abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87036496
Ook zo geweldig: huurprijzen stijgen met maximaal vijf procent + inflatie. Terwijl de HRA natuurlijk intact wordt gelaten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_87036507
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

De staat gaat dus bepalen hoe je je kleedt. Met kleine stapjes gaan we de verkeerde kant op...
Je mag je best anders kleden, maar vraag dan geen uitkering aan omdat je geen baan kunt vinden.
Want wie betaalt, bepaalt.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87036513
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:41 schreef CantFazeMe het volgende:
Mbt kleding; simpel doch kort: pas je aan de normen en waarden. Elke malloot weet toch dat als je een fatsoenlijk een sollicitatie wil gaan doen dat je toch niet met een pet en in een nickelson Jack naar de sollicitatie gaat?

Zelfde geldt voor die achterlijke hoofddoekjes en jurken.
Piercings? Tattoo's? Lelijk gebit? Rotkop? Hoe ver ga je met zoiets he...
  donderdag 30 september 2010 @ 20:42:59 #104
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_87036517
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:40 schreef Telates het volgende:

[..]

Nee, je mag je kleden zoals je wilt. Als je je echter daardoor buiten de arbeidsmarkt plaatst moet je alleen niet verwachten dat de staat je er voor compenseert. Eigenlijk is het zelfs dus minder staatsbemoeienis.
En ik met mijn domme hoofd maar denken dat het bij werk om competenties gaat en niet of ik een paars shirt op een groene broek draag. Silly me :|W
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 30 september 2010 @ 20:44:03 #105
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_87036594
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:

Ja. Wordt leuk. Ik heb al 3 jaar studiefinanciering verspild vanwege ziekte. Hier krijg ik er waarschijnlijk maar één van terug, met wat geluk. Ik wil eigenlijk geneeskunde gaan doen, maar dat betekent dat ik de laatste drie jaar van m'n studie voluit moet lenen, en het sowieso discutabel is of ik wel kán studeren dan.
Nu ja, ik ben niet per definitie tegen een sociaal leenstelsel: iedereen moet de mogelijkheid hebben te studeren, hetzij via ouders die bijspringen, via een bijbaantje of via lenen.

Mijn punt was meer dat het dom is om studies waarbij al een tekort is, op deze manier onaantrekkelijker te maken.

Ik zou veel meer voor prestatiegerichte studiefinanciering zijn, desnoods weer een beurzensystem.
pi_87036595
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En ik met mijn domme hoofd maar denken dat het bij werk om competenties gaat en niet of ik een paars shirt op een groene broek draag. Silly me :|W
Bij bepaalde banen is kleding ook belangrijk. Als hypotheekadviseur bijvoorbeeld kun je inderdaad niet aankomen met een groene broek en een paars shirt.
pi_87036609
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:42 schreef lezzer het volgende:

[..]

Piercings? Tattoo's? Lelijk gebit? Rotkop? Hoe ver ga je met zoiets he...
Wat denk je zelf? Je gaat toch niet met ingeslagen metaal in je kop solliciteren?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  donderdag 30 september 2010 @ 20:45:43 #108
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_87036697
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:42 schreef KoosVogels het volgende:
Ook zo geweldig: huurprijzen stijgen met maximaal vijf procent + inflatie. Terwijl de HRA natuurlijk intact wordt gelaten.
Lezen: alleen voor mensen met een inkomen van 43.000 euro of hoger. Daaronder in de gereguleerde markt alleen met inflatie
  donderdag 30 september 2010 @ 20:45:56 #109
165633 eriksd
The grand facade...
pi_87036702
quote:

[..]

Representativiteit is ook een competentie. Of verkeer jij nog in het stadium van afzetten tegen het systeem.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_87036711
Zouden Henk en Ingrid blij zijn? Het zegt natuurlijk al genoeg dat de FNV allerminst gelukkig is, terwijl de VNO-NCW haar vingers bijkans aflikt. Inderdaad een rijkeluiskabinet.
  donderdag 30 september 2010 @ 20:48:05 #111
66444 Lord_Vetinari
pi_87036795
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:44 schreef Holograph het volgende:

[..]

Bij bepaalde banen is kleding ook belangrijk. Als hypotheekadviseur bijvoorbeeld kun je inderdaad niet aankomen met een groene broek en een paars shirt.
Waarom niet? Wordt iemand daar dommer door? Hij werkt bij een gerenommeerd kantoor, dus je mag als hypotheeknemer aannemen dat hij bevoegd en competent is. Wat boeit het dan wat hij draagt? Ik heb me daar nog nooit door laten afschrikken. En ik heb met universitaire docenten te maken gehad die ook echt niet elke dag in (mantel)pak liepen.
pi_87036807
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:45 schreef Telates het volgende:

[..]

Lezen: alleen voor mensen met een inkomen van 43.000 euro of hoger. Daaronder in de gereguleerde markt alleen met inflatie
Dat heb ik ook ge-le-zen. Dan nog blijft hetgeen wat ik gezegd heb staan. Huurders betalen de prijs terwijl kopers de dans ontspringen. Dikke onzin. Bovendien ben ik benieuwd of er in de praktijk ook echt wordt gekeken naar inkomen. Scheefhuur mag immers ook niet worden aangepakt, dat betekent dat het inkomen geen echte rol speelt.
pi_87036811
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:46 schreef KoosVogels het volgende:
Zouden Henk en Ingrid blij zijn? Het zegt natuurlijk al genoeg dat de FNV allerminst gelukkig is, terwijl de VNO-NCW haar vingers bijkans aflikt. Inderdaad een rijkeluiskabinet.
Kun je de reactie nog herinneren toen Jongerius zei dat ze ook bereidt was om met de PVV samen te werken?

Ik wel, dus de reactie verbaast me niet echt.
  donderdag 30 september 2010 @ 20:48:32 #114
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_87036817
quote:

[..]

Ehh vent, uiteraard gaat het om beide. Denk je dat je wordt aangenomen voor een hoge management functie in een korte broek en T-shirt?
pi_87036831
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:44 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Wat denk je zelf? Je gaat toch niet met ingeslagen metaal in je kop solliciteren?
Dat is mijn punt niet. Ik denk dat ik wel weet hoe je je representatief moet kleden.
Ik sluit me van harte aan bij dat je vrouwen met een burka of nikaab of hoe die dingen heten moet stimuleren om zich representatief te kleden of uitsluiten van bijstand.
Het gaat er mij om dat ik me afvraag hoe ver je met zo'n beleid gaat.
pi_87036867
quote:
Op donderdag 30 september 2010 19:56 schreef capricia het volgende:
Ik ben wel voor de animal cops.
:Y

quote:
Dierenwelzijn

Het dierenwelzijn wordt bevorderd. Het kabinet zet in op hogere eisen aan dierenwelzijn in de EU ten behoeve van een gelijk speelveld.
In elk geval zet het kabinet in op EU-regelgeving tot vermindering van transporten over lange afstand van slachtvee en het mogelijk maken van het vaccineren in plaats van het doden van dieren ter beperking van dierziekten.

Het kabinet zet in op alternatieven voor dierproeven.
Misstanden bij dierenfokkers worden aangepakt.
Illegale handel in exotische diersoorten wordt effectiever bestreden.
Diermishandeling wordt harder aangepakt, onder meer door 500 animal cops (dierenpolitie).
Er komt een apart alarmnummer voor dieren in nood en dierenmishandeling waaraan ook de dierenambulance zal worden gekoppeld (bijvoorbeeld 1-1-4 “redt een dier”)
*O*
  donderdag 30 september 2010 @ 20:49:23 #117
66444 Lord_Vetinari
pi_87036869
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:48 schreef Telates het volgende:

[..]

Ehh vent, uiteraard gaat het om beide. Denk je dat je wordt aangenomen voor een hoge management functie in een korte broek en T-shirt?
Blijkbaar niet. En blijkbaar vindt men dat hier heel normaal. Ik heb liever een goeie manager in een korte broek, dan een klungel in een Ogier-pak.
pi_87036877
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Waarom niet? Wordt iemand daar dommer door? Hij werkt bij een gerenommeerd kantoor, dus je mag als hypotheeknemer aannemen dat hij bevoegd en competent is. Wat boeit het dan wat hij draagt? Ik heb me daar nog nooit door laten afschrikken. En ik heb met universitaire docenten te maken gehad die ook echt niet elke dag in (mantel)pak liepen.
Zou jij een hypotheek aannemen van iemand die zich als zwerver kleed?
pi_87036897
Lees hem nog eens:

quote:
Indien gedrag of kleding van iemand feitelijk zijn kansen op beschikbaarheid voor de arbeidsmarkt beperkt, volgt een weigering, korting of intrekking van een uitkering op grond van de Wet Werk en Bijstand (WWB).

Valt het dragen van een hoofddoek hieronder? Ik weet het niet...ben er niet uit.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87036939
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:48 schreef Holograph het volgende:

[..]

Kun je de reactie nog herinneren toen Jongerius zei dat ze ook bereidt was om met de PVV samen te werken?

Ik wel, dus de reactie verbaast me niet echt.
Jij beweert dus dat de FNV loopt te liegen? Het is gewoon een feit dat de rijkeman wordt ontzien.
pi_87036967
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:49 schreef capricia het volgende:
Lees hem nog eens:

quote:
Indien gedrag of kleding van iemand feitelijk zijn kansen op beschikbaarheid voor de arbeidsmarkt beperkt, volgt een weigering, korting of intrekking van een uitkering op grond van de Wet Werk en Bijstand (WWB).

Valt het dragen van een hoofddoek hieronder? Ik weet het niet...ben er niet uit.
Mijn punt is dus, dat je hier heel veel onder kunt scharen...
  donderdag 30 september 2010 @ 20:51:34 #122
66444 Lord_Vetinari
pi_87036993
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:49 schreef Holograph het volgende:

[..]

Zou jij een hypotheek aannemen van iemand die zich als zwerver kleed?
Je kunt ook overdrijven. Wat is er mis met casual kleding? Waarom zou een hypotheekadviseur bij 33 graden in de schaduw niet in korte broek en T-shirt mogen lopen? Waarom zou een hypotheekadviseur die zich liever makkelijk kleedt dan zich in een pak te hijsen minder competent zijn? Ik wil een goeie hypotheek en ik wil iemand die er verstand van heeft. Als ik een mode-advies wil, ga ik wel naar Frans Molenaar of zo.
pi_87037021
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:50 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Jij beweert dus dat de FNV loopt te liegen? Het is gewoon een feit dat de rijkeman Werkend Nederland wordt ontzien.
Inderdaad, dat is een feit.
pi_87037063
quote:
MKB-Nederland, VNO-NCW en LTO Nederland steunen het nieuwe kabinet onder leiding van premier Mark Rutte. In het nieuwe regeerakkoord staat het gezond maken van de overheidsfinanciën en de versterking van de economie centraal. ‘Dat is de beste weg naar een goede toekomst van Nederland.’
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_87037078
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:51 schreef lezzer het volgende:

[..]

Mijn punt is dus, dat je hier heel veel onder kunt scharen...
Eens.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87037124
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:51 schreef Holograph het volgende:

[..]

Inderdaad, dat is een feit.
De koopkracht van inkomens onder de 50.000 euro daalt, vriendelijke vriend. Of valt die groep niet onder werkend Nederland?
  donderdag 30 september 2010 @ 20:54:39 #127
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_87037187
Zo eindelijk een akkoord en in plaats van te zeiken kunnen we ook kijken wat ze er van maken!

Wat een stel azijnpissers zitten hier zeg.
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  donderdag 30 september 2010 @ 20:55:09 #128
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_87037216
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je kunt ook overdrijven. Wat is er mis met casual kleding? Waarom zou een hypotheekadviseur bij 33 graden in de schaduw niet in korte broek en T-shirt mogen lopen? Waarom zou een hypotheekadviseur die zich liever makkelijk kleedt dan zich in een pak te hijsen minder competent zijn? Ik wil een goeie hypotheek en ik wil iemand die er verstand van heeft. Als ik een mode-advies wil, ga ik wel naar Frans Molenaar of zo.
Van mij mag het prima maar blijkbaar vinden een hoop werkgevers het geen goed idee. Dan kun je twee dingen doen, je aanpassen aan de geldende norm of recalcitrant zijn en dat niet doen. In dat laatste geval zet je je buiten de arbeidsmarkt, dan hoeft de overheid je daar niet voor te compenseren. Je hebt immers de mogelijkheid om andere kleren aan te trekken en wel een baan te krijgen (immers je was competent genoeg).
pi_87037230
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:54 schreef Henk-B het volgende:
Zo eindelijk een akkoord en in plaats van te zeiken kunnen we ook kijken wat ze er van maken!

Wat had jij dan verwacht?
Heerlijk dit...
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 30 september 2010 @ 20:56:42 #130
66444 Lord_Vetinari
pi_87037286
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:55 schreef Telates het volgende:

[..]

Van mij mag het prima maar blijkbaar vinden een hoop werkgevers het geen goed idee. Dan kun je twee dingen doen, je aanpassen aan de geldende norm of recalcitrant zijn en dat niet doen. In dat laatste geval zet je je buiten de arbeidsmarkt, dan hoeft de overheid je daar niet voor te compenseren. Je hebt immers de mogelijkheid om andere kleren aan te trekken en wel een baan te krijgen (immers je was competent genoeg).
Ah, we laten de markt en de staat onze levenshouding bepalen. ^O^ Nee, dat maakt het allemaal veel beter, hoor :r
pi_87037314
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Blijkbaar niet. En blijkbaar vindt men dat hier heel normaal. Ik heb liever een goeie manager in een korte broek, dan een klungel in een Ogier-pak.
Je kan dit toch niet serieus menen ?
Als je gaat solliciteren kleedt je je netjes en gepast, ik dacht dat jij dat ook wel zou vinden.
pi_87037342
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:54 schreef Henk-B het volgende:

Mwoah, ze kunnen er tot de PS verkiezingen zeer weinig van waar maken, en na deze verkiezingen is het nog maar de vraag of het CDA er nog zin in zal hebben, beleid valt simpelweg niet van vandaag op morgen door te voeren en zelfs als het redelijk snel door te voeren valt, valt pas over een jaar of 5 te toetsen of het het gewenste resultaat opgelevert heeft.
pi_87037358
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De koopkracht van inkomens onder de 50.000 euro daalt, vriendelijke vriend. Of valt die groep niet onder werkend Nederland?
quote:
Mensen met een baan komen relatief het best uit de berekeningen. Zij leveren gemiddeld 0,00 procent in.
Aldus de NOS http://nos.nl/artikel/188(...)n-op-koopkracht.html
pi_87037368
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:55 schreef capricia het volgende:

[..]

Wat had jij dan verwacht?
Heerlijk dit...
Je gaat toch niet vertellen dat je onder de indruk bent? Rutte had in de aanloop naar de verkiezingen over hervormen. Als dit akkoord iets niet doet dan is het hervormen. Het is doormodderen op dezelfde voet. Of, hoe noemen de rechtse users dat ook alweer: Pappen en nathouden
pi_87037377
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ah, we laten de markt en de staat onze levenshouding bepalen. ^O^ Nee, dat maakt het allemaal veel beter, hoor :r
Hoe zeer je ook gelijk kunt hebben, met een dergelijke instelling ga je nooit ver komen.
pi_87037389
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:55 schreef Telates het volgende:

[..]

Ik denk dat het er om gaat of iemand echt principieel zich weigert aan te passen aan z'n toekomstige werkomstandigheden.
Er werken bij het CWI best mensen die die inschatting kunnen maken.
Dat kan een burka zijn die uit moet, maar iemand die z'n hoofd vol laat tatoeëren verkleint natuurlijk ook echt wel z'n kansen...
pi_87037413
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Hoe zeer je ook gelijk kunt hebben, met een dergelijke instelling ga je nooit ver komen.
Dat is het issue in dit topic toch niet?
  donderdag 30 september 2010 @ 20:59:26 #138
66444 Lord_Vetinari
pi_87037417
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je kan dit toch niet serieus menen ?
Als je gaat solliciteren kleedt je je netjes en gepast, ik dacht dat jij dat ook wel zou vinden.
Nee, als je gaat solliciteren moet je je zo kleden, omdat het blijkbaar gaat om je buitenkant en niet om je competenties. Laat ik het anders stellen: Je wordt uitgenodigd op basis van je CV. Men vindt dus dat je wellicht de mogelijkheden hebt om er te werken. Waarom zou het dan uitmaken als je komt in een spijkerbroek en een Motorheadshirtje met een tattoo op je onderarm?
pi_87037446
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:58 schreef Holograph het volgende:

[..]

[..]

Een breed begrip. Want in hetzelfde artikel wordt gezegd dat de koopkracht gemiddeld met 0,25 procent daalt. Of zou het gemiddelde omlaag worden getrokken door de bejaarden?

quote:
Het koopkrachtverlies voor uitkeringsgerechtigden en 65-plussers zal 0,50 procent per jaar zijn, blijkt uit doorberekeningen door het Centraal Planbureau.
  donderdag 30 september 2010 @ 21:00:18 #140
66444 Lord_Vetinari
pi_87037452
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ik zeg al: Ik ken genoeg universitaire docenten en hoogleraren die zich kleden zoals ze willen. Maakt ze dat minder competent?
pi_87037459
Ik las net het kopje energie en dat is toch echt te belachelijk voor woorden. 14% duurzame energie in 2020 en om duurzame energie concurrerend genoeg te krijgen worden subsidies afgeschaft maar komt er een energietoeslag die innovatie moet stimuleren. Dit is belachelijk op 2 manieren. Met een reguliere subsidie kun je namelijk peilen hoeveel innovatie er gaande is en in hoeverre het gebruikt wordt zodat je gericht kunt uitgeven en ten tweede wordt er een kunstmatig hoge energieprijs gecreeerd waardoor duurzame energie per definitie concurrerend wordt omdat andere bronnen duurder worden. Er wordt dus helemaal geen innovatie gestimuleerd.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_87037460
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:58 schreef Holograph het volgende:

[..]

[..]

Die twee dingen gecombineerd zou betekenen dat minderverdiendende werkende mensen erop achteruitgaan en werkende veelverdieners erop vooruit gaan.
pi_87037467
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:59 schreef lezzer het volgende:

[..]

Dat is het issue in dit topic toch niet?
Ik richtte me specifiek op de "gangbare kledingvoorschriften" voor op het werk en tijdens sollicitaties.
pi_87037478
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, als je gaat solliciteren moet je je zo kleden, omdat het blijkbaar gaat om je buitenkant en niet om je competenties. Laat ik het anders stellen: Je wordt uitgenodigd op basis van je CV. Men vindt dus dat je wellicht de mogelijkheden hebt om er te werken. Waarom zou het dan uitmaken als je komt in een spijkerbroek en een Motorheadshirtje met een tattoo op je onderarm?
Met een beetje geluk solliciteer je natuurlijk op een baan waar je je zo kunt kleden als je dat graag wilt.
pi_87037481
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik zeg al: Ik ken genoeg universitaire docenten en hoogleraren die zich kleden zoals ze willen. Maakt ze dat minder competent?
Absoluut niet. Hoogstens minder representatief.
pi_87037484
quote:
Het CNV heeft waardering voor een aantal punten in het regeerakkoord, zoals het handhaven van de duur en de hoogte van de WW, het onverkort overnemen van het pensioenakkoord en het in stand houden van de ontslagbescherming.

Het CNV vindt dat volgende generaties niet opgezadeld mogen worden met hoge schuldenlasten en dat bezuinigd moet worden. De koopkrachtplaatjes blijven binnen de perken, maar teleurstellend is dat mensen die niet in staat zijn te werken er meer op achteruit gaan dan werkenden.
pi_87037503
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:59 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik denk dat het er om gaat of iemand echt principieel zich weigert aan te passen aan z'n toekomstige werkomstandigheden.
Er werken bij het CWI best mensen die die inschatting kunnen maken.
Dat kan een burka zijn die uit moet, maar iemand die z'n hoofd vol laat tatoeëren verkleint natuurlijk ook echt wel z'n kansen...
Mensen die het UWV nog de naam van meer dan anderhalf jaar geleden geven, hebben geen verstand van werkloosheid en al het onzinnige gedoe er omheen, zo loop ik al een maand of 4 te solliciteren op vacatures die allang ingevuld zijn, alleen om mn uitkering te kunnen behouden.
pi_87037528
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Een goeie manager weet hoe de dress code is op de werkvloer, dus wat je nu roept is onmogelijk. ^O^
pi_87037541
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Mensen die het UWV nog de naam van meer dan anderhalf jaar geleden geven, hebben geen verstand van werkloosheid en al het onzinnige gedoe er omheen.
Wat jij wil
  donderdag 30 september 2010 @ 21:02:21 #150
66444 Lord_Vetinari
pi_87037548
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Absoluut niet. Hoogstens minder representatief.
Oke. En waarom zou je representatief moeten zijn als je de hele dag achter een bureau zit en met niemand behalve collega's wat te maken hebt? Of als je als magazijnchef gaat werken? Of als sitemanager bij een logistiek bedrijf?
pi_87037553
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je gaat toch niet vertellen dat je onder de indruk bent? Rutte had in de aanloop naar de verkiezingen over hervormen. Als dit akkoord iets niet doet dan is het hervormen. Het is doormodderen op dezelfde voet. Of, hoe noemen de rechtse users dat ook alweer: Pappen en nathouden
Ik had het over de zure users hier :)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87037557
quote:
Op donderdag 30 september 2010 20:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Omdat mensen dan minder snel iets van je aannemen. Van wie zou jij eerder iets aannemen? Van een neo-nazi of iemand die zich fatsoenlijk kleedt?
  donderdag 30 september 2010 @ 21:03:06 #153
66444 Lord_Vetinari
pi_87037585
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Een goeie manager weet hoe de dress code is op de werkvloer, dus wat je nu roept is onmogelijk. ^O^
Wel eens oudere foto's van Bill Gates gezien?
pi_87037621
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:02 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik ben eerlijk gezegd niet zuur, maar vind het een buitengewoon laf akkoord. De angst voor de oppositie druipt er vanaf. Alledrie de partijen zijn bang om echt te hervormen.
pi_87037637
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Mensen die het UWV nog de naam van meer dan anderhalf jaar geleden geven, hebben geen verstand van werkloosheid en al het onzinnige gedoe er omheen, zo loop ik al een maand of 4 te solliciteren op vacatures die allang ingevuld zijn, alleen om mn uitkering te kunnen behouden.
Tijd zat om al die naamswijzigingen bij te houden dus ^O^
pi_87037664
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Oke. En waarom zou je representatief moeten zijn als je de hele dag achter een bureau zit en met niemand behalve collega's wat te maken hebt? Of als je als magazijnchef gaat werken? Of als sitemanager bij een logistiek bedrijf?
Omdat je als vakmens jezelf ook zo wilt verkopen. Tis allemaal zo moeilijk niet.
Je wordt minder serieus genomen als je je persoonlijke uiterlijk geen aandacht geeft.
pi_87037671
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Heeft ie een bijstandsuitkering aangevraagd dan?
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 30 september 2010 @ 21:05:09 #158
66444 Lord_Vetinari
pi_87037674
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:02 schreef Holograph het volgende:

[..]

Omdat mensen dan minder snel iets van je aannemen. Van wie zou jij eerder iets aannemen? Van een neo-nazi of iemand die zich fatsoenlijk kleedt?
Van degene die het beste verhaal heeft. Ik weet dat het moeilijk voor je is om langs de buitenkant te kijken, ook gelet op je opmerkingen op dit forum over moslims, maar bij mij gaat het om inhoud. En als ik een hypotheek wil, en de neonazi heeft het beste verhaal en het beste aanbod, dan geloof ik hem. En als de punker een beter verhaal heeft, neem ik bij hem mijn hypotheek. Het gaat om inhoud, niet om de verpakking.

Oh en als de monteur waar ik mijn auto breng in een maatpak loopt zonder smeer erop, ben ik direct vertrokken naar een echte garage.
pi_87037717
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:04 schreef lezzer het volgende:

[..]

Tijd zat om al die naamswijzigingen bij te houden dus ^O^
Nah, de vacatures die via het UWV aangeboden worden zijn in 90% van de gevallen al ingevuld en staan alleen maar in het bestand om vier maal per maand te kunnen solliciteren.
pi_87037719
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, je hebt helemaal gelijk hoor, maar dit heeft natuurlijk 0,0 tem aken met politiek, maar veel meer met cultuur. En die krijg je er niet zomaar uit, dus je kan hier zitten foeteren, maar dan moet je ook ageren tegen schoonheidsidealen en kledinggenres enzovoorts enzovoorts. Hoewel ik bereid ben de PVV en dit kabinet veel in de schoenen te schuiven, kan je ze niet héél kwalijk nemen dat werkgevers bij bepaalde banen ook en vooral selecteren op presentatie, voorkomen.

Toen ik niet aangenomen werd bij bakker bart vanwege een hoofddoek, werd ik boos. Als iemand met enorme tattoo's op z'n handen en in zijn nek wordt gewijgerd als salesmanager, kan je zeggen 'sja, dat hád je kunnen weten'. Of het ergens op gebaseerd is of niet.
pi_87037723
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ziet er verzorgd uit toch?
pi_87037780
quote:
René Danen, voorzitter van Nederland Bekent Kleur: ,,Het is schandalig dat CDA en VVD Wilders helpen met het uitvoeren van zijn antimoslimcampagne. Het probleem van deze regering is dat Wilders denkt dat hij erbij hoort. Tijdens de presentatie had hij het ook steeds over 'wij'. Het regeerakkoord is een verlengstuk van het PVV-programma. Het akkoord rept over een verbod op gezichtsbedekking. Wilders maakt daar meteen een potje moslimpesten van door alleen maar te spreken over een boerkaverbod. Zo zal het de hele regeerperiode van dit kabinet gaan.''
pi_87037787
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nah, de vacatures die via het UWV aangeboden worden zijn in 90% van de gevallen al ingevuld en staan alleen maar in het bestand om vier maal per maand te kunnen solliciteren.
En daarom begin je tegen mij te zeiken dat ik geen verstand heb van de rompslomp rondom uitkeringen? Je zou eens moeten weten :')
pi_87037798
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Voor mij hoef je het niet te doen, wellicht stelt je werkgever daar wel bepaalde richtlijnen voor op. Als je daar niet aan wil voldoen is dat je eigen keuze.
  donderdag 30 september 2010 @ 21:08:06 #165
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_87037829
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ben eerlijk gezegd niet zuur, maar vind het een buitengewoon laf akkoord. De angst voor de oppositie druipt er vanaf. Alledrie de partijen zijn bang om echt te hervormen.
Ja, dit akkoord is alleen gekomen omdat Verhagen en Rutte persoonlijk een hekel hebben aan "links" en bagger schijten voor Wilders.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 30 september 2010 @ 21:08:18 #166
66444 Lord_Vetinari
pi_87037838
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Omdat je als vakmens jezelf ook zo wilt verkopen. Tis allemaal zo moeilijk niet.
Je wordt minder serieus genomen als je je persoonlijke uiterlijk geen aandacht geeft.
Um, het gaat hier niet om geen aandacht geven. Een goth kan zichzelf enorm veel aandacht geven, er heerlijk bij ruiken en wat dies meer zij. En dus kijk ik in zo'n geval door de kleding en de stijl heen en zoek de ware persoon erachter. En ik heb gemerkt, dat ik daardoor betere mensen kon aannemen. Mensen die inderdaad bij allerlei kortzichtigen geen kans kregen, ondanks een prima CV, puur omdat ze het lekker vonden om in een zwarte jurk met zwarte make-up te lopen. Bij mijn vorige baas hebben we zo zeer goede mensen binnengekregen die zichzelf meer dan eens hebben terugbetaald.
  † In Memoriam † donderdag 30 september 2010 @ 21:08:29 #167
230491 Zith
pls tip
pi_87037842
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:02 schreef capricia het volgende:

[..]

Je bent dus niet onder de indruk? :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_87037844
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Oh en als de monteur waar ik mijn auto breng in een maatpak loopt zonder smeer erop, ben ik direct vertrokken naar een echte garage.
Hier doe je het zelf. Je beoordeeld iemand op zijn uiterlijk en omdat hij zich in jouw ogen niet representatief kleed voor zijn functie. _O-
pi_87037849
Wat een non-discussie over dat representatief kleden zeg.... :{
pi_87037900
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Hier doe je het zelf. Je beoordeeld iemand op zijn uiterlijk en omdat hij zich in jouw ogen niet representatief kleed voor zijn functie. _O-
Idd, grappig, was me nog niet opgevallen.
  donderdag 30 september 2010 @ 21:10:35 #171
104871 remlof
Europees federalist
pi_87037940
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:08 schreef lezzer het volgende:
Wat een non-discussie over dat representatief kleden zeg.... :{
Vond jij die gouden/bruine stropdas van Rutte ook zo lelijk?
pi_87037957
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:08 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ja, dit akkoord is alleen gekomen omdat Verhagen en Rutte persoonlijk een hekel hebben aan "links" en bagger schijten voor Wilders.
Volgens mij weten de rechtsen ook wel dat het allemaal geen reet voorstelt en dat de gedroomde rechtse lente vooral een voortzetting van zaken is. Het is een akkoord zonder visie. Alleen PVV'ers kunnen half gelukkig zijn met dit akkoord omdat, toegegeven, Geert er toch aardig wat uit heeft weten te slepen.
pi_87037966
Wel aardig stukkie over de tegenstellingen tijdens de presentatie van het regeer- en gedoogakkoord:
http://www.vn.nl/Archief/(...)-maar-ambivalent.htm
pi_87037970
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:08 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Ik denk dat ze op een LPF scenario aan het gokken zijn, kan mij nl niet voorstellen dat de VVD de WW ongemoeid laat en de CDA met een vermindering van het ambtenarenbestel in zal stemmen.
pi_87038054
Een treffend stuk uit de column van Thomas van der Dunk:

quote:
Een regeeraccoord waar dit rechtse Nederland zijn vingers bij aflikt omdat de VVD vanouds de hielen van de Tele­graaflezer likt - daar veegt, zoals Fokke en Sukke gisteren al in de NRC aankon­digden, links Nederland straks zijn kont mee af.

De ultrarechtse coalitie die er nu aankomt wordt vooral een coalitie van de rancune, dat revanche wil nemen voor wat rechts sinds de jaren zestig zou zijn 'aangedaan'. Die intentie druipt van alle beleids- en bezuinigings­voor­ne­mens af, en anders spreekt Verhagens passie voor het beruchte dictum van Nolens wel boekdelen.

Tegen kunst en cultuur. Tegen de publieke omroep die het wel eens waagt een kritische vraag te stellen. Tegen de intelli­gent­sia. Tegen de ontwik­kelings­hulp. Tegen Europa. Tegen de vakbonden, de werkelozen. Tegen ambtenaren. Tegen een humane omgang met misdadi­gers - altijd de maat­staf bij uitstek voor een beschaafd land: zie onze terechte weerzin jegens Iran.

Dat bezuini­gingen onvermijdelijk zin, is duidelijk, maar het komt daarbij wel op een rechtvaardige verdeling van de lasten aan. D­oor de kabinets­plan­nen, die het miljonairselectoraat van de VVD ontzien, zullen veel gewone mensen zonder villa en hypotheekrenteaf­trek in grote proble­men komen. Dan zal blijken dat die Netwerk-uitzending vlak voor de verkie­zin­gen met huilende bijstandsmoeder, die Rutte zo in verontwaar­di­ging deed ontste­ken, er zo gek ver naast nog niet zat
Bron
pi_87038157
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:10 schreef remlof het volgende:

[..]

Vond jij die gouden/bruine stropdas van Rutte ook zo lelijk?
Misschien is dat met dat nieuwe beleid ook wel aan te pakken :P
pi_87038195
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:15 schreef lezzer het volgende:

[..]

Misschien is dat met dat nieuwe beleid ook wel aan te pakken :P
Die gast heeft gewoon een partner nodig, die had hem dat nooit aan laten doen. :')
  donderdag 30 september 2010 @ 21:18:31 #178
66444 Lord_Vetinari
pi_87038306
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:13 schreef KoosVogels het volgende:
Een treffend stuk uit de column van Thomas van der Dunk:
[..]

Bron
Zoals gewoonlijk raakt Thomas de spijker waar hij geraakt moet worden.
pi_87038448
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Zoals gewoonlijk raakt Thomas de spijker waar hij geraakt moet worden.
Je moet het stuk helemaal lezen. Hij slaat niet alleen de spijker keihard op de kop, maar hij brengt het ook op geweldige wijze. Nog een heerlijke passage:

quote:
Verhagen herinnert zo sterk aan de Duitse katholieke politicus Von Papen in de nadagen van de Weimarrepubliek. Ook die gold als de meest gehaaide intrigant van zijn tijd - maar raakte uiteindelijk in zijn eigen netten ver­strikt, omdat hij door de aanstor­mende dictator, die hij aan zijn lijntje dacht te kunnen houden, volledig werd weggespeeld. Zo liggen ook in realiter de verhoudingen hier: de snelle knieval van Verhagen voor Wilders' boosheid op de Indonesische ambassadeur maakt duidelijk wie straks het be­leid bepaalt.

En Rutte? Bestaat er voor hem in de Weimarrepubliek ook een histori­sche voorbeeldfiguur? Nee: ik moet u teleurstellen. Zover gaat de parallel nu ook weer niet. Zo'n onnozel leeghoofd als rijkskanselier was indertijd ondenk­baar. En als hij indertijd tijdens zijn geschie­denisstu­die goed heeft opgelet, kan hij dat zelf weten ook, want aan de kwaliteit van de colleges van mijn toenmalige Leidse collegae ligt het niet
  donderdag 30 september 2010 @ 21:22:36 #180
66444 Lord_Vetinari
pi_87038549
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je moet het stuk helemaal lezen. Hij slaat niet alleen de spijker keihard op de kop, maar hij brengt het ook op geweldige wijze. Nog een heerlijke passage:
[..]

_O-

Von der Dunk schrijft altijd briljant.
  donderdag 30 september 2010 @ 21:24:29 #181
66444 Lord_Vetinari
pi_87038655
Oh, we weten nu ook waarom men wil bezuinigen. Er is een bestedingsdoel gevonden:

Nieuw kabinet steunt kandidatuur Spelen 2028
ARNHEM - Het nieuwe kabinet VVD-CDA steunt de kandidatuur om de Olympische Spelen van 2028 naar Nederland te halen. Dat meldt Gerben Eggink, programmamaker van Olympisch Plan 2028, donderdag.

„In het concept regeerakkoord staat dat de regering de faciliteiten en samenleving van Nederland wil opwerken richting olympisch niveau”, zegt Eggink. „Daarmee uiten zij hun steun voor onze plannen. Dit geeft een nieuwe impuls aan de realisatie van het binnenhalen van de Spelen.”
  donderdag 30 september 2010 @ 21:24:48 #182
165633 eriksd
The grand facade...
pi_87038680
Even deze quote voor het nageslacht van Thomas von der Dunk:

quote:
Het aantreden van premier Rutte zal de zwartste dag voor de democratie sinds 5 mei 1945 vormen, en zoals ik al eerder stelde: op 5 mei 2011 heeft zijn kabinet bij de Gratie Geerts op de Dam dan ook niets te zoeken. Mocht het er wel opduiken, dan doet fatsoen lijk Nederland er verstan dig aan van de Dam weg te blijven, want alle bezweringen over 'nooit meer' en dat soort dingen zijn dan volstrekt huichel achtig en gratuit.
Zo zuur zijn de druiven op links.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 30 september 2010 @ 21:26:52 #183
66444 Lord_Vetinari
pi_87038785
Rechtsstaat volgens advocaten onder druk
DEN HAAG - De Nederlandse Orde van Advocaten zegt donderdag 'onaangenaam getroffen te zijn' door de in het regeerakkoord aangekondigde bezuinigingen op de sociale rechtshulp. Die is er voor mensen is die zelf geen advocaat kunnen betalen. „De meest kwetsbare groepen met een smalle beurs dreigen hierdoor verstoken te blijven van kwalitatief goede rechtshulp”, waarschuwt algemeen deken Jan Loorbach.

„Toegang tot het recht is een grondrecht in Nederland. Ook voor mensen met een smalle beurs. Dat recht moet voor alle mensen onverkort overeind blijven, anders komt de rechtsstaat onder druk.”

Loorbach wijst erop dat het systeem van sociale rechtshulp nu evenwichtig is en niet verder moet worden uitgekleed. „Het vorige kabinet heeft al 50 miljoen bezuinigd op dit budget. Dat was al een dramatische ingreep. Als daar nu nog eens 50 miljoen extra bovenop komt, komt het hele systeem ontoelaatbaar onder spanning te staan.”

=============

Blijkbaar zijn ook advocaten nu al links, he?
pi_87038799
Die Gregorius Nekschot he, die droeg laatst toch ook een boerka in een aflevering van Pauw en Witteman? Kan dit boerkaverbod niet met terugwerkende kwacht worden ingevoerd? Ik zou wel eens willen weten wie dat is...
  donderdag 30 september 2010 @ 21:27:45 #185
165633 eriksd
The grand facade...
pi_87038842
quote:
Von der Dunk is een democraat, althans volgens zijn eigen maatstaven.
Maar de democratie moet dan wel worden gevormd naar zijn wensen.
En volgens zijn 'narrow mind' kan een democratie alleen maar links zijn.
Net zo links als b.v. de Noord-Koreaanse of Iraanse democratie, Thomas?
Bis bis bis
  donderdag 30 september 2010 @ 21:28:03 #186
66444 Lord_Vetinari
pi_87038859
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:24 schreef eriksd het volgende:
[..]

Hij heeft anders volkomen gelijk. Een Kabinet dat zich laat steunen door een partij die een bevolkingsgroep wil uitsluiten heeft niks te zoeken bij een herdenking van het einde van de vorige periode waarin een bevolkingsgroep werd uitgesloten.
pi_87038902
"Nederland wil verder investeren in de band met de staat Israel." pag. 8
Bij wie zal dit vandaan komen?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87038939
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:29 schreef capricia het volgende:
Ik zou me eerder afvragen wat dat zal opleveren?
pi_87038947
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oh, we weten nu ook waarom men wil bezuinigen. Er is een bestedingsdoel gevonden:

Nieuw kabinet steunt kandidatuur Spelen 2028
ARNHEM - Het nieuwe kabinet VVD-CDA steunt de kandidatuur om de Olympische Spelen van 2028 naar Nederland te halen. Dat meldt Gerben Eggink, programmamaker van Olympisch Plan 2028, donderdag.

„In het concept regeerakkoord staat dat de regering de faciliteiten en samenleving van Nederland wil opwerken richting olympisch niveau”, zegt Eggink. „Daarmee uiten zij hun steun voor onze plannen. Dit geeft een nieuwe impuls aan de realisatie van het binnenhalen van de Spelen.”
Gelukkig kost zoiets heel geen geld. Weet niet of iemand weet hoeveel geld er gemoeid is met de opwaardering of de bouw van nieuwe sportaccommodaties. Ik dus wel: reteveel.
pi_87038967
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:08 schreef Zith het volgende:

[..]

Je bent dus niet onder de indruk? :)
Ik vind het leuk hier, om over het regeerakkoord te kissenbissen :)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87039041
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:24 schreef eriksd het volgende:
[..]

Hij brengt het bot, maar Van der Dunk heeft gewoon gelijk. Hoe hypocriet moet je zijn om een minuut stilte te houden voor slachtoffers die zijn gevallen door een regime dat complete bevolkingsgroepen stigmatiseerde en uitsloot, terwijl je er zelf ook zo over lijkt te denken.
pi_87039046
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Gelukkig kost zoiets heel geen geld. Weet niet of iemand weet hoeveel geld er gemoeid is met de opwaardering of de bouw van nieuwe sportaccommodaties. Ik dus wel: reteveel.
Maar dat weet je als de VVD in een kabinet plaatsneemt, onder paars hebben ze er tenslotte ook een aantal prestige projecten doorheen gedrukt die tot op heden meer geld gekost, dan opgeleverd hebben.
pi_87039094
quote:
Wilders is een pion van Israel, dat is onderhand toch wel duidelijk?
pi_87039096
quote:
Aha, ontwikkelingsgeld is verspilling, maar investeren in Israel is dat niet. Hoe meer ik te weten kom, hoe idioter het akkoord wordt :')
pi_87039147
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Maar dat weet je als de VVD in een kabinet plaatsneemt, onder paars hebben ze er tenslotte ook een aantal prestige projecten doorheen gedrukt die tot op heden meer geld gekost, dan opgeleverd hebben.
Driewerf hoera. Moet je bedenken dat we daarbovenop ook nog eens supersnelwegen krijgen.
  donderdag 30 september 2010 @ 21:35:01 #196
66444 Lord_Vetinari
pi_87039239
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

VVD heeft wel bewezen dat regeren vooruitzien is. De spoorlijn naar het oosten ligt er al :P

Deze was te mooi om te laten liggen
pi_87039275
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Driewerf hoera. Moet je bedenken dat we daarbovenop ook nog eens supersnelwegen krijgen.
Waardoor je wel 130 mag rijden, maar die 3 minuten die je bespaart om naar een stad toe te komen verdubbelt omdat de toegangswegen niet meer verkeer kunnen hebben.
  donderdag 30 september 2010 @ 21:36:33 #198
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_87039323
random selectie:

* Het aantal statistische uitvragen door het Centraal Bureau voor de Statistiek gaat
drastisch omlaag

:{

* Na 2012 vindt een jaarlijkse reductie van 5% van de administratieve lasten plaats.

met wat exact als einddoel? Geen enkele vorm van controle of toezicht?

* De huidige situatie op het gebied van de koopzondagen blijft gehandhaafd.

Geen extra? pffffff. :P

• Het kabinet streeft naar meer sportlesuren in basis-, beroeps- en voortgezet onderwijs.

... nog meer spijbeluren.
Midas Dekkers am cry.

• De numerus fixus zal binnen vijf jaar worden afgeschaft.

en wie gaat dat betalen, ook voor de extreme daling in kwaliteit en middelen die daardoor optreedt?

* Bonnenquota verdwijnen en worden niet door iets vergelijkbaars vervangen

tof, alleen jammer dat ze nu op dierendienst worden gezet.

Moet zeggen dat het allemaal een beetje leest als een managerpresentatie en maar op enkele punten echt concrete noties van wat er moet gaan gebeuren.
pi_87039353
quote:
Op donderdag 30 september 2010 21:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

VVD heeft wel bewezen dat regeren vooruitzien is. De spoorlijn naar het oosten ligt er al :P

Deze was te mooi om te laten liggen
Je zou bijna denken dat de Betuwelijn met oog op de toekomst geplaatst is.

ook flauw
pi_87039435
Pag. 9. De krijgsmacht wordt (oa) ingezet tegen illegale immigratie.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')