat , en ik kreeg zo'n leuk pakje, allemaal dingen die ik zelf niet gekocht zou hebben maar waar ik heel blij mee was. Daarom wil ik graag meedoen, het is zó leuk!!!!)
Dat is toch ook?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:27 schreef RenRen- het volgende:
Oh, wat leukIk wil ook meedoen. Ik hoor wel over het bedrag. Ik vind persoonlijkdat het niet veel duurder moet worden dan iets wat je voor een geliefde zou uitgeven voor een lollig sinterklaas/kerstkado.
En dat het meer gaat om de totaalkosten van de kadootjes. Dat het gemiddelde 5/10 euro per item moet zijn.
Oh, zo maakte ik het niet op uit de OPquote:
Nee, kun je het misschien even painten?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:31 schreef Debsterr het volgende:
Nog ff over de max. prijs m.b.t. items: je geeft een wishlist op, en elke individueel item mag max. de totaalprijs zijn, maar als je slim bent geef je dus meer kleine items op want dan krijg je meer aantallen, terwijl het totaal gelijk blijft. Snapt iedereen het zo?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, kun je het misschien even painten?
Kutjequote:Op dinsdag 5 oktober 2010 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, kun je het misschien even painten?
Niet vervelend bedoelt, maar dit is in principe voor de mensen die regelmatig meeposten in de SHJN reeks.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:39 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
Superleuk idee!
ik krijg nu al allemaal ideeen!
hou het even in de gaten tot er meer duidelijkheid is,
maar ik ben zeker enthousiast!
quote:Okay, ik ga het inschrijven openen op basis van bovenstaande post, met de volgende toevoegingen:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:15 schreef Debsterr het volgende:
Omdat we al geruime tijd diverse [SHJN] topics hebben, en een behoorlijk vaste groep hebben opgebouwd, lijkt het mij een erg leuk idee dit jaar een 'Secret Santa' te organiseren.
Wat is 'Secret Santa'
Wikipedia zegt er dit over:
"Secret Santa is a Western Christmas tradition in which members of a group are randomly assigned other members to whom they anonymously give a gift. Often practised in workplaces, or amongst large families, participation in it is usually voluntary. It offers a way for many people to give and receive a gift at low cost to those involved."
Een leuke en betaalbare manier om elkaar een cadeautje te geven dus. Als er hier interesse voor is stel ik de volgende guidelines voor:
• Deelnemers melden zich uiterlijk 31 oktober via PM o.v.v. 'Secret Santa' aan
• Hierbij geef je je wishlist op. Dit hoeft NIET nagellak gerelateerd te zijn. Wel moeten het min. 3 items zijn en max. 5 items waarvan geen enkel item duurder is dan ¤ 10,- (indien mensen dit te hoog vinden kunnen we dit terugschroeven naar ¤ 5,-). Ook moet het door de brievenbus passen.
• Je adresgegevens ook graag in deze PM toevoegen zodat ik niet heen en weer hoef te PMen.
• Zodra je je hebt aangemeld is het niet mogelijk je weer af te melden (tenzij je een dringende reden hebt)
November wil ik dan gebruiken om alle gegevens te verzamelen, mensen te matchen en iedereen de juiste info te geven. Tussen 5 december en 23 december is het verstuurtijd! Natuurlijk maak je niet bekend wie jouw ontvanger is.
Wil jij ook vol spanning wachten tussen 6 december en 25 december wanneer jouw cadeautje komt, en wat jouw 'Secret Santa' gekozen heeft?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:03 schreef Tammymara het volgende:
Ik zie net pas voor het eerst dat het helemaal niet nagellak gerelateerd hoeft te zijn
Duh!
quote:Alles in 1 PM graag!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:15 schreef vamperotica het volgende:
Jeuj.... Ik ga me opgeven...
Wishlist hier of in de pm?
quote:Doe je gewoon:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:29 schreef vamperotica het volgende:
Dan kan ik nie spieken bij anderen
quote:DAT!! helemaal nog niet over nagedachtOp vrijdag 22 oktober 2010 19:16 schreef RenRen- het volgende:
ah crap, een wishlist.lastig altijd..
quote:raden!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:05 schreef Tammymara het volgende:
Je mag niet zeggen wie je "ontvanger" is maar mag je wel bij je pakje erbij zetten wie je zelf bent of is het de bedoeling dat dat ook geraden word?
quote:Ik zou dat nooooit kunnen raden hoor! Ik kan niks bedenken maar zodra ik het weet komt mijn aanmeld pm eraan
quote:je kan toch hints geven?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zou dat nooooit kunnen raden hoor! Ik kan niks bedenken maar zodra ik het weet komt mijn aanmeld pm eraan
quote:Dat vroeg ik me inderdaad ook al af.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:05 schreef Tammymara het volgende:
Je mag niet zeggen wie je "ontvanger" is maar mag je wel bij je pakje erbij zetten wie je zelf bent of is het de bedoeling dat dat ook geraden word?
quote:Oh dat maakt me echt helemaal niets uitOp zaterdag 23 oktober 2010 10:19 schreef vamperotica het volgende:
Mag het uit internetshops komen, of moet het " zo te halen zijn"?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ik dacht dat dat morgen was*kijkt naar beginpost*
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ik dacht dat dat morgen was*kijkt naar beginpost*
Wil je dezelfde PM nogmaals versturen, maar dan met je adresquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wil je dezelfde PM nogmaals versturen, maar dan met je adres. Dan heb ik alles in 1 PM staan.
Peheheh.. Slomequote:
Ik vind het nu al leuk, de voorpret en zoquote:Op maandag 22 november 2010 19:48 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe iedereen het vind.
quote:Op maandag 22 november 2010 19:55 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik vind het nu al leuk, de voorpret en zo
quote:Op zondag 28 november 2010 11:55 schreef Tammymara het volgende:
Hoezo, ik ben er teveel mee bezig?
Ik droomde vannacht hierover !
De post kwam en er zat een grote doos bij. Ik maakte die doos open, Zat er een fles nagellak in die bijna net zo groot was als mijn zoon (1.40) in een LELIJKE kleur. Toen dacht ik, Wat moet ik nou zeggen aan degene die hem gestuurd heeft? Die heeft zo'n moeite erop gedaan om iets voor mij te kopen! Keek ik verder , zaten er allemaal scheermesjes in (Gewoon van die roze wegwerpdingen) en groene sokken met kerstmannetjes erop. Ook nog allemaal proppen papier en foto's , om de doos te vullen.
Ik riep mijn man en ik zei "Dat is de laatste keer dat ik dit gedaan heb" en toen werd hij boos.
Ik moest blij zijn met die scheermesjes want die had ik toch net nodig.
Hoe weet jij dat ik dat voor jou gevonden heb?quote:Op zondag 28 november 2010 11:55 schreef Tammymara het volgende:
De post kwam en er zat een grote doos bij. Ik maakte die doos open, Zat er een fles nagellak in die bijna net zo groot was als mijn zoon (1.40) in een LELIJKE kleur. Toen dacht ik, Wat moet ik nou zeggen aan degene die hem gestuurd heeft? Die heeft zo'n moeite erop gedaan om iets voor mij te kopen! Keek ik verder , zaten er allemaal scheermesjes in (Gewoon van die roze wegwerpdingen) en groene sokken met kerstmannetjes erop. Ook nog allemaal proppen papier en foto's , om de doos te vullen.
Ik riep mijn man en ik zei "Dat is de laatste keer dat ik dit gedaan heb" en toen werd hij boos.
Secret santa traumaquote:Op zondag 28 november 2010 11:55 schreef Tammymara het volgende:
OMG! Helemaal vol van Secret Santa dus!quote:Op zondag 28 november 2010 11:55 schreef Tammymara het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2010 11:55 schreef Tammymara het volgende:
Volgens mij was het niet helemaal de bedoeling dat het direct werd uitgepaktquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:13 schreef Tammymara het volgende:
Ik denk dat ik dan de eerste ben? Mijn pakketje is binnen.
Het is me wel meteen duidelijk wie mij had![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik twijfel niet eens.![]()
De glittertoppers van Essence (wilde ik graag hebben...) , kralen, sieradendraad en een etuitje.
[ afbeelding ]
Hoe ik zo overduidelijk kon weten van wie het was? Er zit nog iets bij
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Bedankt!!!! Leuk!
(Gelukkig, geen anderhalve meter hoge fles en ook geen scheermesjes)
Ow, ik had het zo hier ook echt niet uit de regels gehaald eigenlijk.... En een beetje lullig om het nu nog te veranderen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
-edit- hoewel er niks over in de regels staat, maar ik dacht dat Secret Santa altijd een vaste uitpakdag had? Hoe zit dat Debs?
ik zeg niet dat het zo is of veranderd moet worden, ik ben het gewoon zo gewend bij Secret Santa. Maar zoals ik al aangaf staat het niet in de regels, dus het zal wel goed zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ow, ik had het zo hier ook echt niet uit de regels gehaald eigenlijk.... En een beetje lullig om het nu nog te veranderen?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:40 schreef milka82 het volgende:
Hahahahha, het is binnen dus... Wat een wereldhintHoop dat je er blij mee bent (moest toen erg lachen om je droom, want toen had ik de spulletjes al binnen!)
Oja, etuitje komt natuurlijk van de Noordpool
Psssst!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, was heel leuk!quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:40 schreef milka82 het volgende:
Hahahahha, het is binnen dus... Wat een wereldhintHoop dat je er blij mee bent (moest toen erg lachen om je droom, want toen had ik de spulletjes al binnen!)
Oja, etuitje komt natuurlijk van de Noordpool
Tammymara post in het maak-zelf-je-sieraden topicquote:Op woensdag 15 december 2010 23:24 schreef Lindytje het volgende:
Ik snap de postgeschiedenischeck enzo niet, maar tof pakketje!!
Shit, heeft mijn haar me verradenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Nu ik het zo bekijk kan het ook Tammymara zijn, gezien haar kado!!
-edit- jep, definitely Tammymara na postgeschiedenis-check
Leeeeeukquote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik ontving dus vanavond de envelop van mijn buurman! Ik dacht eerst dat het de nazending van de Koffer van Beautyfreak zou zijn, maar toen ik de enveloppe open trok zag ik allemaal glimmende papiertjes. Secret Santa!
Snel heb ik de envelop aan een nadere inspectie onderworpen, maar de stempel was doorgelopen. Gezien de hoeveelheid plakband dacht ik eerst aan DeltaCephei, maar die doet niet mee
Wat zat er veel in! Ik ga me bijna schamen voor mijn pakje!
[ afbeelding ]
En geen hintje te bekennen, behalve dat ik een heel sterk vermoeden heb dat mijn Secret Santa zelf sieraden maaktMaar halpz, ik weet niet wie!
Een ander hintje vond ik tussen de grote hoeveelheid plakband en dat was een donkerbruin tot zwarte middellange haar. Is het SpaceInvaders? Is het Miss--moana? Of is het dan toch een van de lakmeisjes die ik nog nooit IRL heb gezien en waarvan ik dus niet weet wat voor haar ze heeft?
HALPZ ME!
Ik vond het iig een supertof pakje, en de originele TCM had ik nog niet, dus daar ga ik binnenkort eens lekker mijn lief mee wegpesten. Secret Santa, bedankt!
en de paarse armband met de bedeltjes is mijn favo
haha ik dacht toen ik het kroontje op het pakketje zag dat het van stormqueen wasquote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
Woohooooo mijn santa is ook bij mij langs geweest![]()
![]()
Ik zag een envelop liggen op tafel.. Reeds open gemaakt.. Pakketjes verspreid over de hele tafel; en een uber schattig kaartje. Vriendlief was te nieuwsgierig en had mijn envelop dus al open gemaakt hehe
Maar ooooo zo gaaf
[ afbeelding ]
Kaartje is geweldig ! Wat een schattig gedichtje met wat hints er in verwerkt... houdt ook erg van make-up... blond... *denk denk* mmmm misschien Lindytje?
En toen stond er een ps: Op 1 van de pakketjes zit ook een hint:
[ afbeelding ]
En toen wist ik het!! PRINCESS-A !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wat een vet cadeau*is helemaal happy*
![]()
Make-up spulliesssss !![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
- L'oréal extra volume collagene mascara
- L'oréal Glam Shine Diamant Ruby Carat
- Pupa automatic liner 02
- John van G Brilliant eye gloss
Thanks a million; lieve Santa
![]()
Ook best logisch nagedacht jaquote:Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
haha ik dacht toen ik het kroontje op het pakketje zag dat het van stormqueen was
Haha neuh.. Aangezien op het kaartje stond dat ze zelf gek is op make-up (SQ en make-up?) en 'blond'...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
haha ik dacht toen ik het kroontje op het pakketje zag dat het van stormqueen was
Hahaha, suuuuperleuk om het zo bij jou te zienquote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha neuh.. Aangezien op het kaartje stond dat ze zelf gek is op make-up (SQ en make-up?) en 'blond'...Wellicht als er 'lelijke clown' als hint op het kaartje had gestaan...
Hehequote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
Gezien de hoeveelheid plakband dacht ik eerst aan DeltaCephei, maar die doet niet mee
zeg hee, voor een clown ben ik best knapquote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha neuh.. Aangezien op het kaartje stond dat ze zelf gek is op make-up (SQ en make-up?) en 'blond'...Wellicht als er 'lelijke clown' als hint op het kaartje had gestaan...
Ik denk choco!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:25 schreef princess-a het volgende:
Zoeper jeeeejwat zijn die sneeuwpoppies?
Dat mag je niet verklappen johquote:Op zondag 19 december 2010 03:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ook geshopt vandaag/gister! Zal het vandaag even gaan inpakken en dan gaat het morgen op de bus...
Dat ik geshopt heb? Helemaal niet aan gedacht!quote:Op zondag 19 december 2010 11:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat mag je niet verklappen joh
Als jij vandaag je pakje op de bus doet weet jouw secret santa dus dat hij zo rond dinsdag een pakje heeft, is dus ook een hintquote:Op zondag 19 december 2010 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat ik geshopt heb? Helemaal niet aan gedacht!
Gelukkig weet ik dat er wel meer op de bus gaan en is de post waarscijnlijk best langzaam komende weekquote:Op zondag 19 december 2010 14:57 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als jij vandaag je pakje op de bus doet weet jouw secret santa dus dat hij zo rond dinsdag een pakje heeft, is dus ook een hint
Ja dat zou ik ook nu kunnen zeggen natuurlijk...terwijl ik er momenteel nog naar zit te kijkenquote:Op maandag 20 december 2010 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
Leuke pakjes weer priem en zoeper!
Ik heb het ook verstuurd, ik zeg alleen lekker niet wanneer![]()
Ik heb hem al geprobeerd en hij is heel grappig want je proeft écht aardbeien mét slagroom! Een beetje zoals de chupa chups lolly.... Maar omdat het thee is, blijft het niet zo mierzoet om te drinken en zit het zoete vooral in de geur. Ik vond 'm in ieder geval lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef mirannie het volgende:
@ Zoeper
Ik ben absoluut geen thee drinker, maar ben wel heel benieuwd hoe aardbei-met-slagroom-thee smaakt. Ik gok dat het vooral erg zoet is, hihi
Het is inderdaad een heel lekker smaakje!quote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb hem al geprobeerd en hij is heel grappig want je proeft écht aardbeien mét slagroom! Een beetje zoals de chupa chups lolly.... Maar omdat het thee is, blijft het niet zo mierzoet om te drinken en zit het zoete vooral in de geur. Ik vond 'm in ieder geval lekker
Zoeper?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:05 schreef princess-a het volgende:
Mijn secret santa is ook geweest en ik wist al SNEL wie het was![]()
Mama was namelijk bij mij in de winkel en vertelde dat ze een pakketje had aangenomen en moest tekenen. Dus ik: pastte het niet door de brievenbus? En zij; nee.
Weten jullie het al?
Jaquote:
Ik weet niet of SQ dezelfde redenatie heeft maar Zoeper heeft een webshop en vertelde volgens mij eens dat ze dus zelf pakketzegels kan printen en zo goedkoop pakketjes versturenquote:
Jupquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik weet niet of SQ dezelfde redenatie heeft maar Zoeper heeft een webshop en vertelde volgens mij eens dat ze dus zelf pakketzegels kan printen en zo goedkoop pakketjes versturen
Caviaspulliesquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:42 schreef tliciouz het volgende:
Zoeper een webshop? Van nagellak? Of andere dingen?
Je had me bijna daarmee inddquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef wwwer het volgende:
(zoeperzazke ff onder account van manlief)
bwahahaha en ik had het afzenderadres nog wel veranderdIk dacht dat weet ze nooit
en idd caviaspullen, www.knoevelshop.nlmaar dat geheel terzijde. Ben benieuwd of je je secret santa leuk vindt en mijn echte hint ook snapt
Nee, maar mn ouders welquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je had me bijna daarmee inddHaha.. ik dacht huh daar woont ze toch niet?
Foto'squote:Op woensdag 22 december 2010 14:02 schreef milka82 het volgende:
Oooooh, ik had echt zo'n SUPER leuk pakketje vandaag, vanaaf foto's! Maar nu weet ik niet van wie?! Ik breek mijn hoofd hier al een paar uur over, er zat een engels kruiswoord bij (ik schaam me dood, ik had niet zoiets leuks er bij gedaan......). En die cadeautjes, echt te leuk en veel te veel naar mijn idee!![]()
![]()
![]()
edit: Ik lees dit topic nog eens over en ineens *pling*! Namelijk: een 'stabbing device' is natuurlijk een priem. Priemgirl!!!!!!
Nou dat had ik nooit geradenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:02 schreef milka82 het volgende:
Oooooh, ik had echt zo'n SUPER leuk pakketje vandaag, vanaaf foto's! Maar nu weet ik niet van wie?! Ik breek mijn hoofd hier al een paar uur over, er zat een engels kruiswoord bij (ik schaam me dood, ik had niet zoiets leuks er bij gedaan......). En die cadeautjes, echt te leuk en veel te veel naar mijn idee!![]()
![]()
![]()
edit: Ik lees dit topic nog eens over en ineens *pling*! Namelijk: een 'stabbing device' is natuurlijk een priem. Priemgirl!!!!!!
Wat een toffe oorbellen zegquote:Op woensdag 22 december 2010 21:54 schreef milka82 het volgende:
Vanochtend hoorde ik de Tnt bus, ik, nailaholic die ik ben dacht: pakketje? En idd, secret Santa was langs geweest!
[ afbeelding ]
Na bewonderend naar het papier te hebben gekeken (oh mama, voor wie is dat cadeautje? Voor mama, gna gna!) spiedend of ik al een hint zou vinden het voorzichtig op gemaakt. Daar vond ik een lieve kaart en een Engels kruiswoord
[ afbeelding ]
Snel proberen op te lossen, echt allemaal vragen gerelateerd aan dit bord (zo leuk!), maar er zaten een paar pittige bij.... Waar zou secret Santa wonen (nog steeds geeeeen idee). Dus hoofdbrekend over mijn Santa de cadeautjes uitpakken. Zelfs de verpakking was heel erg mooi, zou Santa weten dat ik gek op lezen ben?
[ afbeelding ]
Snel erin gekeken en jawel, heerlijke zeepjes van Lush, proefje Handy Gurugu (heerlijk spul trouwens, gaat mee naar de volgende bestelling uit de UK) en ik had 'kerstige' oorbellen gevraagd... Meer kerstig dan dit kan niet, zo leuk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan schijnt er ook nog eens iets onderweg te zijn wat ik tzt nog krijg, wauw! Dank u Santa/Priemgirl!
En dan als bonus, voor alle polishfanaten hier.....
[ afbeelding ]
Oeeee, is het datgene van mijn wishlist? Doet spontaan een ronde dansje!quote:Op woensdag 22 december 2010 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
Hehe no problemo ! Blij dat je het leuk vindt![]()
En al veel van de puzzel kunnen oplossen? Want dan zou je dus ook reeds moeten weten wat nog onderweg is
En goh amai amai waar zou ik origineel vandaan komen hehe
En awwww.. kindjessss![]()
Koetchikoetchie
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
YupMaarrrrr ik ben dus nog aan het mailen met diegene waarvan ik het gekocht heb. Ze heeft namelijk een fout gemaakt in het adres; dus ik hoop dat ze haar fout nog wil herstellen. Maar heb nu dus nog mailcontact met haar hierover... Ik hou je wel even op de hoogte via pm
Speurtochtenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:25 schreef miss--moana het volgende:
Yeah! Ik heb het goed!!!![]()
Nou het was wel even pittig hoor om erachter te komen....Ik heb eerst minuten lang naar de kaart lopen staren, ik zag Eindhoven staan dus toen vielen er al een paar mensen af en toen viel mijn oog op de bewonersorganisatie. Dus ben ik gaan zoeken op internet en ik kwam op de site van die organisatie terecht. Ik foto's kijken maja daar zag ik ook geen bekend koppie en toen ging er een lichtje bij mijn branden dat jij veel in jouw buurt doet.
DAT STRIKJEquote:Op donderdag 23 december 2010 21:16 schreef miss--moana het volgende:
Vandaag is mijn Secret Santa langs geweest!
[ afbeelding ]
Helaas kon ik het niet gelijk uitpakken omdat ik eerst moest werken.
Maar thuis aangekomen pakte ik gelijk de enveloppe uit en trof dit aan:
[ afbeelding ]
Ik was erg niewsgierig naar wat er in de cadeautjes zou zitten en niet alleen ik was nieuwsgierig. Guus liep zijn neus achterna en kwam ook even kijken!
[ afbeelding ]
Hij zag/rook gelijk dat er wat voor hem bij zat en ging ermee vandoor! Nadat ik hem vast wat lekkers had gegeven ging ik het kaartje lezen.
[ afbeelding ]
Oeww! Spannend er komt nog een doosje! Ik ben benieuwd want zelfs na kerst zijn cadeautjes leuk om te krijgen![]()
Toen was het tijd om de cadeautjes uit te pakken! Ik ben er zo blij mee! En dat leuke bandje voor Guus, Wauw![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijk heb ik Guus zijn bandje ook laten showen, al ging dit niet gemakkelijk want hij had alleen nog maar oog voor de snoepjes![]()
[ afbeelding ]
En dan nu bedenken wie mijn Secret Santa is
![]()
![]()
![]()
Ik gok op SQ!
That must be your unconscious memory... I sent you a bottle of MPJ oncequote:Op donderdag 23 december 2010 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
leuke cadeau's
toen ik het kaartje zag moest ik gelijk denken dat het SQ was .. ik vond het echt een SQ handschriftwaarom .. ? .. GEEN IDEEE
ohja das waar ookquote:Op donderdag 23 december 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
That must be your unconscious memory... I sent you a bottle of MPJ once
Ja, ik ben niet zo thuis in de kleine hondjesquote:Op donderdag 23 december 2010 21:38 schreef miss--moana het volgende:
Jaah ik hou echt van zulke sieraden! Ben er helemaal blij meeVind het ook super fijn dat het elastische armbandjes zijn, vind ik makkelijker dan met die onhandige sluitings waarvoor ik meer dan twee paar handen nodig heb
![]()
En dat strikje, helemaal super! Die krijgt hij zeker weten met kerst om!
Ik zat trouwens net terug te lezen om mensen weg te kunnen strepen en toen las ik dat jij nogal een lastige had
Toen ik dat stukje las over dat het doosje bij nader inzien toch niet paste door de bus moest ik ook gelijk aan SQ denken. Vond het wel zo een SQ actiequote:Op donderdag 23 december 2010 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
leuke cadeau's
toen ik het kaartje zag moest ik gelijk denken dat het SQ was .. ik vond het echt een SQ handschriftwaarom .. ? .. GEEN IDEEE
lastig? wat lakjes uit het swaptopic en het ideale cadeautje voor miss moana is klaarquote:Op donderdag 23 december 2010 21:38 schreef miss--moana het volgende:
Ik zat trouwens net terug te lezen om mensen weg te kunnen strepen en toen las ik dat jij nogal een lastige had
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lastig? wat lakjes uit het swaptopic en het ideale cadeautje voor miss moana is klaar![]()
leuk!!!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:48 schreef kieskleurig het volgende:
Mijn pakje is zoals gezegd ook binnen
Uit de enveloppe kwamen een paar goed ingepakte cadeautjes
[ afbeelding ]
Na wat ongecontroleerd trek en scheurwerk was dit mijn buit![]()
[ afbeelding ]
Hier zie je wat er in het etuitje zit
[img]http://img.photobucket.co(...)e/DSCF6149.jpg[img/]
Ik ben er zo ontzettend blij mee![]()
2 Fijne kwastjes, een heerlijke lippenbalsem en een etuitje met mooie glosjes én spiegeltje![]()
Dankjewel Secret Santaen ik gok, gezien de hint, dat dat Puckzzz is..
ah!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef kieskleurig het volgende:
Ik kreeg de groetjes van secret Zzzanta
Je moet wat he?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef kieskleurig het volgende:
Ik kreeg de groetjes van secret Zzzanta
*meldtquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:31 schreef princess-a het volgende:
Wat heeft iedereen haar best gedaan voor de pakketjesIs er nog iemand die het nu niet binnen heeft?
de dollars waren meer fun, het ging echt om het lakjequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:14 schreef Debsterr het volgende:
Ondanks dat ik als organisator niet meedeed had ik gister toch een pakje liggen, met Merry Midnight en 5 dollar. Thanks SQ, zoals ik vannacht smste: "Je bent een scheetje!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |