Ja, moet je er helemaal op klimmen en zo, en als hij eindelijk weg gaat, moet je er eerst weer af klimmen en zo.quote:
klopt, het is wel goed van jequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben die tijd van dinsdagochtend tot vrijdagavond weg, zou niet eerlijk zijn tegenover haar.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:32 schreef stbabylon het volgende:
FETT!!!
In Civilization, elke keer dat je wat uitvindt, krijg je een quote. Ik heb net Robotics uitgevonden, staan er de 3 wetten van de robotica van Asimov
En het is bij de ex die Jessi door en door kent. En die krijgt nu ook net Paul terug, en dat is de dochter van Jessiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
klopt, het is wel goed van je
Familie reüniequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En het is bij de ex die Jessi door en door kent. En die krijgt nu ook net Paul terug, en dat is de dochter van Jessi
nja, mocht ik pech hebben en aan mn knie geopereerd moeten worden dan gaat varken naar mama, die was al blij toen ik dr na een uurtje mee naar huis nam want al dr meubels gingen eraanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En het is bij de ex die Jessi door en door kent. En die krijgt nu ook net Paul terug, en dat is de dochter van Jessi
Wist u dat?quote:
bliepjesmuziekquote:
Leuk man!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wist u dat?
Japser een ENORME SF fan is?
Japser alle delen van Dune in de kasten heeft staan (boeken, film/series, games)?
Japser zo'n 3 meter aan SF boeken heeft?
Meen je dat nou ?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helaas herkennen katten elkaar echt niet meer na twee jaar
die mag ik liever niet aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:37 schreef stbabylon het volgende:
HAAAAAAAAKKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!!!
parenclub!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:29 schreef stbabylon het volgende:
w000t verkleed naar de parenclub eind van de maand
Twee dingen die ik eng vind in één
Wel met Roodkapje neuken
Zeur niet man... heel de dag toffe muziek,en jij kiest net ff dit moment uitquote:
dat bedoel ik: hoe krijg ik het voor elkaar ZO SLECHT te timenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Zeur niet man... heel de dag toffe muziek,en jij kiest net ff dit moment uit
Jessi en Leto (rip), broer en zus, kregen ooit 3 kittens, 1 overleed na een dag, van de andere twee bleef Paul thuis wonen en ging Muis ergens anders wonen (diegene had ook die belachelijke naam bedacht, hier heette ze nog gewoon Paul 2). Een jaar later, Leto was er ondertussen vandoor gegaan met de Noorderzon, kwam Muis weer terug bij ons. Maar dat was geen feest van herkenning.quote:
What a shame...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:38 schreef mahlah het volgende:
[..]
parenclub!
Niet echt mijn stijl ... je kansen om minister president te worden zijn dan een stuk lager!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:40 schreef xFriendx het volgende:
Vandaag nog wel een leuk moment weer.
Stond in de supermarkt, boodschappen afrekenen. Had blijkbaar genoeg gekocht want kreeg zogenaamde 'funky beans'. Iets wat kinderen kunnen sparen. Nou ben ik zelf nog wel een kind maar spaar ik dat niet.
Na mij stond een moeder met een dochtertje van 8 ofzow schat ik. Dus zag de funky beans nog liggen, meteen maar vragen of ik haar dochter er blij mee kon maken. Nou, dat was wel zo, kindje helemaal te glunderen![]()
Zijn toch wel mooie momentjes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:42 schreef little-miss-sunshine het volgende:
nog maar even een keertje dan.. Goedenavond al tezamen
Story of your life !!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat bedoel ik: hoe krijg ik het voor elkaar ZO SLECHT te timen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:42 schreef little-miss-sunshine het volgende:nog maar even een keertje dan.. Goedenavond al tezamen
ik las n stukje terug maar girls night out in Utrecht dan wil ik natuurlijk ook mee hequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik neem mn luchtbed mee
Nu naar vriendje
Smells Like Teen spirit moet zeker nog komen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:42 schreef ArTiC het volgende:
nog ff dat gejank vanbono
aanhoren en dan weer 2x knallen
Dat is voor mij dan ook de enige reden om van kinderen te houden. Ze zijn zo snel blijquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:40 schreef xFriendx het volgende:
Vandaag nog wel een leuk moment weer.
..... Dus zag de funky beans nog liggen, meteen maar vragen of ik haar dochter er blij mee kon maken. Nou, dat was wel zo, kindje helemaal te glunderenZijn toch wel mooie momentjes
![]()
kinderen die bedelen krijgen helemaal niks van mij.. De kindertjes die achteraan braaf staan te wachten welquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:43 schreef ArTiC het volgende:
ik geef dergelijke rommel ook altijd maar aan de kids die aan de deur staan te bedelen
2. Pearl Jam - Blackquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Smells Like Teen spirit moet zeker nog komen?
welke de andere is weet ik (nog) niet
About a girl.. hopelijk..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Smells Like Teen spirit moet zeker nog komen?
welke de andere is weet ik (nog) niet
Okee, Black is ook een geniaal nummer, vind ik persoonlijk genialer dan Nirvanaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
2. Pearl Jam - Black
1. Nirvana - Smells like Teen Spirit
Her legs spread out before me?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |