Njaa.... niks bijzonders. Ik heb geplanned om morgenochtend te sporten, dus ik had me voorgenomen om vanavond lekker binnen te blijven en vroeg te gaan slapen. Ik ben toch bekaf en heb nergens zin in. Maar dan zit ik nu te miepen dat ik alleen thuis zit. En nu is iedereen die ik wil zien al bezetquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach moppie tochen de knuffel!
Wil je dr over PM-en?
Gelukkigquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben me deze keer met rust gelaten..
Maar das ook heul niet leukquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:29 schreef mahlah het volgende:
[..]
Njaa.... niks bijzonders. Ik heb geplanned om morgenochtend te sporten, dus ik had me voorgenomen om vanavond lekker binnen te blijven en vroeg te gaan slapen. Ik ben toch bekaf en heb nergens zin in. Maar dan zit ik nu te miepen dat ik alleen thuis zin
Een echte vent gaat door de rode zeequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Maarre ik stop hem nooit in een bloedend gat
AU!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Je moet ook nooit een vent met aambeien neuken
Ik moet nog een echte vent wordenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Een echte vent gaat door de rode zee
Kom maar dichtbij me liggen uhm....staan danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:28 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
dat is lief.. dan bescherm ik jou
Daar zijn de Betsy's voorquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ach ik kon en kan er nog steeds wel om lachen hoor, om zoiets kan ik echt niet kwaad wordenquote:
Sterkte daarmee danquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik moet nog een echte vent worden
en waar laat ik dan mijn .50 geweer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:30 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kom maar dichtbij me liggen uhm....staan dan
Ik heb die ophef daarover ook nooit begrepen. Je voelt er niks van ...quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:29 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vooral niet tussen ons inquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:31 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
en waar laat ik dan mijn .50 geweer?
Tuurlijk zoiets is gewoon leukquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach ik kon en kan er nog steeds wel om lachen hoor, om zoiets kan ik echt niet kwaad worden
Dankjequote:
Iig geen rauwe eikel omdat je er telkens langs heen schuurt een paar uur langquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Waar zouden we zijn zonder de Betsy's
Precies,erop ,erover,lul aan de gordijnen afvegen en op naar de volgendequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:31 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ik heb die ophef daarover ook nooit begrepen. Je voelt er niks van ... en is gewoon rode vloeistof ipv doorzichtige vloeistof die je achteraf schoonmaakt.
smakelijk verhaalquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Precies,erop ,erover,lul aan de gordijnen afvegen en op naar de volgende
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk zoiets is gewoon leuk![]()
[..]
Toch wel witte gordijnen hoop ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:33 schreef YipYip het volgende:
[..]
Precies,erop ,erover,lul aan de gordijnen afvegen en op naar de volgende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |