lastig? wat lakjes uit het swaptopic en het ideale cadeautje voor miss moana is klaarquote:Op donderdag 23 december 2010 21:38 schreef miss--moana het volgende:
Ik zat trouwens net terug te lezen om mensen weg te kunnen strepen en toen las ik dat jij nogal een lastige had
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lastig? wat lakjes uit het swaptopic en het ideale cadeautje voor miss moana is klaar![]()
leuk!!!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:48 schreef kieskleurig het volgende:
Mijn pakje is zoals gezegd ook binnen
Uit de enveloppe kwamen een paar goed ingepakte cadeautjes
[ afbeelding ]
Na wat ongecontroleerd trek en scheurwerk was dit mijn buit![]()
[ afbeelding ]
Hier zie je wat er in het etuitje zit
[img]http://img.photobucket.co(...)e/DSCF6149.jpg[img/]
Ik ben er zo ontzettend blij mee![]()
2 Fijne kwastjes, een heerlijke lippenbalsem en een etuitje met mooie glosjes én spiegeltje![]()
Dankjewel Secret Santaen ik gok, gezien de hint, dat dat Puckzzz is..
ah!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef kieskleurig het volgende:
Ik kreeg de groetjes van secret Zzzanta
Je moet wat he?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:53 schreef kieskleurig het volgende:
Ik kreeg de groetjes van secret Zzzanta
*meldtquote:Op zaterdag 25 december 2010 20:31 schreef princess-a het volgende:
Wat heeft iedereen haar best gedaan voor de pakketjesIs er nog iemand die het nu niet binnen heeft?
de dollars waren meer fun, het ging echt om het lakjequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:14 schreef Debsterr het volgende:
Ondanks dat ik als organisator niet meedeed had ik gister toch een pakje liggen, met Merry Midnight en 5 dollar. Thanks SQ, zoals ik vannacht smste: "Je bent een scheetje!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |