quote:Alles in 1 PM graag!Op vrijdag 22 oktober 2010 13:15 schreef vamperotica het volgende:
Jeuj.... Ik ga me opgeven...
Wishlist hier of in de pm?
quote:Doe je gewoon:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:29 schreef vamperotica het volgende:
Dan kan ik nie spieken bij anderen
quote:DAT!! helemaal nog niet over nagedachtOp vrijdag 22 oktober 2010 19:16 schreef RenRen- het volgende:
ah crap, een wishlist.lastig altijd..
quote:raden!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:05 schreef Tammymara het volgende:
Je mag niet zeggen wie je "ontvanger" is maar mag je wel bij je pakje erbij zetten wie je zelf bent of is het de bedoeling dat dat ook geraden word?
quote:Ik zou dat nooooit kunnen raden hoor! Ik kan niks bedenken maar zodra ik het weet komt mijn aanmeld pm eraan
quote:je kan toch hints geven?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zou dat nooooit kunnen raden hoor! Ik kan niks bedenken maar zodra ik het weet komt mijn aanmeld pm eraan
quote:Dat vroeg ik me inderdaad ook al af.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:05 schreef Tammymara het volgende:
Je mag niet zeggen wie je "ontvanger" is maar mag je wel bij je pakje erbij zetten wie je zelf bent of is het de bedoeling dat dat ook geraden word?
quote:Oh dat maakt me echt helemaal niets uitOp zaterdag 23 oktober 2010 10:19 schreef vamperotica het volgende:
Mag het uit internetshops komen, of moet het " zo te halen zijn"?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ik dacht dat dat morgen was*kijkt naar beginpost*
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ik dacht dat dat morgen was*kijkt naar beginpost*
Wil je dezelfde PM nogmaals versturen, maar dan met je adresquote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wil je dezelfde PM nogmaals versturen, maar dan met je adres. Dan heb ik alles in 1 PM staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |