ik krijg een enorme flashback hiervanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:02 schreef beetjeB het volgende:
Nou jongens, het was leuk zolang het duurde.... Ex is achten my secret identity gekomen, geen idee dat ie zo achterlijk ALLES meelas.![]()
Dus als er ineens rare dingen over me gepost worden, dan weten jullie er vast van.
Dus als je meeleest (wat je toch wel doet): dankjewel.Waarom zou je iemand ook gewoon met rust laten he!
Oeh, ik wil ook een biertjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 16:59 schreef stbabylon het volgende:
Het bier is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Deed jouw ex dat ook?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik krijg een enorme flashback hiervan
sukkeltje
harde tepels?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er nog meer die het behoorlijk koud vinden/hebben?
* Huppelmuts zit hier gewoon te bibberen
mannen stalkerige nare types soms!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:02 schreef beetjeB het volgende:
Nou jongens, het was leuk zolang het duurde.... Ex is achten my secret identity gekomen, geen idee dat ie zo achterlijk ALLES meelas.![]()
Dus als er ineens rare dingen over me gepost worden, dan weten jullie er vast van.
Dus als je meeleest (wat je toch wel doet): dankjewel.Waarom zou je iemand ook gewoon met rust laten he!
Nee, de ex van JBquote:
Oeh balen! Heeft hij de KPD dingen ook gezien?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:02 schreef beetjeB het volgende:
Al gedaan hoor. Niet dat het helpt...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoewel ik t top vind dat je dit bij hem aankaart... Had je dat niet beter face to face kunnen doen?
Jezus, heeft die vent geen leven of zo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:02 schreef beetjeB het volgende:
KPD dingen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh balen! Heeft hij de KPD dingen ook gezien?
Zielig gedoe altijd dat stalk gedrag op het internetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:02 schreef beetjeB het volgende:
en voor de newbies: dan heeft hij het niet over mij.quote:
Hè bahquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:02 schreef beetjeB het volgende:
wat kan het jou rotten?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach wat kan jouw het rotten. Het is je ex.
Dat was tegen iemand anders liefjequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:04 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Al gedaan hoor. Niet dat het helpt...
Dat kan mij dan weer niets rottenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:05 schreef Evie het volgende:
[..]
wat kan het jou rotten?
Jouw is bezittelijk voornaamwoord en zeg je om aan te geven dat iets bezit is van het lijdend voorwerp
klopt...jij bent JB2quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en voor de newbies: dan heeft hij het niet over mij.
owja, koken, dat zou ik doen vandaagquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:05 schreef Tally het volgende:
Ik denk dat ik vandaag maar niet ga koken. FastFood FTW!
Nu nog even bedenken wat voor Fastfoodquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
owja, koken, dat zou ik doen vandaag![]()
/afwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |