bij mij hing het ook tot over mn kont en veel haar en dik haar en witblond..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had vroeeger als klein klutsje ook altijd lang haar, tot over mijn kont.
quote:
Digibeet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:19 schreef Duimelot het volgende:
http://rutger.atticlab.nl/zooi/smiles/afwijzing.gif
Komt vanzelf...later...als je groot bentquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:19 schreef Cue_ het volgende:
Ik stuiter eigenlijk nooit op vrijdag.. hoogstens in de nacht.. maar overdag nooit
ik vergat ff te tikken erbijquote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vergat ff te tikken erbij
maar was ninja edit
oh je hebt mn ninja edit veranderd das gemeen!
Want dan...?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Komt vanzelf...later...als je groot bent
Geniet ervan Joe!quote:
quote:
Het is toch lekker om thuis te zijn, niettan?quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:28 schreef ArTiC het volgende:
HAKKKKUUUHHHH
Gelukkig komt over 2 nummers mijn ava, ondertitel en sig
Ik zit nu te flippen op Sober van Toolquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:28 schreef ArTiC het volgende:
HAKKKKUUUHHHH
Gelukkig komt over 2 nummers mijn ava, ondertitel en sig
Alweer Tool?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit nu te flippen op Sober van Tool.
In de tijd dat Eddy Vedder nog lekker was.quote:
ja, die horen natuurlijk vaker in een toplijstquote:
Hebben ze daar alleen maar Tool?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit nu te flippen op Sober van Tool.
quote:
het is net niet "thuis" genoeg om er optimaal van te genieten, maar thanks anywayquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is toch lekker om thuis te zijn, niettan?
Nog steeds een lekkertje hoor.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
In de tijd dat Eddy Vedder nog lekker was.
quote:youpvanthek: Kreeg gisteren in R'dam van een promotieteam van Bavaria een blike alcoholvrij wit bier aangeboden. Tart me niet!
Daar heb je idd gelijk inquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die horen natuurlijk vaker in een toplijst.
zag het ook iddquote:
Oeh, gezelligquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:31 schreef Xili0n het volgende:
[..]
*skippybal pakt*
*meestuitert met samzz*
Hi Yipquote:
Thanksquote:
quote:
Diesmooier!quote:
Wat is er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thanks1 nachtje goed slapen en de opluchting van gisteren nemen natuurlijk niet alles in 1keer weg.
Tralalalars
Enquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:41 schreef Lotusss het volgende:
is inmiddels bij mij, zonder hindernissen en helemaal ingericht met zijn 2 koffers! Nu samen filmpje kijken
Hup! Weg van Fok dan!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:41 schreef Lotusss het volgende:is inmiddels bij mij, zonder hindernissen en helemaal ingericht met zijn 2 koffers! Nu samen filmpje kijken
Eerst een goed gesprek Tal, eerst een goed gesprek.quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:41 schreef Lotusss het volgende:is inmiddels bij mij, zonder hindernissen en helemaal ingericht met zijn 2 koffers! Nu samen filmpje kijken
nu net.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:42 schreef Yuki het volgende:
Lief heren
En Joe, kwam m'n laatste ping nu ook aan?
je hebt maar 1 koffer nodigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:41 schreef Lotusss het volgende:
is inmiddels bij mij, zonder hindernissen en helemaal ingericht met zijn 2 koffers! Nu samen filmpje kijken
Er is een webcamtopic in Sexy&Gewaagd!quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eerst een goed gesprek Tal, eerst een goed gesprek.
Ksnappumnie.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je hebt maar 1 koffer nodig
/seth gaaikema
snoeihard!quote:
Drna!!!!!! Daarmee kan je alles verpestenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eerst een goed gesprek Tal, eerst een goed gesprek.
Best een goed mottoquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Drna!!!!!! Daarmee kan je alles verpesten
Eerst neuken. Dan lullen!
Die laatste 2 hebben wel erg veel met elkaar te maken.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:44 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:44 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die laatste 2 hebben wel erg veel met elkaar te maken.
Ja, dat kreeg ik mee.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Studie gestopt, veel stress, blegh
In t kort
Enjoyquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:41 schreef Lotusss het volgende:is inmiddels bij mij, zonder hindernissen en helemaal ingericht met zijn 2 koffers! Nu samen filmpje kijken
Seks zequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:41 schreef Lotusss het volgende:
schrap die maar,quote:
quote:
Ga je iets leuks doen?quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Wat ga je voor spannends doen dan?
Och een feestjequote:
moet je nu niet juist opgelucht zijn?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Studie gestopt, veel stress, blegh
In t kort
En 3FMquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:53 schreef stbabylon het volgende:
Weekend X
Thuis X
Ik mis nog iets...
Biertje X
Woohoo
niet eens CivV?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:53 schreef stbabylon het volgende:
Weekend X
Thuis X
Ik mis nog iets...
Biertje X
Woohoo
Oh ja, je wist t al, sorryquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat kreeg ik mee.
Meer als in, wat is er dan gebeurd dat je nu specifiek naar de klote bent ff?
Nee dit weekend even nietquote:
Jij bent liehief!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
schrap die maar,
[ afbeelding ] is beter.
Sterkte meisquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja, je wist t al, sorry
Mja, moe vooral. De moed zakte me net even in de schoenen. Ik moet mensen gaat uitleggen wat er gebeurt en waarom. Dingen regelen @ uni en bij de IBG. Werk zoeken...
Komt allemaal wel goed, eerst even bijkomen enzo.
Omdat je nog op je werk zit?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:51 schreef Cue_ het volgende:
Waarom heb ik p vrijdag op m'n werk nooit zin in het weekend?
Stress is deels nog van voor de beslissing. En het is niet zo dat nu ineens al m'n problemen voorbij zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet je nu niet juist opgelucht zijn?
It's a man's worldquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uiteraard!
(en Joe had ook gelijk, Civ ook aan)
Ik doe strax met je mee.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:59 schreef stbabylon het volgende:
Het bier is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
de koffie anders ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:59 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stress is deels nog van voor de beslissing. En het is niet zo dat nu ineens al m'n problemen voorbij zijn
Maar komt wel goed. Letterlijk opgelucht, ik kan weer ademhalen enzo
Ach wat kan jouw het rotten. Het is je ex.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:02 schreef beetjeB het volgende:
Nou jongens, het was leuk zolang het duurde.... Ex is achten my secret identity gekomen, geen idee dat ie zo achterlijk ALLES meelas.![]()
Dus als er ineens rare dingen over me gepost worden, dan weten jullie er vast van.
Dus als je meeleest (wat je toch wel doet): dankjewel.Waarom zou je iemand ook gewoon met rust laten he!
Hoewel ik t top vind dat je dit bij hem aankaart... Had je dat niet beter face to face kunnen doen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik wil ook weer kunnen ademhalen. Heb net vriendje een mail gestuurd waar ie denk ik heel pissig over gaat worden.
Maar ben het een beetje zat om alle woorden zo af te moeten wegen dat ie zich niet aangevallen voelt. Hij leert er maar mee omgaan dat ik niet altijd mn mond kan houden als iets me niet bevalt
Leave BB ALONEquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:02 schreef beetjeB het volgende:
Nou jongens, het was leuk zolang het duurde.... Ex is achten my secret identity gekomen, geen idee dat ie zo achterlijk ALLES meelas.![]()
Dus als er ineens rare dingen over me gepost worden, dan weten jullie er vast van.
Dus als je meeleest (wat je toch wel doet): dankjewel.Waarom zou je iemand ook gewoon met rust laten he!
Oh lekker is dat...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:02 schreef beetjeB het volgende:
ik krijg een enorme flashback hiervanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:02 schreef beetjeB het volgende:
Oeh, ik wil ook een biertjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:59 schreef stbabylon het volgende:
Deed jouw ex dat ook?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik krijg een enorme flashback hiervan
sukkeltje
harde tepels?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er nog meer die het behoorlijk koud vinden/hebben?
* Huppelmuts zit hier gewoon te bibberen
mannen stalkerige nare types soms!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:02 schreef beetjeB het volgende:
Nee, de ex van JBquote:
Oeh balen! Heeft hij de KPD dingen ook gezien?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:02 schreef beetjeB het volgende:
Al gedaan hoor. Niet dat het helpt...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoewel ik t top vind dat je dit bij hem aankaart... Had je dat niet beter face to face kunnen doen?
Jezus, heeft die vent geen leven of zo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:02 schreef beetjeB het volgende:
KPD dingen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh balen! Heeft hij de KPD dingen ook gezien?
Zielig gedoe altijd dat stalk gedrag op het internetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:02 schreef beetjeB het volgende:
en voor de newbies: dan heeft hij het niet over mij.quote:
Hè bahquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:02 schreef beetjeB het volgende:
wat kan het jou rotten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach wat kan jouw het rotten. Het is je ex.
Dat was tegen iemand anders liefjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:04 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Al gedaan hoor. Niet dat het helpt...
Dat kan mij dan weer niets rottenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:05 schreef Evie het volgende:
[..]
wat kan het jou rotten?
Jouw is bezittelijk voornaamwoord en zeg je om aan te geven dat iets bezit is van het lijdend voorwerp
klopt...jij bent JB2quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en voor de newbies: dan heeft hij het niet over mij.
owja, koken, dat zou ik doen vandaagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:05 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat ik vandaag maar niet ga koken. FastFood FTW!
Nu nog even bedenken wat voor Fastfoodquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
owja, koken, dat zou ik doen vandaag![]()
/afwezig
iddquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik wil ook weer kunnen ademhalen. Heb net vriendje een mail gestuurd waar ie denk ik heel pissig over gaat worden.
Maar ben het een beetje zat om alle woorden zo af te moeten wegen dat ie zich niet aangevallen voelt. Hij leert er maar mee omgaan dat ik niet altijd mn mond kan houden als iets me niet bevalt
Lijkt mij dat hij die irl heeft gezien....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh balen! Heeft hij de KPD dingen ook gezien?
Niet jij lieverd, murmquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:04 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Al gedaan hoor. Niet dat het helpt...
Nee, dat deed ik vanmorgen en toen werd hij dus boos.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoewel ik t top vind dat je dit bij hem aankaart... Had je dat niet beter face to face kunnen doen?
Doe je goedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat kan hij met de info van FOK!?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:08 schreef beetjeB het volgende:
[..]
oh hahaha, ben meteen van slag, zie je.
Jummiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef HeatWave het volgende:
Zo voor de verandering maar weer eens uit eten.
ik ga ook naar de frietzaakquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef HeatWave het volgende:
jah maar ze zijn zo lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:10 schreef stbabylon het volgende:
Pepernoten? Voor de Sint in het land is? Heidens!!
Ook lekker, maar dit gaat wel een restaurant wordenquote:
Uit de vuilnisbak of mag je dit keer met iemand mee?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef HeatWave het volgende:
Juist het tegenhouden tot het eerste weekend na st. Maarten maakt ze extreem lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Evie het volgende:
[..]
jah maar ze zijn zo lekkervooral met chocola.. en die heeft de sint gewoon opgestuurd vanuit spanje omdat ik zo enorm lief ben geweest dit jaar!
hmz maar ik ben net rivella.. en vervelend!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:12 schreef detijd het volgende:
[..]
Jeetje wat een keuzes![]()
met een beetje chocolade en een beetje Evie
Stoken, dreigen, you name it.. just the regular stalker stuffquote:
zijn altijd extreem lekker.. en aangezien ik al niet alles mag eten ben ik er gewoon enorm blij meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juist het tegenhouden tot het eerste weekend na st. Maarten maakt ze extreem lekker
Om hem te mailen bedoel je?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat gaat geheel in tegen t advies dat je mij ga meis....
hoop dat hij t gaat begrijpen en zelf ook een beetje zich gaat aanpassen
hoeft niet alleen van jou te komen
hmz voor 100 e wil ik m wel slaan hoor!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:13 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Stoken, dreigen, you name it.. just the regular stalker stuff
van een mooie vrouw naar een kerel noem ik geen upgradequote:
Mja.. Diegene die zich laat bestoken. Hem gelooft. Is misschien je vriendschap/aanwezigheid niet waard.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:13 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Wat hij kan, kunnen wij beter, doe maar email-adressen, gewone adressen, 06 nummers, facebook, hyves etc. Eens kijken offie dan nog lachtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:13 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ben jij zo sterk dan, dat je alle mannen kan neerhoeken?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:14 schreef Evie het volgende:
[..]
hmz voor 100 e wil ik m wel slaan hoor!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat hij kan, kunnen wij beter, doe maar email-adressen, gewone adressen, 06 nummers, facebook, hyves etc. Eens kijken offie dan nog lacht.
best sterk jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ben jij zo sterk dan, dat je alle mannen kan neerhoeken?
heb ik geen problemen meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:13 schreef Evie het volgende:
[..]
hmz maar ik ben net rivella.. en vervelend!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat hij kan, kunnen wij beter, doe maar email-adressen, gewone adressen, 06 nummers, facebook, hyves etc. Eens kijken offie dan nog lacht.
Go HW Goquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haha valt reuze mee hoorquote:
Handig!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha valt reuze mee hoorMaar ik kan goed van me afslaan als dat moet..
(ben behoorlijk sterk voor een vrouw, geen idee waarom..)
Zelfs na een half jaartje spierverval
jupquote:
Af en toe jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:19 schreef Evie het volgende:
[..]
hmz met af en toe een sprankeltje luchtigheid er doorheen?
ik ben helemaal niet van julliequote:
Jij bent ontsproten uit de diepe donkere spelonken van FOK! ...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet van jullie
Maaaar.. Ik wil best helpen met hem lastigvallen hoor
alleen van jou een beetjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:25 schreef YipYip het volgende:
[..]
Jij bent ontsproten uit de diepe donkere spelonken van FOK! ...
Dus een beetje ben je wel van ons hoor
Wat heeft duim gedaan?quote:
Bier, ja lekker. Of een fles sterke drankquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi Yip!
Denk jij nu ook wat ik denk? Ik denk ook wel dat bier door je hoofd spookt namelijk
wat een partypooper, die ms. Stbabylon van jequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik zeg als Roodkapje en de Grote Boze Wolf, en ik mag van mrs. stbabylon niet eens Roodkapje zijn
Ze gunt je ook niks hèquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik zeg als Roodkapje en de Grote Boze Wolf, en ik mag van mrs. stbabylon niet eens Roodkapje zijn
Me op iets heel logisch gewezen, waar ik zelf nog helemaal niet opgekomen was.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat heeft duim gedaan?
Los van het feit dat ze hoe dan ook geweldig is natuurlijk
Al bezig Friend,al bezigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi Yip!
Denk jij nu ook wat ik denk? Ik denk ook wel dat bier door je hoofd spookt namelijk
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef stbabylon het volgende:
Een beetjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen van jou een beetje
Maar jullie zijn allemaal van mij! *lacht heul hard en evil*
Van een vrouw naar een lieve kerel welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van een mooie vrouw naar een kerel noem ik geen upgrade
maar voornamelijk nog steeds van mijquote:
nee dat je er nu toch opingaat en er wat van zegtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Om hem te mailen bedoel je?
Mja, niet netjes, maar ik trek die aangevallen reacties niet meer. De deur zit vanaf mij eigenlijk dicht nu.
Combi van al weken sjaggo en zijn reacties en nog wat andere dingen is ff teveel blijkbaar
juist wel of heb je dikke ogen enzo!?!?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:39 schreef Yuki het volgende:
Kut
Er stapt net een oud klasgenoot van t vwo in de bus, waar ik altijd al een zwak voor heb gehad...
Ik wil niet dat ie me ziet![]()
Borrel gaat er wel in jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bier, ja lekker. Of een fles sterke drank
Dikke ogen met donkere kringen, heb m'n haar niet geföhnd maar gewoon laten drogen en ik heb geen make up op ivm uitloopgevaarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
juist wel of heb je dikke ogen enzo!?!?
dat heb ik altijd he, als ik lekkere oude bekenden tegenkom zie ik er net even niet op mn lekkerst uit
Ach, dan kunnen wij altijd nog gaan daten....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dat je er nu toch opingaat en er wat van zegt
hoeft verder ook niet hier.
maar goed dat je nu toch wat van zeg, je kan je eigen ikkie niet veranderen al wil je dat nog zo graag!
hoop alleen dat je niet straks ook single ben
Neem je er zelf ook 1 dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:41 schreef beetjeB het volgende:
[..]
* beetjeB schenkt een flinke in voor Yuki
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:37 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik ben echt ineens weer chill door jou!
Mee daten met mij en duim?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dikke ogen met donkere kringen, heb m'n haar niet geföhnd maar gewoon laten drogen en ik heb geen make up op ivm uitloopgevaar
snel! Trek je boerka aan!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:39 schreef Yuki het volgende:
Kut
Er stapt net een oud klasgenoot van t vwo in de bus, waar ik altijd al een zwak voor heb gehad...
Ik wil niet dat ie me ziet![]()
De mensen van het politburo willen wat te kijken hebben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:45 schreef Murmeli het volgende:
Boerka's zijn binnenkort verboden trouwens
wiens concurentie?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Les 1 Hoe schakel ik de concurrentie uit
ja precies balen he!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dikke ogen met donkere kringen, heb m'n haar niet geföhnd maar gewoon laten drogen en ik heb geen make up op ivm uitloopgevaar
Ik had net "fuck you I won't do what you tell me!!!!"quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:46 schreef stbabylon het volgende:
Ja hoor, Nothing Else Matters gevolgd door November Rain. Kom maar met die gitaren
daarom moet je m nu aantrekken wanneer je kanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:45 schreef Murmeli het volgende:
Boerka's zijn binnenkort verboden trouwens
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:46 schreef stbabylon het volgende:
Ja hoor, Nothing Else Matters gevolgd door November Rain. Kom maar met die gitaren
Die hoeven van mij allebei even niet. De eerste te veel gehoord en de tweede vind ik kut.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:46 schreef stbabylon het volgende:
ik heb mijn guns 'n roses tshirt aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:46 schreef stbabylon het volgende:
Die komt nog op 3fm:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had net "fuck you I won't do what you tell me!!!!"
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:46 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had net "fuck you I won't do what you tell me!!!!"
Staat op 14 bij Kinkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die komt nog op 3fm:
1 NIRVANA SMELLS LIKE TEEN SPIRIT
2 PEARL JAM BLACK
3 U2 ONE
4 CHARLY LOWNOISE & MENTAL THEO WONDERFUL DAYS
5 ANOUK NOBODY'S WIFE
6 RAGE AGAINST THE MACHINE KILLING IN THE NAME OF
7 VERVE BITTER SWEET SYMPHONY
8 AC/DC THUNDERSTRUCK
9 RED HOT CHILI PEPPERS UNDER THE BRIDGE
10 BLUR SONG 2
11 GUNS N' ROSES NOVEMBER RAIN
12 METALLICA NOTHING ELSE MATTERS
13 OASIS WONDERWALL
14 ALANIS MORISSETTE IRONIC
15 2 UNLIMITED NO LIMIT
Wat zal Axel bolle wangen hebben danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb mijn guns 'n roses tshirt aan
ik wou net zeggen, ik heb nooit concurentie.. Ik bedoel : kijk naar me! Degenen die me niet lekker vinden zijn op zn minst bang voor mequote:
*kruipt weg*quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, ik heb nooit concurentie.. Ik bedoel : kijk naar me! Degenen die me niet lekker vinden zijn op zn minst bang voor me
Axl staat er niet eens opquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:48 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wat zal Axel bolle wangen hebben dan
Ik ben bang dat ik je lekker vindquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, ik heb nooit concurentie.. Ik bedoel : kijk naar me! Degenen die me niet lekker vinden zijn op zn minst bang voor me
en jij vind me EN lekker EN je bent bang voor mequote:
Mijn rollator is stuk,dus ik moet wel kruipenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en jij vind me EN lekker EN je bent bang voor me
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:49 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dit klinkt fouter dan je hem bedoeld neem ik aan
doomed, I tell youquote:
Ik zie m alleen bang doen hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en jij vind me EN lekker EN je bent bang voor me
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gezellig!!
In utrecht en dan bij jou crashen?
Met z'n 4en in mijn studio?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gezellig!!
In utrecht en dan bij jou crashen?
Ja idd, maar meer omdat je al aanbeden wordt door zoveel heren dat je als vent in de rij staat.quote:
quote:
ik had bij jou meer een wandelstok verwacht met onderaan een spiegeltje om onder de rokjes te kunnen kijkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mijn rollator is stuk,dus ik moet wel kruipen
Jij hebt geen 6m2 over voor 3 luchtbedden?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met z'n 4en in mijn studio?
Dat past niet
een wachtrij.. Speciaal voor mijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja idd, maar meer omdat je al aanbeden wordt door zoveel heren dat je als vent in de rij staat.
Jij springt toch zo over die rij heen,als sportieve dude zijndequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja idd, maar meer omdat je al aanbeden wordt door zoveel heren dat je als vent in de rij staat.
Ik heb een idee waardoor het wel kan, maar daar zijn jullie niet voor in de stemming,quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met z'n 4en in mijn studio?
Dat past niet
maar dat is ie ook wel hoorquote:
Ik ben wel een keer bij je wezen crashen, permantlyquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een wachtrij.. Speciaal voor mij
Niet nodig,ze tillen die rokjes vrijwillig opquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had bij jou meer een wandelstok verwacht met onderaan een spiegeltje om onder de rokjes te kunnen kijken
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wanneer wanneer?
* Murmeli laat er geen gras over groeien
stapelen!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een idee waardoor het wel kan, maar daar zijn jullie niet voor in de stemming,
Voel me kut, dus heb wel behoefte aan een gezellig vooruitzichtquote:
sja.. Ik weet het wel maar verklap het nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niet nodig,ze tillen die rokjes vrijwillig opSnap zelf ook niet wat die dames bezielt
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat bedoelde je dan met Waas?
(@smilie:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not so fucking special after all
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Voel me kut, dus heb wel behoefte aan een gezellig vooruitzicht
je krijgt binnenkort gezelschapquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben wel een keer bij je wezen crashen, permantly*geeft nog eens een ruk aan de kettingen*
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:03 schreef beetjeB het volgende:
[..]
dat ik 'm nog moet uitleggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |