iddquote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik wil ook weer kunnen ademhalen. Heb net vriendje een mail gestuurd waar ie denk ik heel pissig over gaat worden.
Maar ben het een beetje zat om alle woorden zo af te moeten wegen dat ie zich niet aangevallen voelt. Hij leert er maar mee omgaan dat ik niet altijd mn mond kan houden als iets me niet bevalt
Lijkt mij dat hij die irl heeft gezien....quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh balen! Heeft hij de KPD dingen ook gezien?
Niet jij lieverd, murmquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:04 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Al gedaan hoor. Niet dat het helpt...
Nee, dat deed ik vanmorgen en toen werd hij dus boos.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoewel ik t top vind dat je dit bij hem aankaart... Had je dat niet beter face to face kunnen doen?
Doe je goedquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik wil ook weer kunnen ademhalen. Heb net vriendje een mail gestuurd waar ie denk ik heel pissig over gaat worden.
Maar ben het een beetje zat om alle woorden zo af te moeten wegen dat ie zich niet aangevallen voelt. Hij leert er maar mee omgaan dat ik niet altijd mn mond kan houden als iets me niet bevalt
Wat kan hij met de info van FOK!?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:08 schreef beetjeB het volgende:
[..]
oh hahaha, ben meteen van slag, zie je.
Jummiequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef HeatWave het volgende:
Zo voor de verandering maar weer eens uit eten.
ik ga ook naar de frietzaakquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef HeatWave het volgende:
jah maar ze zijn zo lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:10 schreef stbabylon het volgende:
Pepernoten? Voor de Sint in het land is? Heidens!!
Ook lekker, maar dit gaat wel een restaurant wordenquote:
Uit de vuilnisbak of mag je dit keer met iemand mee?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef HeatWave het volgende:
Juist het tegenhouden tot het eerste weekend na st. Maarten maakt ze extreem lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:11 schreef Evie het volgende:
[..]
jah maar ze zijn zo lekkervooral met chocola.. en die heeft de sint gewoon opgestuurd vanuit spanje omdat ik zo enorm lief ben geweest dit jaar!
hmz maar ik ben net rivella.. en vervelend!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:12 schreef detijd het volgende:
[..]
Jeetje wat een keuzes![]()
met een beetje chocolade en een beetje Evie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |