Ze heeft het onthoudenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:58 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
18 he.. met 23 jaar ervaring
Mijn geheugen laat me zelfs op vrijdagavond niet in de steekquote:
That's life...after deathquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:59 schreef xFriendx het volgende:
Ja lekker weer, zelfs als je dood bent naaien je vrienden je nog.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je laat het toe, das bijna hetzelfde. En je zit nog toe te kijken ook. Voyeur!
uhm....waar hadden we het ook al weer over?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:00 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Mijn geheugen laat me zelfs op vrijdagavond niet in de steek
Seks, altijd seks. Ook al lijkt het soms niet zo, toch seks.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
uhm....waar hadden we het ook al weer over?
Dat kan ik heb iets minder met Kurt..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die boeien me een stuk minder...en Freddie al helemaal niet
jij wel jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Seks, altijd seks. Ook al lijkt het soms niet zo, toch seks.
Ja.. en dan draaien ze echt niet wat er in je last will stond..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:59 schreef xFriendx het volgende:
Ja lekker weer, zelfs als je dood bent naaien je vrienden je nog.
Duh... man hierquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Seks, altijd seks. Ook al lijkt het soms niet zo, toch seks.
Eh... over vrijdagavond..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:01 schreef YipYip het volgende:
[..]
uhm....waar hadden we het ook al weer over?
*traantje wegpinkt* Cliffquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan ik heb iets minder met Kurt..
Een van mijn andere helden hoewel ik ehm pas ontdekte lang na zijn dood was slechts 24 toen hij stierf![]()
Cliff Burton van Metallica ,,,
Ah...seks dusquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:06 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Eh... over vrijdagavond..
Ja en drugs en roc.. eh.. happy hardcore momenteelquote:
nee alleen zo schrijft zelfs nu weer alleen maar sex!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat ik het alleen maar zo lees?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |