abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 september 2010 @ 15:03:10 #51
104871 remlof
Europees federalist
pi_87022019
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:00 schreef Pool het volgende:
Sorry Remlof, ik zou het zelf ook al wel verwijderd hebben hoor, het ging om de grap van 't moment. :@
Ja ok, zo ken ik je weer.
pi_87022041
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:01 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Omdat het, getuige de stigmatiserende topictitel, kennelijk de bedoeling is de PVV ermee te besmeuren. Dat vind ik onterecht, gezien de waslijst aan overtredingen bij vertegenwoordigers van andere partijen.
En een aantal daarvan vind ik veel ernstiger. Vooral met drank op achter het stuur, of het achteroverdrukken van gemeenschapsgeld à la Herfkens.
Stigmatiserende topictitel? Is deze al aangepast dan?
quote:
PVV-er opgepakt voor mishandeling
Marcial is gewoon niet handig geweest, schuldig aan die vechtpartij of niet, dit soort zaken is nooit goed voor een partij. Die andere partij besmeurders hebben hun eigen topics.
pi_87022057
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:50 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Dat durf ik te betwijfelen. Hij is nooit ergens voor veroordeeld.
Sterker nog: hij is niet eens vervolgd. Als ik het me goed herinner is door een aantal fouten van de kant van het OM de vervolging afgeblazen. Ik wil niet op de stoel van de rechter gaan zitten, maar de aangiften logen er iig niet om.
pi_87022075
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:02 schreef Pool het volgende:

[..]

Ik vrees dat je remlof moet vragen of hij het aan mijn note wil toevoegen. ;(
Heb je daar een note voor gekregen? Tss ik zou er bijna een kopstoot van geven.
  donderdag 30 september 2010 @ 15:05:20 #55
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_87022084
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:02 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

het is een pvv-er die opgepakt is voor mishandeling, kan er niet meer of minder van maken.
Pvv'ers zijn nogal gehecht aan hun slachtofferrol. Vandaar het verwijt.
  donderdag 30 september 2010 @ 15:05:20 #56
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_87022087
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_87022126
Wat een sukkel. Zal straks wel weer naar buiten komen dat ook hij te diep in het glaasje had gekeken.
pi_87022127
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:02 schreef Pool het volgende:

[..]

Ik vrees dat je remlof moet vragen of hij het aan mijn note wil toevoegen. ;(
Done. :7
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_87022150
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:03 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Stigmatiserende topictitel? Is deze al aangepast dan?
[..]
Dat vind ik wel. Kennelijk is het niet Marcial, waar het om draait, maar de PVV. En dat vind ik stigmatiserend.

quote:
Marcial is gewoon niet handig geweest, schuldig aan die vechtpartij of niet, dit soort zaken is nooit goed voor een partij. Die andere partij besmeurders hebben hun eigen topics.
Dat ben ik met je eens. Het is ook echt geen goedpraterij. Ik vind het uiterst dom, om überhaupt bij een incident betrokken te zijn, schuldig of onschuldig. Je weet dat ze erop zitten te wachten.
pi_87022177
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:07 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Dat vind ik wel. Kennelijk is het niet Marcial, waar het om draait, maar de PVV. En dat vind ik stigmatiserend.

Maar wat klopt er dan percies niet aan de TT?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 30 september 2010 @ 15:09:34 #61
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_87022213
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:08 schreef capricia het volgende:

[..]

Je mag bij dit soort nieuwsberichten enkel de etniciteit vermelden, niet de functie.
pi_87022229
Veiligheid en vrijheid _O- Haal die veiligheid maar weg, de knokploeg van Geert is in het land.
pi_87022248
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:07 schreef Chooselife het volgende:

[..]

[..]

Dat ben ik met je eens. Het is ook echt geen goedpraterij. Ik vind het uiterst dom, om überhaupt bij een incident betrokken te zijn, schuldig of onschuldig. Je weet dat ze erop zitten te wachten.
Het is een objectief vast te stellen feit dat er een PVV-er is opgepakt voor mishandeling. Wat is daar nou weer stigmatiserend aan? Je redenering is nergens op gebaseerd.
pi_87022267
quote:
averechts
Uitspraak: avəˈrɛx(t)s Bijvoeglijk naamwoord in de tegenovergestelde richting `een averechts resultaat` averechts uitpakken (= het verkeerde resultaat krijgen)
pi_87022313
Als we door deze sukkel straks een links kabinet krijgen, dan verdient 'ie wel een paar jaartjes.
  donderdag 30 september 2010 @ 15:13:40 #66
104871 remlof
Europees federalist
pi_87022351
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een sukkel. Zal straks wel weer naar buiten komen dat ook hij te diep in het glaasje had gekeken.
Kan ie mooi samen met Hero naar de AA-avondjes :')
pi_87022353
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:10 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het is een objectief vast te stellen feit dat er een PVV-er is opgepakt voor mishandeling. Wat is daar nou weer stigmatiserend aan? Je redenering is nergens op gebaseerd.
Overigens zou het nog "toeval" kunnen zijn als het in een of andere achterbuurt was geweest en hij door wat tuig uitgedaagd was, maar gezien de locatie en het feit dat hij een medewerker van het ministerie van Economische zaken heeft geslagen, gaat dat ook niet meer op.....

Meneer stigmatiseert zichzelf vooral door zijn gedrag, en gezien hij volksvertegenwoordiger van de PVV is, komt dat er nog eens bij.
Wullie bin KOEL İ Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_87022365
Sowieso vind ik dat pleinterroristen nog harder moeten worden aangepakt dan straatterroristen. Waarom is hij niet door zijn knieën geschoten? Ik verwacht kamervragen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_87022368
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:08 schreef capricia het volgende:

[..]

Het heeft een stigmatiserend karakter en betreft bovendien een incident. Om precies die reden mag er ook nooit over een "Marokkaan", een "Moslim" gerept worden, als ene Mohammed dit geflikt had. Waar ik het trouwens volstrekt mee eens ben. Het is volstrekt irrelevant dat Mohammed een Moslim is, in Rabat is geboren of bij een lokale fruitteler werkt.

Het gaat om een individu, benoem die dan bij naam en niet bij overtuiging, godsdienst, ras of werkgever. Je kunt het in het verhaal benoemen (voor zover het relevant is), maar als header vind het simpelweg stigmatiserend.
Het was ook niet de PVDA die dronken achter het stuur stapte, maar Ter Horst. En niet de PVDA die tienduizenden euro's achterover drukt, maar Herfkens. Het is aan de PVDA orde op zaken te stellen.
  donderdag 30 september 2010 @ 15:14:55 #70
104871 remlof
Europees federalist
pi_87022391
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:13 schreef Weltschmerz het volgende:
Sowieso vind ik dat pleinterroristen nog harder moeten worden aangepakt dan straatterroristen. Waarom is hij niet door zijn knieën geschoten? Ik verwacht kamervragen.
Ja precies. Je kan moslims van een hoop betichten, maar niet van openbare dronkenschap.
  donderdag 30 september 2010 @ 15:14:58 #71
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_87022394
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:10 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Je moet je kop ook niet in het zand willen steken. Het relatieve aantal verdachten onder PVV-fractieleden is nu eenmaal erg hoog. Gemiddeld komen PVV-fractieleden vaker in aanraking met de politie dan Antillianen en Marokkanen.
  † In Memoriam † donderdag 30 september 2010 @ 15:15:13 #72
230491 Zith
pls tip
pi_87022399
Deze man vertegenwoordigt de PVV stemmers _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_87022424
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:13 schreef Leandra het volgende:
Meneer stigmatiseert zichzelf vooral door zijn gedrag, en gezien hij volksvertegenwoordiger van de PVV is, komt dat er nog eens bij.
Hij vergeet waarschijnlijk dat hij eenmaal beedigd het hele volk vertegenwoordigd, en niet alleen de PVV-ers, die ambtenarenrammen ongetwijfeld een acceptabel tijdverdrijf vinden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 30 september 2010 @ 15:15:57 #74
104871 remlof
Europees federalist
pi_87022428
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:15 schreef Zith het volgende:
Deze man vertegenwoordigt de PVV stemmers _O_
En de normen en waarden van die partij beweging.
pi_87022458
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:14 schreef Pool het volgende:

[..]

Je moet je kop ook niet in het zand willen steken. Het relatieve aantal verdachten onder PVV-fractieleden is nu eenmaal erg hoog. Gemiddeld komen PVV-fractieleden vaker in aanraking met de politie dan Antillianen en Marokkanen.
Kunnen we daar geen statistieken van bijhouden?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')