quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gezellig!!
In utrecht en dan bij jou crashen?
Met z'n 4en in mijn studio?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gezellig!!
In utrecht en dan bij jou crashen?
Ja idd, maar meer omdat je al aanbeden wordt door zoveel heren dat je als vent in de rij staat.quote:
quote:
ik had bij jou meer een wandelstok verwacht met onderaan een spiegeltje om onder de rokjes te kunnen kijkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mijn rollator is stuk,dus ik moet wel kruipen
Jij hebt geen 6m2 over voor 3 luchtbedden?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met z'n 4en in mijn studio?
Dat past niet
een wachtrij.. Speciaal voor mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja idd, maar meer omdat je al aanbeden wordt door zoveel heren dat je als vent in de rij staat.
Jij springt toch zo over die rij heen,als sportieve dude zijndequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja idd, maar meer omdat je al aanbeden wordt door zoveel heren dat je als vent in de rij staat.
Ik heb een idee waardoor het wel kan, maar daar zijn jullie niet voor in de stemming,quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met z'n 4en in mijn studio?
Dat past niet
maar dat is ie ook wel hoorquote:
Ik ben wel een keer bij je wezen crashen, permantlyquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een wachtrij.. Speciaal voor mij
Niet nodig,ze tillen die rokjes vrijwillig opquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had bij jou meer een wandelstok verwacht met onderaan een spiegeltje om onder de rokjes te kunnen kijken
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wanneer wanneer?
* Murmeli laat er geen gras over groeien
stapelen!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een idee waardoor het wel kan, maar daar zijn jullie niet voor in de stemming,
Voel me kut, dus heb wel behoefte aan een gezellig vooruitzichtquote:
sja.. Ik weet het wel maar verklap het nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niet nodig,ze tillen die rokjes vrijwillig opSnap zelf ook niet wat die dames bezielt
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat bedoelde je dan met Waas?
(@smilie:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not so fucking special after all
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Voel me kut, dus heb wel behoefte aan een gezellig vooruitzicht
je krijgt binnenkort gezelschapquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer bij je wezen crashen, permantly*geeft nog eens een ruk aan de kettingen*
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:03 schreef beetjeB het volgende:
[..]
dat ik 'm nog moet uitleggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |