daar was ik mee bezig lulhannesquote:
Jij mag mij overal uitlachen schatquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:10 schreef beetjeB het volgende:
Dus dit is het topic waar ik je in uit kan lachen, stbabylon?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij mag mij overal uitlachen schat
*knuf*quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Voel me kut, dus heb wel behoefte aan een gezellig vooruitzicht
Als jullie die zelf meenemen wel hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij hebt geen 6m2 over voor 3 luchtbedden?
dat had ik eerder moeten wetenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:11 schreef beetjeB het volgende:
[..]
je zei schat tegen me. Dan ben ik meteen uitgeluld.
Wij hebben er geen last van. Gewoon laten zoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:15 schreef beetjeB het volgende:
Heren, mijn welgemeende excuses, ik schaam mij diep.
Mijn hoofd gaat weer flink op en neer.quote:
Ik val maar weinig stil denk ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij was vanochtend uitgeluld na een lieverd
toen ik je van de week op je kop sloeg met dat stuk ijzer was je anders best lang stilquote:
4 op een rijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:20 schreef stbabylon het volgende:
Mensen waren wat verwart door de 4 topics denk ik
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toen ik je van de week op je kop sloeg met dat stuk ijzer was je anders best lang stil
en in dit tempo hadden we ze ook niet vol gekregenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:20 schreef stbabylon het volgende:
Mensen waren wat verwart door de 4 topics denk ik
Nee, dat was lastig geworden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en in dit tempo hadden we ze ook niet vol gekregen
dat was het werk van Varkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja inderdaadIk werd pas wakker toen je al van 3 vingers er stukjes vanaf had gebeten.
Ik had zelfs een naamtopic voor uquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en in dit tempo hadden we ze ook niet vol gekregen
erg jammer ookquote:
Het is maar goed dat je het hier tikt, had je het tegen mij gezegd had ik het toch niet gehoord.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat was het werk van Varken
Je oren waren mijn werk
sja, maar dat werd m niet, de puntjes blijven heerschenquote:
de volgende keer haal ik je stembanden eruitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je het hier tikt, had je het tegen mij gezegd had ik het toch niet gehoord.
Wat een passiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de volgende keer haal ik je stembanden eruit
dat zou ik niet overlevenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:25 schreef stbabylon het volgende:
Jessi (kat) gaat 3 maanden logeren. Ga haar wel missen
Haaaaaaaiquote:
aaawww *knuf* ik mis mijn katten na 1 week alquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:25 schreef stbabylon het volgende:
Jessi (kat) gaat 3 maanden logeren. Ga haar wel missen
nee, de buren beginnen te klagenquote:
Ik ben die tijd van dinsdagochtend tot vrijdagavond weg, zou niet eerlijk zijn tegenover haar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zou ik niet overleven
Ik baal nu al dat ik het varken een nacht moet missen
zo ben ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |