Volgens mij was het niet helemaal de bedoeling dat het direct werd uitgepaktquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:13 schreef Tammymara het volgende:
Ik denk dat ik dan de eerste ben? Mijn pakketje is binnen.
Het is me wel meteen duidelijk wie mij had![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik twijfel niet eens.![]()
De glittertoppers van Essence (wilde ik graag hebben...) , kralen, sieradendraad en een etuitje.
[ afbeelding ]
Hoe ik zo overduidelijk kon weten van wie het was? Er zit nog iets bij
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Bedankt!!!! Leuk!
(Gelukkig, geen anderhalve meter hoge fles en ook geen scheermesjes)
Ow, ik had het zo hier ook echt niet uit de regels gehaald eigenlijk.... En een beetje lullig om het nu nog te veranderen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:23 schreef Stormqueen het volgende:
-edit- hoewel er niks over in de regels staat, maar ik dacht dat Secret Santa altijd een vaste uitpakdag had? Hoe zit dat Debs?
ik zeg niet dat het zo is of veranderd moet worden, ik ben het gewoon zo gewend bij Secret Santa. Maar zoals ik al aangaf staat het niet in de regels, dus het zal wel goed zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:39 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ow, ik had het zo hier ook echt niet uit de regels gehaald eigenlijk.... En een beetje lullig om het nu nog te veranderen?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:40 schreef milka82 het volgende:
Hahahahha, het is binnen dus... Wat een wereldhintHoop dat je er blij mee bent (moest toen erg lachen om je droom, want toen had ik de spulletjes al binnen!)
Oja, etuitje komt natuurlijk van de Noordpool
Psssst!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, was heel leuk!quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:40 schreef milka82 het volgende:
Hahahahha, het is binnen dus... Wat een wereldhintHoop dat je er blij mee bent (moest toen erg lachen om je droom, want toen had ik de spulletjes al binnen!)
Oja, etuitje komt natuurlijk van de Noordpool
Tammymara post in het maak-zelf-je-sieraden topicquote:Op woensdag 15 december 2010 23:24 schreef Lindytje het volgende:
Ik snap de postgeschiedenischeck enzo niet, maar tof pakketje!!
Shit, heeft mijn haar me verradenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
Nu ik het zo bekijk kan het ook Tammymara zijn, gezien haar kado!!
-edit- jep, definitely Tammymara na postgeschiedenis-check
Leeeeeukquote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
ik ontving dus vanavond de envelop van mijn buurman! Ik dacht eerst dat het de nazending van de Koffer van Beautyfreak zou zijn, maar toen ik de enveloppe open trok zag ik allemaal glimmende papiertjes. Secret Santa!
Snel heb ik de envelop aan een nadere inspectie onderworpen, maar de stempel was doorgelopen. Gezien de hoeveelheid plakband dacht ik eerst aan DeltaCephei, maar die doet niet mee
Wat zat er veel in! Ik ga me bijna schamen voor mijn pakje!
[ afbeelding ]
En geen hintje te bekennen, behalve dat ik een heel sterk vermoeden heb dat mijn Secret Santa zelf sieraden maaktMaar halpz, ik weet niet wie!
Een ander hintje vond ik tussen de grote hoeveelheid plakband en dat was een donkerbruin tot zwarte middellange haar. Is het SpaceInvaders? Is het Miss--moana? Of is het dan toch een van de lakmeisjes die ik nog nooit IRL heb gezien en waarvan ik dus niet weet wat voor haar ze heeft?
HALPZ ME!
Ik vond het iig een supertof pakje, en de originele TCM had ik nog niet, dus daar ga ik binnenkort eens lekker mijn lief mee wegpesten. Secret Santa, bedankt!
en de paarse armband met de bedeltjes is mijn favo
haha ik dacht toen ik het kroontje op het pakketje zag dat het van stormqueen wasquote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef PriemGirl het volgende:
Woohooooo mijn santa is ook bij mij langs geweest![]()
![]()
Ik zag een envelop liggen op tafel.. Reeds open gemaakt.. Pakketjes verspreid over de hele tafel; en een uber schattig kaartje. Vriendlief was te nieuwsgierig en had mijn envelop dus al open gemaakt hehe
Maar ooooo zo gaaf
[ afbeelding ]
Kaartje is geweldig ! Wat een schattig gedichtje met wat hints er in verwerkt... houdt ook erg van make-up... blond... *denk denk* mmmm misschien Lindytje?
En toen stond er een ps: Op 1 van de pakketjes zit ook een hint:
[ afbeelding ]
En toen wist ik het!! PRINCESS-A !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wat een vet cadeau*is helemaal happy*
![]()
Make-up spulliesssss !![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
- L'oréal extra volume collagene mascara
- L'oréal Glam Shine Diamant Ruby Carat
- Pupa automatic liner 02
- John van G Brilliant eye gloss
Thanks a million; lieve Santa
![]()
Ook best logisch nagedacht jaquote:Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
haha ik dacht toen ik het kroontje op het pakketje zag dat het van stormqueen was
Haha neuh.. Aangezien op het kaartje stond dat ze zelf gek is op make-up (SQ en make-up?) en 'blond'...quote:Op donderdag 16 december 2010 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
haha ik dacht toen ik het kroontje op het pakketje zag dat het van stormqueen was
Hahaha, suuuuperleuk om het zo bij jou te zienquote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha neuh.. Aangezien op het kaartje stond dat ze zelf gek is op make-up (SQ en make-up?) en 'blond'...Wellicht als er 'lelijke clown' als hint op het kaartje had gestaan...
Hehequote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
Gezien de hoeveelheid plakband dacht ik eerst aan DeltaCephei, maar die doet niet mee
zeg hee, voor een clown ben ik best knapquote:Op donderdag 16 december 2010 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha neuh.. Aangezien op het kaartje stond dat ze zelf gek is op make-up (SQ en make-up?) en 'blond'...Wellicht als er 'lelijke clown' als hint op het kaartje had gestaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |