daar was ik mee bezig lulhannesquote:
Jij mag mij overal uitlachen schatquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:10 schreef beetjeB het volgende:
Dus dit is het topic waar ik je in uit kan lachen, stbabylon?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij mag mij overal uitlachen schat
*knuf*quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Voel me kut, dus heb wel behoefte aan een gezellig vooruitzicht
Als jullie die zelf meenemen wel hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij hebt geen 6m2 over voor 3 luchtbedden?
dat had ik eerder moeten wetenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:11 schreef beetjeB het volgende:
[..]
je zei schat tegen me. Dan ben ik meteen uitgeluld.
Wij hebben er geen last van. Gewoon laten zoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:15 schreef beetjeB het volgende:
Heren, mijn welgemeende excuses, ik schaam mij diep.
Mijn hoofd gaat weer flink op en neer.quote:
Ik val maar weinig stil denk ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij was vanochtend uitgeluld na een lieverd
toen ik je van de week op je kop sloeg met dat stuk ijzer was je anders best lang stilquote:
4 op een rijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:20 schreef stbabylon het volgende:
Mensen waren wat verwart door de 4 topics denk ik
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toen ik je van de week op je kop sloeg met dat stuk ijzer was je anders best lang stil
en in dit tempo hadden we ze ook niet vol gekregenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:20 schreef stbabylon het volgende:
Mensen waren wat verwart door de 4 topics denk ik
Nee, dat was lastig geworden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en in dit tempo hadden we ze ook niet vol gekregen
dat was het werk van Varkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja inderdaadIk werd pas wakker toen je al van 3 vingers er stukjes vanaf had gebeten.
Ik had zelfs een naamtopic voor uquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en in dit tempo hadden we ze ook niet vol gekregen
erg jammer ookquote:
Het is maar goed dat je het hier tikt, had je het tegen mij gezegd had ik het toch niet gehoord.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat was het werk van Varken
Je oren waren mijn werk
sja, maar dat werd m niet, de puntjes blijven heerschenquote:
de volgende keer haal ik je stembanden eruitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je het hier tikt, had je het tegen mij gezegd had ik het toch niet gehoord.
Wat een passiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de volgende keer haal ik je stembanden eruit
dat zou ik niet overlevenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:25 schreef stbabylon het volgende:
Jessi (kat) gaat 3 maanden logeren. Ga haar wel missen
Haaaaaaaiquote:
aaawww *knuf* ik mis mijn katten na 1 week alquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:25 schreef stbabylon het volgende:
Jessi (kat) gaat 3 maanden logeren. Ga haar wel missen
nee, de buren beginnen te klagenquote:
Ik ben die tijd van dinsdagochtend tot vrijdagavond weg, zou niet eerlijk zijn tegenover haar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zou ik niet overleven
Ik baal nu al dat ik het varken een nacht moet missen
zo ben ikquote:
Ja, moet je er helemaal op klimmen en zo, en als hij eindelijk weg gaat, moet je er eerst weer af klimmen en zo.quote:
klopt, het is wel goed van jequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben die tijd van dinsdagochtend tot vrijdagavond weg, zou niet eerlijk zijn tegenover haar.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:32 schreef stbabylon het volgende:
FETT!!!
In Civilization, elke keer dat je wat uitvindt, krijg je een quote. Ik heb net Robotics uitgevonden, staan er de 3 wetten van de robotica van Asimov
En het is bij de ex die Jessi door en door kent. En die krijgt nu ook net Paul terug, en dat is de dochter van Jessiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
klopt, het is wel goed van je
Familie reüniequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En het is bij de ex die Jessi door en door kent. En die krijgt nu ook net Paul terug, en dat is de dochter van Jessi
nja, mocht ik pech hebben en aan mn knie geopereerd moeten worden dan gaat varken naar mama, die was al blij toen ik dr na een uurtje mee naar huis nam want al dr meubels gingen eraanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En het is bij de ex die Jessi door en door kent. En die krijgt nu ook net Paul terug, en dat is de dochter van Jessi
Wist u dat?quote:
bliepjesmuziekquote:
Leuk man!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wist u dat?
Japser een ENORME SF fan is?
Japser alle delen van Dune in de kasten heeft staan (boeken, film/series, games)?
Japser zo'n 3 meter aan SF boeken heeft?
Meen je dat nou ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas herkennen katten elkaar echt niet meer na twee jaar
die mag ik liever niet aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:37 schreef stbabylon het volgende:
HAAAAAAAAKKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!!!
parenclub!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:29 schreef stbabylon het volgende:
w000t verkleed naar de parenclub eind van de maand
Twee dingen die ik eng vind in één
Wel met Roodkapje neuken
Zeur niet man... heel de dag toffe muziek,en jij kiest net ff dit moment uitquote:
dat bedoel ik: hoe krijg ik het voor elkaar ZO SLECHT te timenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zeur niet man... heel de dag toffe muziek,en jij kiest net ff dit moment uit
Jessi en Leto (rip), broer en zus, kregen ooit 3 kittens, 1 overleed na een dag, van de andere twee bleef Paul thuis wonen en ging Muis ergens anders wonen (diegene had ook die belachelijke naam bedacht, hier heette ze nog gewoon Paul 2). Een jaar later, Leto was er ondertussen vandoor gegaan met de Noorderzon, kwam Muis weer terug bij ons. Maar dat was geen feest van herkenning.quote:
What a shame...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:38 schreef mahlah het volgende:
[..]
parenclub!
Niet echt mijn stijl ... je kansen om minister president te worden zijn dan een stuk lager!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:40 schreef xFriendx het volgende:
Vandaag nog wel een leuk moment weer.
Stond in de supermarkt, boodschappen afrekenen. Had blijkbaar genoeg gekocht want kreeg zogenaamde 'funky beans'. Iets wat kinderen kunnen sparen. Nou ben ik zelf nog wel een kind maar spaar ik dat niet.
Na mij stond een moeder met een dochtertje van 8 ofzow schat ik. Dus zag de funky beans nog liggen, meteen maar vragen of ik haar dochter er blij mee kon maken. Nou, dat was wel zo, kindje helemaal te glunderen![]()
Zijn toch wel mooie momentjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:42 schreef little-miss-sunshine het volgende:
nog maar even een keertje dan.. Goedenavond al tezamen
Story of your life !!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat bedoel ik: hoe krijg ik het voor elkaar ZO SLECHT te timen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:42 schreef little-miss-sunshine het volgende:nog maar even een keertje dan.. Goedenavond al tezamen
ik las n stukje terug maar girls night out in Utrecht dan wil ik natuurlijk ook mee hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik neem mn luchtbed mee
Nu naar vriendje
Smells Like Teen spirit moet zeker nog komen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:42 schreef ArTiC het volgende:
nog ff dat gejank vanbono
aanhoren en dan weer 2x knallen
Dat is voor mij dan ook de enige reden om van kinderen te houden. Ze zijn zo snel blijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:40 schreef xFriendx het volgende:
Vandaag nog wel een leuk moment weer.
..... Dus zag de funky beans nog liggen, meteen maar vragen of ik haar dochter er blij mee kon maken. Nou, dat was wel zo, kindje helemaal te glunderenZijn toch wel mooie momentjes
![]()
kinderen die bedelen krijgen helemaal niks van mij.. De kindertjes die achteraan braaf staan te wachten welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:43 schreef ArTiC het volgende:
ik geef dergelijke rommel ook altijd maar aan de kids die aan de deur staan te bedelen
2. Pearl Jam - Blackquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Smells Like Teen spirit moet zeker nog komen?
welke de andere is weet ik (nog) niet
About a girl.. hopelijk..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Smells Like Teen spirit moet zeker nog komen?
welke de andere is weet ik (nog) niet
Okee, Black is ook een geniaal nummer, vind ik persoonlijk genialer dan Nirvanaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
2. Pearl Jam - Black
1. Nirvana - Smells like Teen Spirit
Her legs spread out before me?quote:
Je zou toch denken dat ze elkaar zouden kennen. Weer iets geleerd als kattenfluisteraarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jessi en Leto (rip), broer en zus, kregen ooit 3 kittens, 1 overleed na een dag, van de andere twee bleef Paul thuis wonen en ging Muis ergens anders wonen (diegene had ook die belachelijke naam bedacht, hier heette ze nog gewoon Paul 2). Een jaar later, Leto was er ondertussen vandoor gegaan met de Noorderzon, kwam Muis weer terug bij ons. Maar dat was geen feest van herkenning.
Wil je daar iets mee zeggen tijdens je uitvaart?quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... daar heb je lekker veel aan
Als ik nog een boodschap zou willen uitdragen tijdens mijn uitvaart heb ik waarschijnlijk een playlist van een week lang..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wil je daar iets mee zeggen tijdens je uitvaart?
Ik kom alleen al spoken om de blik van mijn oudersquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wil je daar iets mee zeggen tijdens je uitvaart?
is toch de bedoeling dat die dan al dood zijn!?!?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:48 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik kom alleen al spoken om de blik van mijn ouders
Mijn lijst:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:48 schreef stbabylon het volgende:
Mijn begrafenislijstje:
Jones & Stephenson - First Rebirth
Faithless - Insomnia
The Prodigy - No Good (Start to Dance)
volgens mij is ze iets van planquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is toch de bedoeling dat die dan al dood zijn!?!?
Bij mij in ieder geval Stone dead forever in de versie van Metallicaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:48 schreef stbabylon het volgende:
Mijn begrafenislijstje:
Faithless - Insomnia
Oh, het is toevallig mijn lijstje met favoriete nummers. Kunnen ze dan net zo goed op mijn begrafenis draaien. Hoewel ik liever gewoon in de GFT gemikt wordt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Mijn lijst:
boeit me niets ik ben dood mogen de nabestaande zelf weten
Ik heb er eigenlijk nog niet echt goed over nagedacht de laatste jaren (ooit wel een lijstje hier in een topic gepost), maar ik denk in ieder geval Iets van Maiden, Queen en Priest.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:48 schreef stbabylon het volgende:
Mijn begrafenislijstje:
Faithless - Insomnia
Ik heb zo'n gevoel van niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is toch de bedoeling dat die dan al dood zijn!?!?
gft is zonde mij mogen ze gebruiken voor medisch doeleindequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, het is toevallig mijn lijstje met favoriete nummers. Kunnen ze dan net zo goed op mijn begrafenis draaien. Hoewel ik liever gewoon in de GFT gemikt wordt.
Exactquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gft is zonde mij mogen ze gebruiken voor medisch doeleinde
en de rest cremeren en aub zo goedkoopmogelijk
als ik doodga wordt er gewoon geld uitgekeerd en kunnen ze beter aan leuke dingen opmaken verder!
Die onderste zin klinkt zoooooooo fokking foutquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:52 schreef xFriendx het volgende:
Als ik al een liedje uit kies voor mijn uitvaart zou het deze zijn:
Maar liever doet iedereen een rondje op me in de kroeg en is het daarmee klaar.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die onderste zin klinkt zoooooooo fokking fout
Zijn vrienden zijn allemaal necrofielquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die onderste zin klinkt zoooooooo fokking fout
Ach...echte helden gaan dood op hun 27stequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:53 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Best zonde.. wat een stem!
![]()
Eerst beetjeB al met haar necrofilie, nu Friend...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zijn vrienden zijn allemaal necrofiel
Dan heb ik nog maar heel kort te leven! Op mijn uitvaart graag o.a. deze ;quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ach...echte helden gaan dood op hun 27ste
Ik vond het zo raar om 28 te worden he, juist daardoor...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Freddie was al 45 hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
He! ik ben dan al dood, dan ben ik niet degene met necrofilie he!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eerst beetjeB al met haar necrofilie, nu Friend...
Duh!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]heb t nog es gelezen en je hebt gelijk
Jou doe ik liever met hartslagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:56 schreef beetjeB het volgende:
[..]
He! ik ben dan al dood, dan ben ik niet degene met necrofilie he!
ik dacht er idd ook aan...kut, nu ben ik ouder dan Jim & Kurtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vond het zo raar om 28 te worden he, juist daardoor...
Je laat het toe, das bijna hetzelfde. En je zit nog toe te kijken ook. Voyeur!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:56 schreef beetjeB het volgende:
[..]
He! ik ben dan al dood, dan ben ik niet degene met necrofilie he!
Cool idols die young.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht er idd ook aan...kut, nu ben ik ouder dan Jim & Kurt
en Janis en Jimiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ouwelulquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die boeien me een stuk minder...en Freddie al helemaal nietquote:
maar wel keihardquote:
Ze heeft het onthoudenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:58 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
18 he.. met 23 jaar ervaring
Mijn geheugen laat me zelfs op vrijdagavond niet in de steekquote:
That's life...after deathquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:59 schreef xFriendx het volgende:
Ja lekker weer, zelfs als je dood bent naaien je vrienden je nog.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je laat het toe, das bijna hetzelfde. En je zit nog toe te kijken ook. Voyeur!
uhm....waar hadden we het ook al weer over?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:00 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Mijn geheugen laat me zelfs op vrijdagavond niet in de steek
Seks, altijd seks. Ook al lijkt het soms niet zo, toch seks.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
uhm....waar hadden we het ook al weer over?
Dat kan ik heb iets minder met Kurt..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die boeien me een stuk minder...en Freddie al helemaal niet
jij wel jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Seks, altijd seks. Ook al lijkt het soms niet zo, toch seks.
Ja.. en dan draaien ze echt niet wat er in je last will stond..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:59 schreef xFriendx het volgende:
Ja lekker weer, zelfs als je dood bent naaien je vrienden je nog.
Duh... man hierquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Seks, altijd seks. Ook al lijkt het soms niet zo, toch seks.
Eh... over vrijdagavond..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
uhm....waar hadden we het ook al weer over?
*traantje wegpinkt* Cliffquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan ik heb iets minder met Kurt..
Een van mijn andere helden hoewel ik ehm pas ontdekte lang na zijn dood was slechts 24 toen hij stierf![]()
Cliff Burton van Metallica ,,,
Ah...seks dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:06 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Eh... over vrijdagavond..
Ja en drugs en roc.. eh.. happy hardcore momenteelquote:
nee alleen zo schrijft zelfs nu weer alleen maar sex!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat ik het alleen maar zo lees?
NEUKEN! BATSEN! RAMMEN! SOPPEN! HARDE PIEMEL!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:09 schreef JoeBravo het volgende:
kunnen we nu ophouden over sex? wat een kloterig, frustrerend onderwerp![]()
![]()
Ik heb het dan altijd nog over seksquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee alleen zo schrijft zelfs nu weer alleen maar sex!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:09 schreef Tally het volgende:
[..]
NEUKEN! BATSEN! RAMMEN! SOPPEN! HARDE PIEMEL!
HA!
inderdaad er over praten is niks, neuken?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:09 schreef JoeBravo het volgende:
![]()
Tally is zo sociaalquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:09 schreef Tally het volgende:
[..]
NEUKEN! BATSEN! RAMMEN! SOPPEN! HARDE PIEMEL!
HA!
er staat in de papieren: niet hakkuh na verwijderen van verstandskies ivm interne bloeding gevaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:11 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Ik heb ineens zin om ouderwets te hakken... Maar het mag niet vanwege interne-bloedingen-gevaar..
Verstandkies eruit..![]()
Ik denk aan iedereenquote:
Hoeveel funky beans is dat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
inderdaad er over praten is niks, neuken?
doe je adres maar en ik kom daarnaartoequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
inderdaad er over praten is niks, neuken?
Ja precies! en zeker niet op oude (happy) hardcore.. vanwege complicaties enzo..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
er staat in de papieren: niet hakkuh na verwijderen van verstandskies ivm interne bloeding gevaar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt pmquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
doe je adres maar en ik kom daarnaartoe
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Pijpen: 6 Funky BeansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuken: 12 Funky Beans
Beffen: 9 Funky Beans
Anaal: 15 Funky Beans
Zoiets?
*noteert*quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet ie betalen om te beffenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Pijpen: 6 Funky Beans
Neuken: 12 Funky Beans
Beffen: 9 Funky Beans
Anaal: 15 Funky Beans
Zoiets?
You go girlquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:08 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ja en drugs en roc.. eh.. happy hardcore momenteel
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]dat had je net al gedaan ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij betalen natuurlijk. Dat is een eer toch?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
moet ie betalen om te beffen
of moet ik dan betalen?
maar idd zoiets, zo doen hoeren dat toch ook of niet?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:15 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
wil je nog een muziekje voor onderweg?!
ja laten we het over dodelijke ziektes gaan hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:09 schreef JoeBravo het volgende:
![]()
eehm, ik houd het wel bij m'n eigen muziekquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:15 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
wil je nog een muziekje voor onderweg?!
My thoughts!quote:
En wat is "jouw" muziek?!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
eehm, ik houd het wel bij m'n eigen muziek
Damn,weer geen blowjob vanavondquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:11 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Ik heb ineens zin om ouderwets te hakken... Maar het mag niet vanwege interne-bloedingen-gevaar..
Verstandkies eruit..![]()
Seks, wie doet dat nou!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:09 schreef JoeBravo het volgende:
![]()
er is wel een extra gat om in te... nou jaaaaaa zeg!quote:
quote:
Hooooiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
Goeie avond![]()
WeekendMorgen naar dillinger escape plan
daar heb ik een last.fm profiel (en fobo) voorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:17 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
En wat is "jouw" muziek?!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
er is wel een extra gat om in te... nou jaaaaaa zeg!
You fucked with the wrong marinequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Paultje
I rip the eyes out of your head and piss on your dead skull
HAAAALLOOOOO ik ben hier de man hè,das mijn tekstquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:18 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
er is wel een extra gat om in te... nou jaaaaaa zeg!
Kijk dat zijn nog eens ruige tekstenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:19 schreef YipYip het volgende:
[..]
Paultje
I rip the eyes out of your head and piss on your dead skull
Oh, ik had op een samenvatting gehooptquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar heb ik een last.fm profiel (en fobo) voor
Ik ken een paar mariniers...als ik dat stuk schreeuw maken ze mij afquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
You fucked with the wrong marine
Aaaaaaaaaahquote:
Maar dat ben ik!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij zo netjes en onschuldig meisje was
Oh gelukkigquote:
Maar ik schreeuwde het nu..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik ken een paar mariniers...als ik dat stuk schreeuw maken ze mij af
Hoiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:21 schreef Bos81 het volgende:
Zo de afwas is gedaan, ik hoef vandaag nog maar weinig doen gelukkig
quote:
absoluut! ik kan mij gedragen op commando! en misdragen ook trouwensquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh gelukkig![]()
De ideale schoondochter dat ben jij toch?
Doe eensquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:23 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
absoluut! ik kan mij gedragen op commando! en misdragen ook trouwens
Maar dat heb ik net gedaan toen ik de "mannen-zin" van YipYip pikte..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe eensDat wil ik wel eens zien
Ik bescherm je welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Maar ik schreeuwde het nu..
Ach moppie tochquote:
Breng dr nou niet op ideeenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Inderdaad, jakkie bah. Niet aan meedoen Yuki![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:24 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Maar dat heb ik net gedaan toen ik de "mannen-zin" van YipYip pikte..( over dat extra gat enzo..)
Hey Tijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi![]()
ik hoef vandaag niets meer te doen
* Tally Yuki ook een knuffel geeft!quote:
Je moet ook nooit een vent met aambeien neukenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Maarre ik stop hem nooit in een bloedend gat
Dan zou je in dit geval een blowjob mislopenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Vannacht weer wakker gebeld?quote:
Nee, die viespeukerijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Inderdaad, jakkie bah. Niet aan meedoen Yuki![]()
Dus dat doe ik foutquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Je moet ook nooit een vent met aambeien neuken
Geeft niet je hebt ook nog andere gaatjesquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:27 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Dan zou je in dit geval een blowjob mislopen
Nee, ze hebben me deze keer met rust gelaten..quote:
Kun je het daar nog een keer doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, die viespeukerij
Moet ik daarna helemaal douchen enzo
Njaa.... niks bijzonders. Ik heb geplanned om morgenochtend te sporten, dus ik had me voorgenomen om vanavond lekker binnen te blijven en vroeg te gaan slapen. Ik ben toch bekaf en heb nergens zin in. Maar dan zit ik nu te miepen dat ik alleen thuis zit. En nu is iedereen die ik wil zien al bezetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach moppie tochen de knuffel!
Wil je dr over PM-en?
Gelukkigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben me deze keer met rust gelaten..
Maar das ook heul niet leukquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:29 schreef mahlah het volgende:
[..]
Njaa.... niks bijzonders. Ik heb geplanned om morgenochtend te sporten, dus ik had me voorgenomen om vanavond lekker binnen te blijven en vroeg te gaan slapen. Ik ben toch bekaf en heb nergens zin in. Maar dan zit ik nu te miepen dat ik alleen thuis zin
Een echte vent gaat door de rode zeequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
AU!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Je moet ook nooit een vent met aambeien neuken
Ik moet nog een echte vent wordenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een echte vent gaat door de rode zee
Kom maar dichtbij me liggen uhm....staan danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:28 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
dat is lief.. dan bescherm ik jou
Daar zijn de Betsy's voorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ach ik kon en kan er nog steeds wel om lachen hoor, om zoiets kan ik echt niet kwaad wordenquote:
Sterkte daarmee danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet nog een echte vent worden
en waar laat ik dan mijn .50 geweer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kom maar dichtbij me liggen uhm....staan dan
Ik heb die ophef daarover ook nooit begrepen. Je voelt er niks van ...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vooral niet tussen ons inquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:31 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
en waar laat ik dan mijn .50 geweer?
Tuurlijk zoiets is gewoon leukquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ik kon en kan er nog steeds wel om lachen hoor, om zoiets kan ik echt niet kwaad worden
Dankjequote:
Iig geen rauwe eikel omdat je er telkens langs heen schuurt een paar uur langquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Waar zouden we zijn zonder de Betsy's
Precies,erop ,erover,lul aan de gordijnen afvegen en op naar de volgendequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:31 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik heb die ophef daarover ook nooit begrepen. Je voelt er niks van ... en is gewoon rode vloeistof ipv doorzichtige vloeistof die je achteraf schoonmaakt.
smakelijk verhaalquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Precies,erop ,erover,lul aan de gordijnen afvegen en op naar de volgende
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk zoiets is gewoon leuk![]()
[..]
Toch wel witte gordijnen hoop ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Precies,erop ,erover,lul aan de gordijnen afvegen en op naar de volgende
dat begreep ik al ja.. maar ik moest er toch aan denken wat er zou gebeuren als die daar wel staat..quote:
Gabberquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:35 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
dat begreep ik al ja.. maar ik moest er toch aan denken wat er zou gebeuren als die daar wel staat..![]()
Nog maar een liedje om bij te komen dan..
Ja als...dan zou het erg gevaarlijk zijn. Ik ben het gevaar niet,ik schiet met losse floddersquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:35 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
dat begreep ik al ja.. maar ik moest er toch aan denken wat er zou gebeuren als die daar wel staat..![]()
Nog maar een liedje om bij te komen dan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
Mocht even durenquote:
James Bond?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:39 schreef mahlah het volgende:
[..]
Q .... heb jij je nick van Q-Music of TNG?
Alleen toen ik ouder en wijzer werd ben ik goeie muziek gaan luisterenquote:
En ik leef ook nog. Min of meer. Maar nog niet thuis, eerst nog stukkie treinen.quote:
Van mijn vorige nick.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:39 schreef mahlah het volgende:
[..]
Q .... heb jij je nick van Q-Music of TNG?
Ik was toen al wijzer en luisterde o.a. gabberquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen toen ik ouder en wijzer werd ben ik goeie muziek gaan luisteren
Ja, geen bereik in de supermarktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mocht even duren
Zo vies ben ik niet,en dat weet je
Yuki! ik wil ook mee met de girls night outquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, geen bereik in de supermarkt
Dat weet ik ook, hence the
Ik nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:42 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ik was toen al wijzer en luisterde o.a. gabber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |