Ik denk choco!quote:Op zaterdag 18 december 2010 23:25 schreef princess-a het volgende:
Zoeper jeeeejwat zijn die sneeuwpoppies?
Dat mag je niet verklappen johquote:Op zondag 19 december 2010 03:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ook geshopt vandaag/gister! Zal het vandaag even gaan inpakken en dan gaat het morgen op de bus...
Dat ik geshopt heb? Helemaal niet aan gedacht!quote:Op zondag 19 december 2010 11:27 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat mag je niet verklappen joh
Als jij vandaag je pakje op de bus doet weet jouw secret santa dus dat hij zo rond dinsdag een pakje heeft, is dus ook een hintquote:Op zondag 19 december 2010 14:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat ik geshopt heb? Helemaal niet aan gedacht!
Gelukkig weet ik dat er wel meer op de bus gaan en is de post waarscijnlijk best langzaam komende weekquote:Op zondag 19 december 2010 14:57 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Als jij vandaag je pakje op de bus doet weet jouw secret santa dus dat hij zo rond dinsdag een pakje heeft, is dus ook een hint
Ja dat zou ik ook nu kunnen zeggen natuurlijk...terwijl ik er momenteel nog naar zit te kijkenquote:Op maandag 20 december 2010 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
Leuke pakjes weer priem en zoeper!
Ik heb het ook verstuurd, ik zeg alleen lekker niet wanneer![]()
Ik heb hem al geprobeerd en hij is heel grappig want je proeft écht aardbeien mét slagroom! Een beetje zoals de chupa chups lolly.... Maar omdat het thee is, blijft het niet zo mierzoet om te drinken en zit het zoete vooral in de geur. Ik vond 'm in ieder geval lekkerquote:Op maandag 20 december 2010 22:08 schreef mirannie het volgende:
@ Zoeper
Ik ben absoluut geen thee drinker, maar ben wel heel benieuwd hoe aardbei-met-slagroom-thee smaakt. Ik gok dat het vooral erg zoet is, hihi
Het is inderdaad een heel lekker smaakje!quote:Op maandag 20 december 2010 22:25 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb hem al geprobeerd en hij is heel grappig want je proeft écht aardbeien mét slagroom! Een beetje zoals de chupa chups lolly.... Maar omdat het thee is, blijft het niet zo mierzoet om te drinken en zit het zoete vooral in de geur. Ik vond 'm in ieder geval lekker
Zoeper?quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:05 schreef princess-a het volgende:
Mijn secret santa is ook geweest en ik wist al SNEL wie het was![]()
Mama was namelijk bij mij in de winkel en vertelde dat ze een pakketje had aangenomen en moest tekenen. Dus ik: pastte het niet door de brievenbus? En zij; nee.
Weten jullie het al?
Jaquote:
Ik weet niet of SQ dezelfde redenatie heeft maar Zoeper heeft een webshop en vertelde volgens mij eens dat ze dus zelf pakketzegels kan printen en zo goedkoop pakketjes versturenquote:
Jupquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik weet niet of SQ dezelfde redenatie heeft maar Zoeper heeft een webshop en vertelde volgens mij eens dat ze dus zelf pakketzegels kan printen en zo goedkoop pakketjes versturen
Caviaspulliesquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:42 schreef tliciouz het volgende:
Zoeper een webshop? Van nagellak? Of andere dingen?
Je had me bijna daarmee inddquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef wwwer het volgende:
(zoeperzazke ff onder account van manlief)
bwahahaha en ik had het afzenderadres nog wel veranderdIk dacht dat weet ze nooit
en idd caviaspullen, www.knoevelshop.nlmaar dat geheel terzijde. Ben benieuwd of je je secret santa leuk vindt en mijn echte hint ook snapt
Nee, maar mn ouders welquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je had me bijna daarmee inddHaha.. ik dacht huh daar woont ze toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |