Stoken, dreigen, you name it.. just the regular stalker stuffquote:
zijn altijd extreem lekker.. en aangezien ik al niet alles mag eten ben ik er gewoon enorm blij meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juist het tegenhouden tot het eerste weekend na st. Maarten maakt ze extreem lekker
Om hem te mailen bedoel je?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat gaat geheel in tegen t advies dat je mij ga meis....
hoop dat hij t gaat begrijpen en zelf ook een beetje zich gaat aanpassen
hoeft niet alleen van jou te komen
hmz voor 100 e wil ik m wel slaan hoor!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:13 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Stoken, dreigen, you name it.. just the regular stalker stuff
van een mooie vrouw naar een kerel noem ik geen upgradequote:
Mja.. Diegene die zich laat bestoken. Hem gelooft. Is misschien je vriendschap/aanwezigheid niet waard.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:13 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Wat hij kan, kunnen wij beter, doe maar email-adressen, gewone adressen, 06 nummers, facebook, hyves etc. Eens kijken offie dan nog lachtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:13 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ben jij zo sterk dan, dat je alle mannen kan neerhoeken?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:14 schreef Evie het volgende:
[..]
hmz voor 100 e wil ik m wel slaan hoor!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat hij kan, kunnen wij beter, doe maar email-adressen, gewone adressen, 06 nummers, facebook, hyves etc. Eens kijken offie dan nog lacht.
best sterk jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ben jij zo sterk dan, dat je alle mannen kan neerhoeken?
heb ik geen problemen meequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:13 schreef Evie het volgende:
[..]
hmz maar ik ben net rivella.. en vervelend!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat hij kan, kunnen wij beter, doe maar email-adressen, gewone adressen, 06 nummers, facebook, hyves etc. Eens kijken offie dan nog lacht.
Go HW Goquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Haha valt reuze mee hoorquote:
Handig!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha valt reuze mee hoorMaar ik kan goed van me afslaan als dat moet..
(ben behoorlijk sterk voor een vrouw, geen idee waarom..)
Zelfs na een half jaartje spierverval
jupquote:
Af en toe jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:19 schreef Evie het volgende:
[..]
hmz met af en toe een sprankeltje luchtigheid er doorheen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |