juist wel of heb je dikke ogen enzo!?!?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:39 schreef Yuki het volgende:
Kut
Er stapt net een oud klasgenoot van t vwo in de bus, waar ik altijd al een zwak voor heb gehad...
Ik wil niet dat ie me ziet![]()
Borrel gaat er wel in jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bier, ja lekker. Of een fles sterke drank
Dikke ogen met donkere kringen, heb m'n haar niet geföhnd maar gewoon laten drogen en ik heb geen make up op ivm uitloopgevaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
juist wel of heb je dikke ogen enzo!?!?
dat heb ik altijd he, als ik lekkere oude bekenden tegenkom zie ik er net even niet op mn lekkerst uit
Ach, dan kunnen wij altijd nog gaan daten....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dat je er nu toch opingaat en er wat van zegt
hoeft verder ook niet hier.
maar goed dat je nu toch wat van zeg, je kan je eigen ikkie niet veranderen al wil je dat nog zo graag!
hoop alleen dat je niet straks ook single ben
Neem je er zelf ook 1 dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:41 schreef beetjeB het volgende:
[..]
* beetjeB schenkt een flinke in voor Yuki
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:37 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik ben echt ineens weer chill door jou!
Mee daten met mij en duim?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dikke ogen met donkere kringen, heb m'n haar niet geföhnd maar gewoon laten drogen en ik heb geen make up op ivm uitloopgevaar
snel! Trek je boerka aan!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:39 schreef Yuki het volgende:
Kut
Er stapt net een oud klasgenoot van t vwo in de bus, waar ik altijd al een zwak voor heb gehad...
Ik wil niet dat ie me ziet![]()
De mensen van het politburo willen wat te kijken hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:45 schreef Murmeli het volgende:
Boerka's zijn binnenkort verboden trouwens
wiens concurentie?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Les 1 Hoe schakel ik de concurrentie uit
ja precies balen he!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dikke ogen met donkere kringen, heb m'n haar niet geföhnd maar gewoon laten drogen en ik heb geen make up op ivm uitloopgevaar
Ik had net "fuck you I won't do what you tell me!!!!"quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:46 schreef stbabylon het volgende:
Ja hoor, Nothing Else Matters gevolgd door November Rain. Kom maar met die gitaren
daarom moet je m nu aantrekken wanneer je kanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:45 schreef Murmeli het volgende:
Boerka's zijn binnenkort verboden trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |