Jij bent liehief!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
schrap die maar,
[ afbeelding ] is beter.
Sterkte meisquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh ja, je wist t al, sorry
Mja, moe vooral. De moed zakte me net even in de schoenen. Ik moet mensen gaat uitleggen wat er gebeurt en waarom. Dingen regelen @ uni en bij de IBG. Werk zoeken...
Komt allemaal wel goed, eerst even bijkomen enzo.
Omdat je nog op je werk zit?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:51 schreef Cue_ het volgende:
Waarom heb ik p vrijdag op m'n werk nooit zin in het weekend?
Stress is deels nog van voor de beslissing. En het is niet zo dat nu ineens al m'n problemen voorbij zijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
moet je nu niet juist opgelucht zijn?
It's a man's worldquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Uiteraard!
(en Joe had ook gelijk, Civ ook aan)
Ik doe strax met je mee.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:59 schreef stbabylon het volgende:
Het bier is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
de koffie anders ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:59 schreef stbabylon het volgende:
Het bier is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stress is deels nog van voor de beslissing. En het is niet zo dat nu ineens al m'n problemen voorbij zijn
Maar komt wel goed. Letterlijk opgelucht, ik kan weer ademhalen enzo
Ach wat kan jouw het rotten. Het is je ex.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:02 schreef beetjeB het volgende:
Nou jongens, het was leuk zolang het duurde.... Ex is achten my secret identity gekomen, geen idee dat ie zo achterlijk ALLES meelas.![]()
Dus als er ineens rare dingen over me gepost worden, dan weten jullie er vast van.
Dus als je meeleest (wat je toch wel doet): dankjewel.Waarom zou je iemand ook gewoon met rust laten he!
Hoewel ik t top vind dat je dit bij hem aankaart... Had je dat niet beter face to face kunnen doen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik wil ook weer kunnen ademhalen. Heb net vriendje een mail gestuurd waar ie denk ik heel pissig over gaat worden.
Maar ben het een beetje zat om alle woorden zo af te moeten wegen dat ie zich niet aangevallen voelt. Hij leert er maar mee omgaan dat ik niet altijd mn mond kan houden als iets me niet bevalt
Leave BB ALONEquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:02 schreef beetjeB het volgende:
Nou jongens, het was leuk zolang het duurde.... Ex is achten my secret identity gekomen, geen idee dat ie zo achterlijk ALLES meelas.![]()
Dus als er ineens rare dingen over me gepost worden, dan weten jullie er vast van.
Dus als je meeleest (wat je toch wel doet): dankjewel.Waarom zou je iemand ook gewoon met rust laten he!
Oh lekker is dat...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:02 schreef beetjeB het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |