Ik weet niet of SQ dezelfde redenatie heeft maar Zoeper heeft een webshop en vertelde volgens mij eens dat ze dus zelf pakketzegels kan printen en zo goedkoop pakketjes versturenquote:
Jupquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:39 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik weet niet of SQ dezelfde redenatie heeft maar Zoeper heeft een webshop en vertelde volgens mij eens dat ze dus zelf pakketzegels kan printen en zo goedkoop pakketjes versturen
Caviaspulliesquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:42 schreef tliciouz het volgende:
Zoeper een webshop? Van nagellak? Of andere dingen?
Je had me bijna daarmee inddquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef wwwer het volgende:
(zoeperzazke ff onder account van manlief)
bwahahaha en ik had het afzenderadres nog wel veranderdIk dacht dat weet ze nooit
en idd caviaspullen, www.knoevelshop.nlmaar dat geheel terzijde. Ben benieuwd of je je secret santa leuk vindt en mijn echte hint ook snapt
Nee, maar mn ouders welquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Je had me bijna daarmee inddHaha.. ik dacht huh daar woont ze toch niet?
Foto'squote:Op woensdag 22 december 2010 14:02 schreef milka82 het volgende:
Oooooh, ik had echt zo'n SUPER leuk pakketje vandaag, vanaaf foto's! Maar nu weet ik niet van wie?! Ik breek mijn hoofd hier al een paar uur over, er zat een engels kruiswoord bij (ik schaam me dood, ik had niet zoiets leuks er bij gedaan......). En die cadeautjes, echt te leuk en veel te veel naar mijn idee!![]()
![]()
![]()
edit: Ik lees dit topic nog eens over en ineens *pling*! Namelijk: een 'stabbing device' is natuurlijk een priem. Priemgirl!!!!!!
Nou dat had ik nooit geradenquote:Op woensdag 22 december 2010 14:02 schreef milka82 het volgende:
Oooooh, ik had echt zo'n SUPER leuk pakketje vandaag, vanaaf foto's! Maar nu weet ik niet van wie?! Ik breek mijn hoofd hier al een paar uur over, er zat een engels kruiswoord bij (ik schaam me dood, ik had niet zoiets leuks er bij gedaan......). En die cadeautjes, echt te leuk en veel te veel naar mijn idee!![]()
![]()
![]()
edit: Ik lees dit topic nog eens over en ineens *pling*! Namelijk: een 'stabbing device' is natuurlijk een priem. Priemgirl!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |