quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:46 schreef stbabylon het volgende:
Ja hoor, Nothing Else Matters gevolgd door November Rain. Kom maar met die gitaren
Die hoeven van mij allebei even niet. De eerste te veel gehoord en de tweede vind ik kut.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:46 schreef stbabylon het volgende:
Ja hoor, Nothing Else Matters gevolgd door November Rain. Kom maar met die gitaren
ik heb mijn guns 'n roses tshirt aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:46 schreef stbabylon het volgende:
Die komt nog op 3fm:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had net "fuck you I won't do what you tell me!!!!"
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:46 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had net "fuck you I won't do what you tell me!!!!"
Staat op 14 bij Kinkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die komt nog op 3fm:
1 NIRVANA SMELLS LIKE TEEN SPIRIT
2 PEARL JAM BLACK
3 U2 ONE
4 CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO WONDERFUL DAYS
5 ANOUK NOBODY'S WIFE
6 RAGE AGAINST THE MACHINE KILLING IN THE NAME OF
7 VERVE BITTER SWEET SYMPHONY
8 AC/DC THUNDERSTRUCK
9 RED HOT CHILI PEPPERS UNDER THE BRIDGE
10 BLUR SONG 2
11 GUNS N' ROSES NOVEMBER RAIN
12 METALLICA NOTHING ELSE MATTERS
13 OASIS WONDERWALL
14 ALANIS MORISSETTE IRONIC
15 2 UNLIMITED NO LIMIT
Wat zal Axel bolle wangen hebben danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb mijn guns 'n roses tshirt aan
ik wou net zeggen, ik heb nooit concurentie.. Ik bedoel : kijk naar me! Degenen die me niet lekker vinden zijn op zn minst bang voor mequote:
*kruipt weg*quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, ik heb nooit concurentie.. Ik bedoel : kijk naar me! Degenen die me niet lekker vinden zijn op zn minst bang voor me
Axl staat er niet eens opquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wat zal Axel bolle wangen hebben dan
Ik ben bang dat ik je lekker vindquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, ik heb nooit concurentie.. Ik bedoel : kijk naar me! Degenen die me niet lekker vinden zijn op zn minst bang voor me
en jij vind me EN lekker EN je bent bang voor mequote:
Mijn rollator is stuk,dus ik moet wel kruipenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en jij vind me EN lekker EN je bent bang voor me
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dit klinkt fouter dan je hem bedoeld neem ik aan
doomed, I tell youquote:
Ik zie m alleen bang doen hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en jij vind me EN lekker EN je bent bang voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |