Het slachtoffer heeft aangifte gedaan wegens mishandeling. Dat het zou gaan om een kopstoot is niet bevestigd.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hij heeft de schijn tegen als iemand aangifte tegen hem doet voor het uitdelen van een kopstoot en hij tot de volgende ochtend in een politiecel heeft gezeten.
Dan krijgt ie z'n Nederlandse paspoort weer terug.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:28 schreef Chooselife het volgende:
[..]
En als meneer straks onschuldig blijkt. Hebben we dan te vroeg gejuicht?
Ja, of het is een complot van de medewerkers van EZ, die bang zijn dat hun salaris bevroren wordt, om te zorgen dat de PVV nog voor het CDA-congres zo'n slechte naam krijgt dat het regeerakkoord wordt afgewezen.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:30 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Noodweer, zelfverdediging, gebrek aan bewijs, valse aangifte, noem maar op.
Hero-tolerance bekt ook lekker, dus dat slikt de achterban wel. PVV-ers mogen wel huisvredebreuk plegen, bedreigen en koptstoten uitdelen.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:29 schreef Pool het volgende:
Net zoals het relevant is dat schuinsmarcheerder Jack de Vries net een CDA'er is (normen, waarden, fatsoen), zo is het ook relevant dat deze kerel de zoveelste PVV'er is die gelinkt wordt aan gewelddadig gedrag, terwijl veiligheid op straat en zero-tolerance juist hun speerpunt is.
De man is verdachte en geen veroordeelde, hè?!quote:Op donderdag 30 september 2010 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, of het is een complot van de medewerkers van EZ, die bang zijn dat hun salaris bevroren wordt, om te zorgen dat de PVV nog voor het CDA-congres zo'n slechte naam krijgt dat het regeerakkoord wordt afgewezen.
Kan het topic al naar TRU?
Dat zijn er maar 6 van de 24. Er zitten dus ook wel goeien tussen, die mogen niet het slachtoffer worden van een hetze tegen PVV'ers in het algemeenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:34 schreef tho_Omas het volgende:
Nu hebben we dus al:
Markuszower
Graus
Sharpe
Hernandez
Brinkman
Van Hemert
Als omstreden PVV'ers. Het is goed zoeken naar goed gedrag.
Nee, zeg ik dat dan?? Maar zelfs de verdenking wordt hier al als stigmatisering neergezet.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:35 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De man is verdachte en geen veroordeelde, hè?!
Is wilders niet omstredenquote:Op donderdag 30 september 2010 15:34 schreef tho_Omas het volgende:
Nu hebben we dus al:
Markuszower
Graus
Sharpe
Hernandez
Brinkman
Van Hemert
Als omstreden PVV'ers. Het is goed zoeken naar goed gedrag.
Het is de ambtenaren nadrukkelijk verboden om contact te hebben met de kamerleden (scheiding der machten, ministeriele verantwoordelijkheid enzo). Erg vreemd verhaal dit.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, of het is een complot van de medewerkers van EZ, die bang zijn dat hun salaris bevroren wordt, om te zorgen dat de PVV nog voor het CDA-congres zo'n slechte naam krijgt dat het regeerakkoord wordt afgewezen.
Kan het topic al naar TRU?
Zitten we al op een zelfde percentage als het percentage criminele Marokkanen??quote:Op donderdag 30 september 2010 15:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zijn er maar 6 van de 24. Er zitten dus ook wel goeien tussen, die mogen niet het slachtoffer worden van een hetze tegen PVV'ers in het algemeen
nu.nl kopt: 'Aangifte tegen PVV'er Hernandez na kopstoot'quote:Op donderdag 30 september 2010 15:30 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het slachtoffer heeft aangifte gedaan wegens mishandeling. Dat het zou gaan om een kopstoot is niet bevestigd.
Nou ja, het werkt. Bij deze is er weer een geweldsdelinquent van straat gehaald!quote:Op donderdag 30 september 2010 15:29 schreef Pool het volgende:
Net zoals het relevant is dat schuinsmarcheerder Jack de Vries net een CDA'er is (normen, waarden, fatsoen), zo is het ook relevant dat deze kerel de zoveelste PVV'er is die gelinkt wordt aan gewelddadig gedrag, terwijl veiligheid op straat en zero-tolerance juist hun speerpunt is.
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het is de ambtenaren nadrukkelijk verboden om contact te hebben met de kamerleden (scheiding der machten, ministeriele verantwoordelijkheid enzo). Erg vreemd verhaal dit.
Ach, misschien wilde hij alleen maar eventjes de koppen bij elkaar steken.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
Het is de ambtenaren nadrukkelijk verboden om contact te hebben met de kamerleden (scheiding der machten, ministeriele verantwoordelijkheid enzo). Erg vreemd verhaal dit.
quote:Op donderdag 30 september 2010 15:02 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik vrees dat je remlof moet vragen of hij het aan mijn note wil toevoegen.
Nee dat is 100%, toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zitten we al op een zelfde percentage als het percentage criminele Marokkanen??
Is dat meer of minder dan 25% ??
Dit is wat het slachtoffer stelt. De toedracht en omstandigheden zijn nog wat ongewis, zodat het OM zich over de zaak buigt en Hernandez niet zonder meer wordt veroordeeld.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
nu.nl kopt: 'Aangifte tegen PVV'er Hernandez na kopstoot'
Ja nog even.... als een PVV'er het slachtoffer zou zijn dan zou zoveel nuance ook ontbreken, en helemaal als de vermeende dader uit de gesluierde hoek zou komen.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:45 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is wat het slachtoffer stelt. De toedracht en omstandigheden zijn nog wat ongewis, zodat het OM zich over de zaak buigt en Hernandez niet zonder meer wordt veroordeeld.
Doe niet zo rechtstatelijk man.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:35 schreef damian5700 het volgende:
[..]
De man is verdachte en geen veroordeelde, hè?!
Bronquote:Volgens omstanders stond Hernandez voor café Berger te praten met een groepje PVV’ers. Er zou zonder aanleiding door het Kamerlid een kopstoot zijn uitgedeeld aan het slachtoffer.
Personeel van het café zegt dat het aanvankelijk een vrolijke boel was in het cafe.
Dit is geen reden om dan in alle gevallen de nuance te laten varen. Juist nu kan men een hoge morele superioriteit laten gelden.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja nog even.... als een PVV'er het slachtoffer zou zijn dan zou zoveel nuance ook ontbreken, en helemaal als de vermeende dader uit de gesluierde hoek zou komen.
Ha, dus als je als ambtenaar op het Plein een politicus tegenkomt, is het direct rechtsomkeert?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:38 schreef Napalm het volgende:
[..]
Welnee man. We willen die kerel zien bloeden. Bloeden en hangen.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is geen reden om dan in alle gevallen de nuance te laten varen. Juist nu kan men een hoge morele superioriteit laten gelden.
Dat doen we toch ook in dit topic..!quote:Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit is geen reden om dan in alle gevallen de nuance te laten varen. Juist nu kan men een hoge morele superioriteit laten gelden.
Dit is evident. En ik maar vanuit een morele superioriteit rechtsstatelijk doen. Dat zal bij de tokkies weinig effect sorteren.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Welnee man. We willen die kerel zien bloeden. Bloeden en hangen.
Wie is we?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat doen we toch ook in dit topic..!
Iedereen die zich aangesproken voelt om zijn of haar "hoge morele superioriteit te laten gelden."quote:
Je bedoelt als 'eigen' volk verdacht wordt zijn we ineens genuanceerd over 'verdacht' etc, kunnen we mooi even laten zien hoe goed we zijn? Maar als ander volk verdacht wordt hangen we de morele superioriteit weer in de wilgen?quote:Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om voor anderen te praten of me verantwoordelijk te achten voor de uitlatingen van anderen op een ander tijdstip en over andere onderwerpen.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:57 schreef moussie het volgende:
[..]
Je bedoelt als 'eigen' volk verdacht wordt zijn we ineens genuanceerd over 'verdacht' etc, kunnen we mooi even laten zien hoe goed we zijn? Maar als ander volk verdacht wordt hangen we de morele superioriteit weer in de wilgen?
http://www.geenstijl.nl/m(...)_slaat_kroeg_le.htmlquote:Op donderdag 30 september 2010 14:46 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Lol, tuurlijk. De Telegraaf, Elsevier en Geenstijl zitten bovenop elk misstapje van PvdA'ers overal in het land.
Ik deed het niet expres.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Iedereen die zich aangesproken voelt om zijn of haar "hoge morele superioriteit te laten gelden."
ben natuurlijk wel benieuwd naar wat eraan vooraf ging.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:01 schreef Anzhelika het volgende:
Het is op zich erg ironisch dat juist de PVV aanhang zich nu zo kwaad maakt dat velen nu de PVV als gewelddadige partij proberen neer te zetten, terwijl zij datzelfde dus ook doen met alle moslims.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)ng_met_politie_.htmlquote:Helft Marokkanen in aanraking met politie'
(Novum) - Meer dan de helft van de Marokkaanse jongens in Nederland is vóór zijn 22ste in aanraking geweest met de politie. Bij een derde van deze groep gebeurde dat zelfs vijf keer of vaker. Dat blijkt uit onderzoek dat is gepubliceerd in het Tijdschrift voor Criminologie.
Dronken of met teveel op? En is dit wel een counter met een drankorgel als Hero Brinkman binnen de gelederen?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:43 schreef Chooselife het volgende:
Guusje ter Horst stapt dronken in de auto. Dat vind ik veel erger om eerlijk te zijn.
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:03 schreef koekjestrommeltje het volgende:
[..]
ben natuurlijk wel benieuwd naar wat eraan vooraf ging.
als het slachtoffer een pvda-er was die de pvv en hem voor nazi aan het uitmaken was dan vind ik het weer een mooie actie van hernandez
ja dat ken ik.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:05 schreef Pool het volgende:
[..]!
Dus als je een nazi genoemd wordt, dan moet je daar op reageren alsof je een SS-commandant bent en meteen een kopstoot uitdelen? Ken je dat stukje van Hans Teeuwen over de Hells Angels en de vergelijking met de loodgieter?
Hoe bevestigt of ontkracht een link naar Geenstijl over een PVV'er de stelling die je quote dat Geensteel, Elsevier e.d. ook PvdAérs op de huid zitten? Totaal niet.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:59 schreef koekjestrommeltje het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_slaat_kroeg_le.html
lol, wat ben je een ongelooflijke zielige zeikerige linkse stakker zeg....
Oh, nu ineens is het gebruiken van geweld wel gerechtvaardigd.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:08 schreef koekjestrommeltje het volgende:
[..]
ja dat ken ik.
maar ik bedoel dat sommige mensen gewoon klappen verdienen, bepaalde lieden hier op fok zouden met hun irritante manier van zeiken ook gewoon terecht klappen krijgen in een cafe
Hij is wel gehoord door de politie. Misschien niet voor het slaan van een barman, maar wel voor het bedreigen en plegen van huisvredebreuk van zijn buurman. Maar toen was er dus kennelijk aanleiding voor hero-tolerance.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:03 schreef Pool het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat we niet al over een schuldige kunnen praten. Daarom houd ik het liever bij percentages van 'in aanraking komen met de politie', zoals die ook veelal voor andere bevolkingsgroepen worden gehanteerd.
Zoals in:
[..]
http://www.trouw.nl/nieuw(...)ng_met_politie_.html
Dan komen we er voorlopig op uit dat Graus, Wilders en Hernandez in ieder geval tot die categorie behoren. Bij Brinkman is de politie er niet aan te pas gekomen toch?
Het enkele feit dat iemand een PvdA-er is en dus een landverrader, lijkt me al voldoende reden om tot klappen over te gaan. Zie het als het evrzet in WOII>quote:Op donderdag 30 september 2010 16:03 schreef koekjestrommeltje het volgende:
[..]
als het slachtoffer een pvda-er was die de pvv en hem voor nazi aan het uitmaken was dan vind ik het weer een mooie actie van hernandez
iig niet in gesprek gaan met die politici. Nadrukkelijk verboden.quote:Op donderdag 30 september 2010 15:50 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ha, dus als je als ambtenaar op het Plein een politicus tegenkomt, is het direct rechtsomkeert?.
Dus die mensen uit het verzet waren landverraders?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het enkele feit dat iemand een PvdA-er is en dus een landverrader, lijkt me al voldoende reden om tot klappen over te gaan. Zie het als het evrzet in WOII>
Dat is onbekend. Dat de PvdA echter uit landverraders bestaat is een feit van algemene bekendheid.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dus die mensen uit het verzet waren landverraders?
Vertel daar eens wat meer over.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:24 schreef Napalm het volgende:
[..]
iig niet in gesprek gaan met die politici. Nadrukkelijk verboden.
Reageer jij altijd zo vreemd als een partijgenoot van je een misstap maakt?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het enkele feit dat iemand een PvdA-er is en dus een landverrader, lijkt me al voldoende reden om tot klappen over te gaan. Zie het als het evrzet in WOII>
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Reageer jij altijd zo vreemd als een partijgenoot van je een misstap maakt?
Maar als Wilders, Mohammed een pedofiel vind en dit de nodige agressie onder moslims oproept is dat natuurlijk een schande dat Geert niet voor zijn mening mag uitkomen.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:03 schreef koekjestrommeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, het is domme meningquote:Op donderdag 30 september 2010 16:29 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is onbekend. Dat de PvdA echter uit landverraders bestaat is een feit van algemene bekendheid.
quote:Ik hou mijn hart vast als ze iedere politicy doorlichten met kleine dingentjes. Er word altijd wel iets gevonden. Boeien!
Rob, Venlo | 15:24 | 30.09.10
quote:tuurlijk weer een linkse aktie en dat zal wel meer gebeuren de komende tijd. kopstoten geven zonder aanleiding? Nee geloof het niet en dan direct aangifte doen? Ja hoor dat ruikt echt naar links.
zoeken zoeken, en bingo | 15:24 | 30.09.10
quote:o wat wordt het weer opgeblazen, want er zijn dan die linkse mensen die willen zo graag de PVV'ers in een kwaad daglicht stellen.
Nico, DH | 15:21 | 30.09.10
quote:Het kan weleens gewoon nodig geweest kunnen zijn. Omdat iemand PVVèr is hoeft hij/zij toch niet alles zomaar goed te vinden.
ROOSJE, NEDERLAND | 15:20 | 30.09.10
Volgens mij plukken ze hun kamerleden gewoon uit het ledenbestand.quote:Zonder enige aanleiding! ik geloof daar helemaal niks van. Hij zal wel geprovoceerd of beledigd zijn door die ambtenaar(linkse rakker). Laten we het onderzoek maar even afwachten, PVV zijn ook gewoon mensen.
Karel, Leiderdorp | 15:15 | 30.09.10
Ach, je ziet dat de aanhang het direct alweer afdoet als een PvdA-lasteractie, en daar zal de redactie ook wel op gerekend hebben.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:48 schreef Roellie80 het volgende:
Telegraaf comments, altijd leuk
Snap alleen niet waarom de Telegraaf zo'n bericht post? .. is helemaal niks voor hun om zulk "slecht nieuws" te plaatsen
Naja, je durft er ook bijna niets meer van te zeggen of je wordt al in één van beide kampen gezet tegenwoordigquote:Op donderdag 30 september 2010 16:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ach, je ziet dat de aanhang het direct alweer afdoet als een PvdA-lasteractie, en daar zal de redactie ook wel op gerekend hebben.
Vreemd eigenlijk dat het zo op de PvdA gemunt is. de SP zit toch veel verder aan de andere kant van het politieke spectrum zitten? .. waarom dan toch eigenlijk die PvdA bash?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja, je durft er ook bijna niets meer van te zeggen of je wordt al in één van beide kampen gezet tegenwoordig
Gezien de reacties zijn er ook nog wel lezers daar die aan de andere kant van het politieke spectrum hangen, of die gewoon niet compleet waus zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:48 schreef Roellie80 het volgende:
Telegraaf comments, altijd leuk
Snap alleen niet waarom de Telegraaf zo'n bericht post? .. is helemaal niks voor hun om zulk "slecht nieuws" te plaatsen
Geen idee... maar tis of de PVDA of de PVV.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:59 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk dat het zo op de PvdA gemunt is. de SP zit toch veel verder aan de andere kant van het politieke spectrum zitten? .. waarom dan toch eigenlijk die PvdA bash?
Ook daar is lang niet iedereen het over eensquote:Op donderdag 30 september 2010 17:07 schreef Roellie80 het volgende:
Eens Frutsel
gelukkig hebben we in elk geval nog objectieve mods
Nou kom dan maar deze kant op om mij wat klapjes te geven stoere bink.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zo, wel in staat om te vechten maar nog steeds niet in staat om een baan te hebben?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:22 schreef moussie het volgende:
Nou kom dan maar deze kant op om mij wat klapjes te geven stoere bink.
Volgens mij biedt ze zich gewoon aan als boksbal, en ik geloof niet dat die functie in de UWV beroepenlijst voorkomt.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:39 schreef Napalm het volgende:
[..]
Zo, wel in staat om te vechten maar nog steeds niet in staat om een baan te hebben?
Maar hoe zat het nou met dat verbod op contact tussen ambtenaren en kamerleden? Gaat die PVV-er daar ook nog voor vervolgd worden, of de ambtenaar?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:39 schreef Napalm het volgende:
SP en PVV staan heel dicht bij elkaar. Sowieso op sociaal-economisch beleid, maar ook op vreemdelingengebied was de SP ooit de eerste partij die voor spreiding en een immigratiestop heeft gepleit.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:59 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk dat het zo op de PvdA gemunt is. de SP zit toch veel verder aan de andere kant van het politieke spectrum zitten? .. waarom dan toch eigenlijk die PvdA bash?
Ambtenaren mogen dat niet, ze passeren als het ware hun baas de Minister, gekozen kamerleden zijn natuurlijk vrij.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar hoe zat het nou met dat verbod op contact tussen ambtenaren en kamerleden? Gaat die PVV-er daar ook nog voor vervolgd worden, of de ambtenaar?
Ik kom nog wel eens op feestjes in het Haagsche en daar zie ik toch vaak hoge ambtenaren gezellig zuipen met kamerleden. Dat was overigens geen aanleiding voor de kamerleden om kopstoten uit te delen. Ik zou niet weten waar dat verbod dan staat?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:39 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ambtenaren mogen dat niet, ze passeren als het ware hun baas de Minister, gekozen kamerleden zijn natuurlijk vrij.
"Die allochtonen die te lam zijn om te werken en maar steun trekken! Hee, ik heb gisteren weer 200 euro zwart bijgebeund en ik krijg 450 euro terug van de verzekering voor dat horloge dat maar 50 eu waard was hahahaha!".quote:Op donderdag 30 september 2010 14:42 schreef Kingstown het volgende:
Incident. (zoals er nog velen zullen volgen)
Tegen criminaliteit van anderen zijn, maar zelf wel gewelddadig zijn....komt vaker voor.
Het is het verhaal van de klok en de klepel.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik kom nog wel eens op feestjes in het Haagsche en daar zie ik toch vaak hoge ambtenaren gezellig zuipen met kamerleden. Dat was overigens geen aanleiding voor de kamerleden om kopstoten uit te delen. Ik zou niet weten waar dat verbod dan staat?
Voor het document zelf, zie:quote:http://www.binnenlandsbestuur.nl/ambtenaar-online.155468.lynkx
(...) Premier Kok presenteerde het jaar daarvoor zijn Aanwijzingen externe contacten rijksambtenaren, bekend geworden als de Oekaze Kok. Onder ‘externe contacten’ verstond het toenmalige kabinet de contacten van ambtenaren met Kamerleden. De oekaze moest helder maken dat de ministeriële verantwoordelijkheid bij die externe contacten te allen tijde centraal staat. (...)
Het is vooral een kontverhaal van een gefrustreerde PVV-er voor wie het allemaal te ingewikkeld is en die dan wild om zich heen gaat grijpen naar dingen die hij niet begrijpt maar waar hij wat aan denkt te hebben.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is het verhaal van de klok en de klepel.
Mwah, dat is ook weer overdreven, ik ga er namelijk van uit dat die stoere bink alleen een groot muil heeft en het niet echt doet.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij biedt ze zich gewoon aan als boksbal, en ik geloof niet dat die functie in de UWV beroepenlijst voorkomt.
Hoe is dit niet typisch PVV dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:45 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik probeer dit nieuws even in perspectief te plaatsen voor mensen van de toren beginnen te blazen à la "typisch PVV".
Daar begint het hullie-doen-het-veel-erger-goedpraten alweer.quote:Op donderdag 30 september 2010 14:43 schreef Chooselife het volgende:
Guusje ter Horst stapt dronken in de auto. Dat vind ik veel erger om eerlijk te zijn.
Fouten maken doe je per ongeluk.........quote:Op donderdag 30 september 2010 15:04 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Sterker nog: hij is niet eens vervolgd. Als ik het me goed herinner is door een aantal fouten van de kant van het OM de vervolging afgeblazen. Ik wil niet op de stoel van de rechter gaan zitten, maar de aangiften logen er iig niet om.
quote:http://www.nu.nl/politiek(...)-ruzie-zelf-uit.html
'PVV'er Hernandez lokte ruzie zelf uit'
Uitgegeven: 1 oktober 2010 10:21
Laatst gewijzigd: 1 oktober 2010 10:20
AMSTERDAM - PVV-Kamerlid Marcial Hernandez is woensdagavond in opspraak geraakt na een vermeende kopstoot tegen een 30-jarige Hagenaar. De oud-medewerker van defensie zou het opstootje zelf hebben uitgedaagd.
© ANP
Hernandez beledigde de vriendin van het slachtoffer voordat hij een kopstoot uitdeelde. Dat zegt de vader van het slachtoffer vrijdag in het AD.
Het slachtoffer is volgens Spits een ambtenaar van een ministerie. Met zijn 28-jarige vriendin had hij in Den Haag een afscheidsborrel bezocht en na afloop gingen ze wat drinken in café Berger.
Daar raakten ze volgens de vader in een felle politieke discussie verzeild met enkele PVV-leden. De sfeer zou plezierig zijn geweest en 'absoluut niet vijandig'. Op dat moment zou Hernandez iets hebben geroepen naar de vriendin wat volgens de vader 'niet door de beugel kan'.
"Moet dat nou", zou de zoon toen hebben gezegd. Daarop gaf Hernandez volgens getuigen een kopstoot. De zoon zou volgens zijn vader normaal nooit in dit soort situaties verzeild raken. Op aanraden van anderen deed hij aangifte, waarop de 36-jarige Hernandez werd aangehouden en een nacht in de cel doorbracht.
nou ja, het wordt er niet beter opquote:
Tsja....als je "moet dat nou?" zegt, dan vraag je er natuurlijk ook zelf om....quote:
”Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat.”quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tsja....als je "moet dat nou?" zegt, dan vraag je er natuurlijk ook zelf om....![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 16:29 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is onbekend. Dat de PvdA echter uit landverraders bestaat is een feit van algemene bekendheid.
Dus die mooie VVD van jou is een rechtse afsplitsing van landverradersquote:De Partij van de Arbeid werd op 9 februari 1946 opgericht als voortzetting van de vooroorlogse Sociaal Democratische Arbeiders Partij (SDAP), de Vrijzinnig Democratische Bond (VDB) en de Christelijk-Democratische Unie (CDU). De PvdA wilde een 'doorbraakpartij' zijn, een gedachte die tijdens de Tweede Wereldoorlog is gevormd. Liberalen, sociaaldemocraten en christendemocraten, die in het verzet tegen de Duitse bezetting hadden samengewerkt, wilden één partij vormen en niet onderling strijd leveren. In de praktijk bleek de PvdA echter te links voor veel van de voormalige leden van de VDB, met als gevolg de oprichting van de VVD in 1948.
Dion Grauss? Dat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:20 schreef speknek het volgende:
Zo met Dion Graus, Hero Brinkman en Hernandez heeft Wilders een aardig knokploegje om zich heen verzameld. Maarja, je moet je verdedigen heh, tegen die linksen. Hebben ze al een naam? De storm..groep?
Je zou haast denken dat Wilders dan ook geen belastinggeld slurpende miljoenenbeveiliging nodig zou hebben met zulke kornuiten in zijn gelederen, dat regelt-ie toch beter zelf?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:20 schreef speknek het volgende:
Zo met Dion Graus, Hero Brinkman en Hernandez heeft Wilders een aardig knokploegje om zich heen verzameld. Maarja, je moet je verdedigen heh, tegen die linksen. Hebben ze al een naam? De storm..groep?
Voor rechtse hobbies is natuurlijk wel geld beschikbaar. Subsidies zijn alleen overbodig als het om moeilijke dingen gaat, die Henk en Ingrid niet begrijpen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat Wilders dan ook geen belastinggeld slurpende miljoenenbeveiliging nodig zou hebben met zulke kornuiten in zijn gelederen, dat regelt-ie toch beter zelf?
ze hebben zelfs pipa'squote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat Wilders dan ook geen belastinggeld slurpende miljoenenbeveiliging nodig zou hebben met zulke kornuiten in zijn gelederen, dat regelt-ie toch beter zelf?
Ah, ok. dat wist ik niet. Overigens ook niet van die andere randzaken. Onder de PVV-kamerleden zitten er dus nog van it soort gare figuren meer dan k dacht.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:26 schreef speknek het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dion_Graus#In_opspraak
Niets dan de waarheid. Derhalve niets om toe te voegenquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:46 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ah, ok. dat wist ik niet. Overigens ook niet van die andere randzaken. Onder de PVV-kamerleden zitten er dus nog van it soort gare figuren meer dan k dacht.
Maar goed, dan nog past Grauss niet in het knokploegje. Vrouwen stompen telt niet.
Moet kunnen joh! Echte PVV'ers vertellen een ander wat ze moeten doen en niet doen. En dan dus een grote bek hebben over de islam en je roeren met termen als 'facisme' en 'communisme'.quote:Op zondag 3 oktober 2010 08:43 schreef BruinBeertje het volgende:
Is dit niet al de tweede?, en dat zit in het kabinet, wat een juweeltje zeg
Klinkt net zo iets als, wij zijn bezig met uw probleem. Heerlijk zo een baantje.quote:De PVV heeft tot op heden geen verklaring doen uitgaan over het incident. Een persvoorlichter antwoordt desgevraagd dat het verzoek om een reactie 'uitstaat', maar kan niet melden wanneer hieraan kan worden voldaan.
Dus het is verboden om als kamerlid van de PVV een gesprek aan te gaan met de media. Hoe bedoel je verbod.quote:"U begrijpt dat het momenteel druk is", laat de woordvoerder weten. Een verzoek om een persoonlijke reactie van het Kamerlid werd beslist van de hand gewezen. "Zo werken wij niet."
Ik ben benieuwd wanneer wij hier wat over gaan horen. Vooral wat de aanklacht inhoud.quote:De politie Haaglanden laat weten dat het onderzoek naar het incident is afgerond. "De getuigen zijn gehoord, en de stukken worden nu overgedragen aan justitie", laat een woordvoerder weten.
Dit soort dingen komen vast ook voor bij andere partijen....toch...toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:45 schreef Roellie80 het volgende:
En dit zooitje gaat ons land regeren![]()
We hebben een meningsverschil dus ik geef je een kopstoot?
PVV; stelletje simpele zielen zijn het
Ik zie ze er nog voor aan, als de man veroordeeld wordt, dat als een politiek proces te bestempelen.quote:Op maandag 4 oktober 2010 16:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heel handig van de PVV weer. Incident doodzwijgen, dan waait het het snelst over. Waarschijnlijk komt er toch geen veroordeling voor de verdachte dus waarom zou je dan als partij de negatieve aandacht op je vestigen?
Sterker nog, zelfs al wordt hij tot een jaar cel verdeeld, dan nog doe je er als partij het beste aan dit dood te zwijgen. Zeker bij de PVV-stemmer gaat dat goed werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |