Je zou toch denken dat ze elkaar zouden kennen. Weer iets geleerd als kattenfluisteraarquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jessi en Leto (rip), broer en zus, kregen ooit 3 kittens, 1 overleed na een dag, van de andere twee bleef Paul thuis wonen en ging Muis ergens anders wonen (diegene had ook die belachelijke naam bedacht, hier heette ze nog gewoon Paul 2). Een jaar later, Leto was er ondertussen vandoor gegaan met de Noorderzon, kwam Muis weer terug bij ons. Maar dat was geen feest van herkenning.
Wil je daar iets mee zeggen tijdens je uitvaart?quote:
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou... daar heb je lekker veel aan
Als ik nog een boodschap zou willen uitdragen tijdens mijn uitvaart heb ik waarschijnlijk een playlist van een week lang..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wil je daar iets mee zeggen tijdens je uitvaart?
Ik kom alleen al spoken om de blik van mijn oudersquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wil je daar iets mee zeggen tijdens je uitvaart?
is toch de bedoeling dat die dan al dood zijn!?!?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:48 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Ik kom alleen al spoken om de blik van mijn ouders
Mijn lijst:quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:48 schreef stbabylon het volgende:
Mijn begrafenislijstje:
Jones & Stephenson - First Rebirth
Faithless - Insomnia
The Prodigy - No Good (Start to Dance)
volgens mij is ze iets van planquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is toch de bedoeling dat die dan al dood zijn!?!?
Bij mij in ieder geval Stone dead forever in de versie van Metallicaquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:48 schreef stbabylon het volgende:
Mijn begrafenislijstje:
Faithless - Insomnia
Oh, het is toevallig mijn lijstje met favoriete nummers. Kunnen ze dan net zo goed op mijn begrafenis draaien. Hoewel ik liever gewoon in de GFT gemikt wordt.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Mijn lijst:
boeit me niets ik ben dood mogen de nabestaande zelf weten
Ik heb er eigenlijk nog niet echt goed over nagedacht de laatste jaren (ooit wel een lijstje hier in een topic gepost), maar ik denk in ieder geval Iets van Maiden, Queen en Priest.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:48 schreef stbabylon het volgende:
Mijn begrafenislijstje:
Faithless - Insomnia
Ik heb zo'n gevoel van niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is toch de bedoeling dat die dan al dood zijn!?!?
gft is zonde mij mogen ze gebruiken voor medisch doeleindequote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, het is toevallig mijn lijstje met favoriete nummers. Kunnen ze dan net zo goed op mijn begrafenis draaien. Hoewel ik liever gewoon in de GFT gemikt wordt.
Exactquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
gft is zonde mij mogen ze gebruiken voor medisch doeleinde
en de rest cremeren en aub zo goedkoopmogelijk
als ik doodga wordt er gewoon geld uitgekeerd en kunnen ze beter aan leuke dingen opmaken verder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |