abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89797863
:D :D :D Wat leuk!!!! En wat een geweldige hint!
I had a signature once. It was awful.
pi_89798062
haha :D
en omg dat etuitje, ik wil heel graag vweten waar die vandaan komt! O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_89799005
Heeel erg leuk! Etuitje is super en de hint is geweldig! Kan ik hier uit opmaken dat we mogen hinten? :P
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:23:00 #157
149959 SQ
snelle trees
pi_89800181
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:13 schreef Tammymara het volgende:
Ik denk dat ik dan de eerste ben? Mijn pakketje is binnen.
Het is me wel meteen duidelijk wie mij had :D :D :D :D :D :D

Ik twijfel niet eens. _O-

De glittertoppers van Essence (wilde ik graag hebben...) , kralen, sieradendraad en een etuitje.
[ afbeelding ]

Hoe ik zo overduidelijk kon weten van wie het was? Er zit nog iets bij
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-

Bedankt!!!! Leuk!
(Gelukkig, geen anderhalve meter hoge fles en ook geen scheermesjes :D )
Volgens mij was het niet helemaal de bedoeling dat het direct werd uitgepakt :')

-edit- hoewel er niks over in de regels staat, maar ik dacht dat Secret Santa altijd een vaste uitpakdag had? Hoe zit dat Debs?
disclaimer
pi_89800791
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 december 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
-edit- hoewel er niks over in de regels staat, maar ik dacht dat Secret Santa altijd een vaste uitpakdag had? Hoe zit dat Debs?
Ow, ik had het zo hier ook echt niet uit de regels gehaald eigenlijk.... En een beetje lullig om het nu nog te veranderen?
  zaterdag 11 december 2010 @ 13:42:01 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_89800878
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 13:39 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ow, ik had het zo hier ook echt niet uit de regels gehaald eigenlijk.... En een beetje lullig om het nu nog te veranderen?
ik zeg niet dat het zo is of veranderd moet worden, ik ben het gewoon zo gewend bij Secret Santa. Maar zoals ik al aangaf staat het niet in de regels, dus het zal wel goed zijn :)
disclaimer
pi_89804490
Hahahahha, het is binnen dus... Wat een wereldhint O-) Hoop dat je er blij mee bent (moest toen erg lachen om je droom, want toen had ik de spulletjes al binnen!)
Oja, etuitje komt natuurlijk van de Noordpool ~:)
pi_89804531
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:40 schreef milka82 het volgende:
Hahahahha, het is binnen dus... Wat een wereldhint O-) Hoop dat je er blij mee bent (moest toen erg lachen om je droom, want toen had ik de spulletjes al binnen!)
:'(
pi_89804585
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:41 schreef Mirjam het volgende:

[..]

:'(
Psssst!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89804605
boe! ik ga er snel heen van de week, hoop dat ze 'm nog hebben, ik vind 'm té gaaf O+
  zaterdag 11 december 2010 @ 17:06:02 #164
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_89806764
Ooooh wat leuk, de eerste is binnen O+! Echt superleuk.

Uhm, ik was zelf niet eens bekend met deen vaste uitpakdag als onderdeel van Secret Santa en vindt het idd goed als men gewoon uitpakt wanneer het binnen is. Hebben we ook op verschillende momenten "verslagjes" :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_89809974
Ooooooo super leuk O+ Hehe die hint... Geweldig :D
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_89810130
Ooh de eerste is er al :D
Ik ben bijna klaar, ik verwacht mijn pakje donderdag te versturen *O*
  zaterdag 11 december 2010 @ 19:32:56 #167
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_89811113
Ik moet eerst nog even wachten tot (een deel van) het cadeau bij mij binnen komt :D
Don't come closer, I might hurt you
pi_89817852
Ehm....
Ik wist dat van die uitpakdag ook niet, sorry!

Maar het was een gewone witte envelop met alleen adres, ik heb m opengemaakt, Geen afzender of zo erop,geen kaart of zo erin, en toen ik hem openmaakte was ook niets ingepakt (in cadeaupapier of zo) maar zat het zo in de envelop, ik zag dus meteen al wat het was...en toen was het te laat......Als het ingepakt was geweest had ik waarschijnlijk eerst gevraagd of het open mocht want dan had ik begrepen wat het was ;) (en dán had ik niet uitgepakt want duh..kerstcadeautjes moeten onder de boom..Maar zo'n envelop onder de boom ziet niet uit ;)
  zaterdag 11 december 2010 @ 22:44:35 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_89817889
zeg nou geen sorry en drama enzo, ik zat fout en de rest zat goed :P
disclaimer
pi_89817919
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:40 schreef milka82 het volgende:
Ja, was heel leuk! ;)
Maar zoals je al op mijn lijstje had kunnen lezen, ik ben overal blij mee :D :D Ik ben niet moeilijk :D (Behalve met scheermesjes!!!!! :D )
pi_89818013
PS: De dames die nog moeten verzenden en dat niet met pakketpost maar brievenbuspost doen (die het op straat in een vaste brievenbus doen)....: Houden jullie er rekening mee dat die gleuven dicht zitten voor oud op nieuw? Er staat dat grotere poststukken naar het postkantoor moeten. Ik dacht, ik meld het even want ik liep vanmiddag langs de brievenbus , en toen viel het me op. (niet dicht,maar verkleind zodat er echt alleen maar een kaart of zo inpast)
  woensdag 15 december 2010 @ 17:51:17 #172
149959 SQ
snelle trees
pi_89966186
secret santa is geweest O+
disclaimer
pi_89966207
:D Spannend!
  woensdag 15 december 2010 @ 17:52:58 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_89966248
ja!! Ik ga eerst even boodschappen doen enzo en dan post ik de pics :D
disclaimer
pi_89966550
Ik ben benieuwd! spannend!!
  woensdag 15 december 2010 @ 22:55:32 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_89981531
ik ontving dus vanavond de envelop van mijn buurman! Ik dacht eerst dat het de nazending van de Koffer van Beautyfreak zou zijn, maar toen ik de enveloppe open trok zag ik allemaal glimmende papiertjes. Secret Santa! O+
Snel heb ik de envelop aan een nadere inspectie onderworpen, maar de stempel was doorgelopen. Gezien de hoeveelheid plakband dacht ik eerst aan DeltaCephei, maar die doet niet mee :')

Wat zat er veel in! Ik ga me bijna schamen voor mijn pakje!

En geen hintje te bekennen, behalve dat ik een heel sterk vermoeden heb dat mijn Secret Santa zelf sieraden maakt :P Maar halpz, ik weet niet wie!
Een ander hintje vond ik tussen de grote hoeveelheid plakband en dat was een donkerbruin tot zwarte middellange haar. Is het SpaceInvaders? Is het Miss--moana? Of is het dan toch een van de lakmeisjes die ik nog nooit IRL heb gezien en waarvan ik dus niet weet wat voor haar ze heeft?
HALPZ ME!
Ik vond het iig een supertof pakje, en de originele TCM had ik nog niet, dus daar ga ik binnenkort eens lekker mijn lief mee wegpesten. Secret Santa, bedankt!

en de paarse armband met de bedeltjes is mijn favo O+
disclaimer
  woensdag 15 december 2010 @ 22:56:23 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_89981576
Nu ik het zo bekijk kan het ook Tammymara zijn, gezien haar kado :D!!

-edit- jep, definitely Tammymara na postgeschiedenis-check :D

[ Bericht 33% gewijzigd door SQ op 15-12-2010 23:16:57 ]
disclaimer
  woensdag 15 december 2010 @ 23:24:37 #178
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_89983082
Ik snap de postgeschiedenischeck enzo niet, maar tof pakketje!! *O*
  woensdag 15 december 2010 @ 23:30:32 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_89983381
quote:
17s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:24 schreef Lindytje het volgende:
Ik snap de postgeschiedenischeck enzo niet, maar tof pakketje!! *O*
Tammymara post in het maak-zelf-je-sieraden topic ;)
disclaimer
pi_89983670
oh wat een toffe sieraden SQ !
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_89984128
Leuk SQ!!! *O*
pi_89984709
quote:
99s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Nu ik het zo bekijk kan het ook Tammymara zijn, gezien haar kado :D!!

-edit- jep, definitely Tammymara na postgeschiedenis-check :D
Shit, heeft mijn haar me verraden :9

Maar inderdaad, je hebt het goed ! (wat slim!) Ik dacht idd dat degene die mijn pakje zou krijgen wel meteen zou zien dat veel (niet alles) zelfgemaakt was en dan vanzelf wel bij mij uit zou komen,toen het op de post was ging ik twijfelen of ik dat wel eens verteld had ;) dat was de enige hint die ik kon bedenken want een pot jam van de aldi past niet !!! ;) Slechte horrorfilms stond op je lijstje,Geen idee wat jij slecht vind :P en oh ja, nu je toch weet dat ik het ben,Lush krijg je hier pas 22 km verderop , en OPI verkopen ze hier in dat gat al helemaaaaaaaaal niet.Enne, het lijkt misschien veel, maar aangezien ik de (meeste) sieraden zelf kon maken kosten die bijna niets ;) Ben erg blij dat je er blij mee bent. Inpakken heeft mijn zoon van zeven mee geholpen, vandaar het plakband.Heel lang verhaal voor niets :P
  donderdag 16 december 2010 @ 00:03:56 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_89984769
:D erg leuk hoor! Ik ben er heel blij mee!
disclaimer
pi_89987539
Wat een supertof pakje zeg O+ Gave sieraden ook!
it's the map in my mind that sends me on my way.
  donderdag 16 december 2010 @ 07:41:52 #185
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_89987961
quote:
99s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik ontving dus vanavond de envelop van mijn buurman! Ik dacht eerst dat het de nazending van de Koffer van Beautyfreak zou zijn, maar toen ik de enveloppe open trok zag ik allemaal glimmende papiertjes. Secret Santa! O+
Snel heb ik de envelop aan een nadere inspectie onderworpen, maar de stempel was doorgelopen. Gezien de hoeveelheid plakband dacht ik eerst aan DeltaCephei, maar die doet niet mee :')

Wat zat er veel in! Ik ga me bijna schamen voor mijn pakje!

[ afbeelding ]

En geen hintje te bekennen, behalve dat ik een heel sterk vermoeden heb dat mijn Secret Santa zelf sieraden maakt :P Maar halpz, ik weet niet wie!
Een ander hintje vond ik tussen de grote hoeveelheid plakband en dat was een donkerbruin tot zwarte middellange haar. Is het SpaceInvaders? Is het Miss--moana? Of is het dan toch een van de lakmeisjes die ik nog nooit IRL heb gezien en waarvan ik dus niet weet wat voor haar ze heeft?
HALPZ ME!
Ik vond het iig een supertof pakje, en de originele TCM had ik nog niet, dus daar ga ik binnenkort eens lekker mijn lief mee wegpesten. Secret Santa, bedankt!

en de paarse armband met de bedeltjes is mijn favo O+
Leeeeeuk O+!
pi_89988164
Oooh, dat is echt een superleuk pakketje SQ! Heel leuk gedaan ook TM!
pi_89988307
Leuk pakketje SQ *O*
  donderdag 16 december 2010 @ 10:06:44 #188
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_89990232
Ow leuke pakketjes zijn er al verstuurd!

Als ik een hint weg wil geven moet ik er een keukenmes in doen :')

Ik ga a.s. zaterdag ff winkelen. Degene die ik heb moet dus nog heel ff geduld hebben :+
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_89990957
Ook al zo'n gaaf pakje O+
pi_89991705
Ooooo ook weer zo'n leuk pakketje O+ Cute :Y
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_90013681
Woohooooo mijn santa is ook bij mij langs geweest :D *O* *O*

Ik zag een envelop liggen op tafel.. Reeds open gemaakt.. Pakketjes verspreid over de hele tafel; en een uber schattig kaartje. Vriendlief was te nieuwsgierig en had mijn envelop dus al open gemaakt hehe :')
Maar ooooo zo gaaf :D

Kaartje is geweldig ! Wat een schattig gedichtje met wat hints er in verwerkt... houdt ook erg van make-up... blond... *denk denk* mmmm misschien Lindytje?
En toen stond er een ps: Op 1 van de pakketjes zit ook een hint:

En toen wist ik het!! PRINCESS-A !!! *O* *O* *O* *O* *;

Maar wat een vet cadeau :o *is helemaal happy* ^O^

Make-up spulliesssss ! O+ O+ O+ :9~

- L'oréal extra volume collagene mascara
- L'oréal Glam Shine Diamant Ruby Carat
- Pupa automatic liner 02
- John van G Brilliant eye gloss

*; Thanks a million; lieve Santa _O_ ~:)
pi_90013802
Wat leeeeeuk O+

En ik dacht bij het kaartje al te zien dat het princess-a was :D
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_90017681
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
Woohooooo mijn santa is ook bij mij langs geweest :D *O* *O*

Ik zag een envelop liggen op tafel.. Reeds open gemaakt.. Pakketjes verspreid over de hele tafel; en een uber schattig kaartje. Vriendlief was te nieuwsgierig en had mijn envelop dus al open gemaakt hehe :')
Maar ooooo zo gaaf :D

[ afbeelding ]

Kaartje is geweldig ! Wat een schattig gedichtje met wat hints er in verwerkt... houdt ook erg van make-up... blond... *denk denk* mmmm misschien Lindytje?
En toen stond er een ps: Op 1 van de pakketjes zit ook een hint:

[ afbeelding ]

En toen wist ik het!! PRINCESS-A !!! *O* *O* *O* *O* *;

Maar wat een vet cadeau :o *is helemaal happy* ^O^

Make-up spulliesssss ! O+ O+ O+ :9~
[ afbeelding ]
- L'oréal extra volume collagene mascara
- L'oréal Glam Shine Diamant Ruby Carat
- Pupa automatic liner 02
- John van G Brilliant eye gloss

*; Thanks a million; lieve Santa _O_ ~:)
haha ik dacht toen ik het kroontje op het pakketje zag dat het van stormqueen was :P
pi_90017903
:D Alweer zo'n leuk pakje O+ Het wordt steeds spannender!
  donderdag 16 december 2010 @ 21:21:17 #195
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_90018411
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

haha ik dacht toen ik het kroontje op het pakketje zag dat het van stormqueen was :P
Ook best logisch nagedacht ja :P.

Maar wat een leuk pakje weer! Echt superleuk om te zien hoe alles binnendruppelt O+.
pi_90018518
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Haha neuh.. Aangezien op het kaartje stond dat ze zelf gek is op make-up (SQ en make-up?) en 'blond'... :+ Wellicht als er 'lelijke clown' als hint op het kaartje had gestaan... :')
pi_90024525
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Haha neuh.. Aangezien op het kaartje stond dat ze zelf gek is op make-up (SQ en make-up?) en 'blond'... :+ Wellicht als er 'lelijke clown' als hint op het kaartje had gestaan... :')
Hahaha, suuuuperleuk om het zo bij jou te zien :D Zijn het wel wat je kleurtjes? Omdat het kroontje indd ook op SQ kon slaan heb ik de hints in het gedichtje toegevoegd, en dat popperige van het Blond Amsterdam kaartje is ook wel typisch mij ;) SQ doet ook wel aan make up hoor ;) Alleen ik heb make up -adviseuse- op mijn CV staan (zo schreef ik het in het gedichtje ;) )
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_90031387
Hihi hartstikke leuk hoor ! Ben er helemaal blij mee :D

Ja vandaar. Met de hints op het kaartje kon het verder niet missen :Y
*Heeft vandaag al alle spulletjes gebruikt :@ *
pi_90034662
Wat een toffe pakketjes allemaal :D

quote:
99s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
Gezien de hoeveelheid plakband dacht ik eerst aan DeltaCephei, maar die doet niet mee :')
Hehe O+
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:50:42 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_90042049
quote:
Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

zeg hee, voor een clown ben ik best knap :(
leuk pakketje O+
disclaimer
pi_90048165
Pakketjes O+
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:58:57 #202
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_90051486
Wat een toffe pakketjes zijn er al binnen gekomen!! :D
pi_90087820
Mijn Secret Santa is ook geweest! O+
pi_90091423
Pakje!

Wat was het leuk ingepakt! In het pakje zat een grote envelop met daarin een heleboel kleine cadeautjes en een kaartje..... Daar kom ik zo op terug, nu eerst de cadeautjes uitpakken natuurlijk! :D

Ooh, wat een leuke dingetjes! :D Twee hele toffe oogpotloden, waarvan 1 kant met hele mooie glitters, die heb ik ook gelijk uitgeprobeerd O+ Twee oogschaduwdoosjes, 1 is een mooie kleur groen (is op de foto niet goed zichtbaar), de andere twee tinten roze. Mijn Secret Santa weet precies welke kleuren ik leuk vind! Ennn.... Kerstnomnoms! :9~ Samen met een paar lekkere zakjes thee. Ik ben benieuwd hoe aardbei-met-slagroom-thee smaakt!

Op het kaartje van mijn Secret Santa staat niets meer dan... als je weet wie ik ben is dat erg knap! Ai, ai... ik herkende er niet veel aan en helaas zei het handschrift of de opdruk van de kaart me ook niks. (8> , die het uitpakken zat te volgen, werd gelijk net zo nieuwsgierig van dit raadsel als ik en begon te helpen met zoeken. En samen denken we het te hebben gevonden... Op de envelop stond <3 getekend, en Cyntiaaa heeft dit ook in haar ondertitel onder haar ava staan.... Daar gok ik dus op! :D Anders zou ik het écht niet weten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')