en in dit tempo hadden we ze ook niet vol gekregenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:20 schreef stbabylon het volgende:
Mensen waren wat verwart door de 4 topics denk ik
Nee, dat was lastig geworden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en in dit tempo hadden we ze ook niet vol gekregen
dat was het werk van Varkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja inderdaadIk werd pas wakker toen je al van 3 vingers er stukjes vanaf had gebeten.
Ik had zelfs een naamtopic voor uquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en in dit tempo hadden we ze ook niet vol gekregen
erg jammer ookquote:
Het is maar goed dat je het hier tikt, had je het tegen mij gezegd had ik het toch niet gehoord.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat was het werk van Varken
Je oren waren mijn werk
sja, maar dat werd m niet, de puntjes blijven heerschenquote:
de volgende keer haal ik je stembanden eruitquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je het hier tikt, had je het tegen mij gezegd had ik het toch niet gehoord.
Wat een passiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de volgende keer haal ik je stembanden eruit
dat zou ik niet overlevenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:25 schreef stbabylon het volgende:
Jessi (kat) gaat 3 maanden logeren. Ga haar wel missen
Haaaaaaaiquote:
aaawww *knuf* ik mis mijn katten na 1 week alquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:25 schreef stbabylon het volgende:
Jessi (kat) gaat 3 maanden logeren. Ga haar wel missen
nee, de buren beginnen te klagenquote:
Ik ben die tijd van dinsdagochtend tot vrijdagavond weg, zou niet eerlijk zijn tegenover haar.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zou ik niet overleven
Ik baal nu al dat ik het varken een nacht moet missen
zo ben ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |