ohja das waar ookquote:Op donderdag 23 december 2010 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
That must be your unconscious memory... I sent you a bottle of MPJ once
Ja, ik ben niet zo thuis in de kleine hondjesquote:Op donderdag 23 december 2010 21:38 schreef miss--moana het volgende:
Jaah ik hou echt van zulke sieraden! Ben er helemaal blij meeVind het ook super fijn dat het elastische armbandjes zijn, vind ik makkelijker dan met die onhandige sluitings waarvoor ik meer dan twee paar handen nodig heb
![]()
En dat strikje, helemaal super! Die krijgt hij zeker weten met kerst om!
Ik zat trouwens net terug te lezen om mensen weg te kunnen strepen en toen las ik dat jij nogal een lastige had
Toen ik dat stukje las over dat het doosje bij nader inzien toch niet paste door de bus moest ik ook gelijk aan SQ denken. Vond het wel zo een SQ actiequote:Op donderdag 23 december 2010 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
leuke cadeau's
toen ik het kaartje zag moest ik gelijk denken dat het SQ was .. ik vond het echt een SQ handschriftwaarom .. ? .. GEEN IDEEE
lastig? wat lakjes uit het swaptopic en het ideale cadeautje voor miss moana is klaarquote:Op donderdag 23 december 2010 21:38 schreef miss--moana het volgende:
Ik zat trouwens net terug te lezen om mensen weg te kunnen strepen en toen las ik dat jij nogal een lastige had
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lastig? wat lakjes uit het swaptopic en het ideale cadeautje voor miss moana is klaar![]()
leuk!!!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:48 schreef kieskleurig het volgende:
Mijn pakje is zoals gezegd ook binnen
Uit de enveloppe kwamen een paar goed ingepakte cadeautjes
[ afbeelding ]
Na wat ongecontroleerd trek en scheurwerk was dit mijn buit![]()
[ afbeelding ]
Hier zie je wat er in het etuitje zit
[img]http://img.photobucket.co(...)e/DSCF6149.jpg[img/]
Ik ben er zo ontzettend blij mee![]()
2 Fijne kwastjes, een heerlijke lippenbalsem en een etuitje met mooie glosjes én spiegeltje![]()
Dankjewel Secret Santaen ik gok, gezien de hint, dat dat Puckzzz is..
ah!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef kieskleurig het volgende:
Ik kreeg de groetjes van secret Zzzanta
Je moet wat he?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef kieskleurig het volgende:
Ik kreeg de groetjes van secret Zzzanta
*meldtquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:31 schreef princess-a het volgende:
Wat heeft iedereen haar best gedaan voor de pakketjesIs er nog iemand die het nu niet binnen heeft?
de dollars waren meer fun, het ging echt om het lakjequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:14 schreef Debsterr het volgende:
Ondanks dat ik als organisator niet meedeed had ik gister toch een pakje liggen, met Merry Midnight en 5 dollar. Thanks SQ, zoals ik vannacht smste: "Je bent een scheetje!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |