Gabberquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:35 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
dat begreep ik al ja.. maar ik moest er toch aan denken wat er zou gebeuren als die daar wel staat..![]()
Nog maar een liedje om bij te komen dan..
Ja als...dan zou het erg gevaarlijk zijn. Ik ben het gevaar niet,ik schiet met losse floddersquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:35 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
dat begreep ik al ja.. maar ik moest er toch aan denken wat er zou gebeuren als die daar wel staat..![]()
Nog maar een liedje om bij te komen dan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
Mocht even durenquote:
James Bond?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:39 schreef mahlah het volgende:
[..]
Q .... heb jij je nick van Q-Music of TNG?
Alleen toen ik ouder en wijzer werd ben ik goeie muziek gaan luisterenquote:
En ik leef ook nog. Min of meer. Maar nog niet thuis, eerst nog stukkie treinen.quote:
Van mijn vorige nick.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:39 schreef mahlah het volgende:
[..]
Q .... heb jij je nick van Q-Music of TNG?
Ik was toen al wijzer en luisterde o.a. gabberquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen toen ik ouder en wijzer werd ben ik goeie muziek gaan luisteren
Ja, geen bereik in de supermarktquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mocht even duren
Zo vies ben ik niet,en dat weet je
Yuki! ik wil ook mee met de girls night outquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, geen bereik in de supermarkt
Dat weet ik ook, hence the
Ik nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:42 schreef little-miss-sunshine het volgende:
[..]
Ik was toen al wijzer en luisterde o.a. gabber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |