Nee hoor, het is domme meningquote:Op donderdag 30 september 2010 16:29 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is onbekend. Dat de PvdA echter uit landverraders bestaat is een feit van algemene bekendheid.
quote:Ik hou mijn hart vast als ze iedere politicy doorlichten met kleine dingentjes. Er word altijd wel iets gevonden. Boeien!
Rob, Venlo | 15:24 | 30.09.10
quote:tuurlijk weer een linkse aktie en dat zal wel meer gebeuren de komende tijd. kopstoten geven zonder aanleiding? Nee geloof het niet en dan direct aangifte doen? Ja hoor dat ruikt echt naar links.
zoeken zoeken, en bingo | 15:24 | 30.09.10
quote:o wat wordt het weer opgeblazen, want er zijn dan die linkse mensen die willen zo graag de PVV'ers in een kwaad daglicht stellen.
Nico, DH | 15:21 | 30.09.10
quote:Het kan weleens gewoon nodig geweest kunnen zijn. Omdat iemand PVVèr is hoeft hij/zij toch niet alles zomaar goed te vinden.
ROOSJE, NEDERLAND | 15:20 | 30.09.10
Volgens mij plukken ze hun kamerleden gewoon uit het ledenbestand.quote:Zonder enige aanleiding! ik geloof daar helemaal niks van. Hij zal wel geprovoceerd of beledigd zijn door die ambtenaar(linkse rakker). Laten we het onderzoek maar even afwachten, PVV zijn ook gewoon mensen.
Karel, Leiderdorp | 15:15 | 30.09.10
Ach, je ziet dat de aanhang het direct alweer afdoet als een PvdA-lasteractie, en daar zal de redactie ook wel op gerekend hebben.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:48 schreef Roellie80 het volgende:
Telegraaf comments, altijd leuk
Snap alleen niet waarom de Telegraaf zo'n bericht post? .. is helemaal niks voor hun om zulk "slecht nieuws" te plaatsen
Naja, je durft er ook bijna niets meer van te zeggen of je wordt al in één van beide kampen gezet tegenwoordigquote:Op donderdag 30 september 2010 16:50 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ach, je ziet dat de aanhang het direct alweer afdoet als een PvdA-lasteractie, en daar zal de redactie ook wel op gerekend hebben.
Vreemd eigenlijk dat het zo op de PvdA gemunt is. de SP zit toch veel verder aan de andere kant van het politieke spectrum zitten? .. waarom dan toch eigenlijk die PvdA bash?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja, je durft er ook bijna niets meer van te zeggen of je wordt al in één van beide kampen gezet tegenwoordig
Gezien de reacties zijn er ook nog wel lezers daar die aan de andere kant van het politieke spectrum hangen, of die gewoon niet compleet waus zijn.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:48 schreef Roellie80 het volgende:
Telegraaf comments, altijd leuk
Snap alleen niet waarom de Telegraaf zo'n bericht post? .. is helemaal niks voor hun om zulk "slecht nieuws" te plaatsen
Geen idee... maar tis of de PVDA of de PVV.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:59 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk dat het zo op de PvdA gemunt is. de SP zit toch veel verder aan de andere kant van het politieke spectrum zitten? .. waarom dan toch eigenlijk die PvdA bash?
Ook daar is lang niet iedereen het over eensquote:Op donderdag 30 september 2010 17:07 schreef Roellie80 het volgende:
Eens Frutsel
gelukkig hebben we in elk geval nog objectieve mods
Nou kom dan maar deze kant op om mij wat klapjes te geven stoere bink.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:20 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Het enkele feit dat iemand een PvdA-er is en dus een landverrader, lijkt me al voldoende reden om tot klappen over te gaan. Zie het als het evrzet in WOII>
Zo, wel in staat om te vechten maar nog steeds niet in staat om een baan te hebben?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:22 schreef moussie het volgende:
Nou kom dan maar deze kant op om mij wat klapjes te geven stoere bink.
Volgens mij biedt ze zich gewoon aan als boksbal, en ik geloof niet dat die functie in de UWV beroepenlijst voorkomt.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:39 schreef Napalm het volgende:
[..]
Zo, wel in staat om te vechten maar nog steeds niet in staat om een baan te hebben?
Maar hoe zat het nou met dat verbod op contact tussen ambtenaren en kamerleden? Gaat die PVV-er daar ook nog voor vervolgd worden, of de ambtenaar?quote:Op donderdag 30 september 2010 17:39 schreef Napalm het volgende:
SP en PVV staan heel dicht bij elkaar. Sowieso op sociaal-economisch beleid, maar ook op vreemdelingengebied was de SP ooit de eerste partij die voor spreiding en een immigratiestop heeft gepleit.quote:Op donderdag 30 september 2010 16:59 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Vreemd eigenlijk dat het zo op de PvdA gemunt is. de SP zit toch veel verder aan de andere kant van het politieke spectrum zitten? .. waarom dan toch eigenlijk die PvdA bash?
Ambtenaren mogen dat niet, ze passeren als het ware hun baas de Minister, gekozen kamerleden zijn natuurlijk vrij.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar hoe zat het nou met dat verbod op contact tussen ambtenaren en kamerleden? Gaat die PVV-er daar ook nog voor vervolgd worden, of de ambtenaar?
Ik kom nog wel eens op feestjes in het Haagsche en daar zie ik toch vaak hoge ambtenaren gezellig zuipen met kamerleden. Dat was overigens geen aanleiding voor de kamerleden om kopstoten uit te delen. Ik zou niet weten waar dat verbod dan staat?quote:Op donderdag 30 september 2010 18:39 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ambtenaren mogen dat niet, ze passeren als het ware hun baas de Minister, gekozen kamerleden zijn natuurlijk vrij.
"Die allochtonen die te lam zijn om te werken en maar steun trekken! Hee, ik heb gisteren weer 200 euro zwart bijgebeund en ik krijg 450 euro terug van de verzekering voor dat horloge dat maar 50 eu waard was hahahaha!".quote:Op donderdag 30 september 2010 14:42 schreef Kingstown het volgende:
Incident. (zoals er nog velen zullen volgen)
Tegen criminaliteit van anderen zijn, maar zelf wel gewelddadig zijn....komt vaker voor.
Het is het verhaal van de klok en de klepel.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik kom nog wel eens op feestjes in het Haagsche en daar zie ik toch vaak hoge ambtenaren gezellig zuipen met kamerleden. Dat was overigens geen aanleiding voor de kamerleden om kopstoten uit te delen. Ik zou niet weten waar dat verbod dan staat?
Voor het document zelf, zie:quote:http://www.binnenlandsbestuur.nl/ambtenaar-online.155468.lynkx
(...) Premier Kok presenteerde het jaar daarvoor zijn Aanwijzingen externe contacten rijksambtenaren, bekend geworden als de Oekaze Kok. Onder ‘externe contacten’ verstond het toenmalige kabinet de contacten van ambtenaren met Kamerleden. De oekaze moest helder maken dat de ministeriële verantwoordelijkheid bij die externe contacten te allen tijde centraal staat. (...)
Het is vooral een kontverhaal van een gefrustreerde PVV-er voor wie het allemaal te ingewikkeld is en die dan wild om zich heen gaat grijpen naar dingen die hij niet begrijpt maar waar hij wat aan denkt te hebben.quote:Op donderdag 30 september 2010 19:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is het verhaal van de klok en de klepel.
Mwah, dat is ook weer overdreven, ik ga er namelijk van uit dat die stoere bink alleen een groot muil heeft en het niet echt doet.quote:Op donderdag 30 september 2010 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij biedt ze zich gewoon aan als boksbal, en ik geloof niet dat die functie in de UWV beroepenlijst voorkomt.
Hoe is dit niet typisch PVV dan?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:45 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik probeer dit nieuws even in perspectief te plaatsen voor mensen van de toren beginnen te blazen à la "typisch PVV".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |