abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87024027
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit is geen reden om dan in alle gevallen de nuance te laten varen. Juist nu kan men een hoge morele superioriteit laten gelden.
Dat doen we toch ook in dit topic..!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87024040
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:51 schreef Ringo het volgende:

[..]

Welnee man. We willen die kerel zien bloeden. Bloeden en hangen.
Dit is evident. En ik maar vanuit een morele superioriteit rechtsstatelijk doen. Dat zal bij de tokkies weinig effect sorteren.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_87024055
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:51 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat doen we toch ook in dit topic..!
Wie is we?
pi_87024185
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:52 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Wie is we?
Iedereen die zich aangesproken voelt om zijn of haar "hoge morele superioriteit te laten gelden." _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87024234
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:49 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit is geen reden om dan in alle gevallen de nuance te laten varen. Juist nu kan men een hoge morele superioriteit laten gelden.
Je bedoelt als 'eigen' volk verdacht wordt zijn we ineens genuanceerd over 'verdacht' etc, kunnen we mooi even laten zien hoe goed we zijn? Maar als ander volk verdacht wordt hangen we de morele superioriteit weer in de wilgen?
pleased to meet you
pi_87024311
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:57 schreef moussie het volgende:

[..]

Je bedoelt als 'eigen' volk verdacht wordt zijn we ineens genuanceerd over 'verdacht' etc, kunnen we mooi even laten zien hoe goed we zijn? Maar als ander volk verdacht wordt hangen we de morele superioriteit weer in de wilgen?
Ik heb geen behoefte om voor anderen te praten of me verantwoordelijk te achten voor de uitlatingen van anderen op een ander tijdstip en over andere onderwerpen.
pi_87024317
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:46 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Lol, tuurlijk. De Telegraaf, Elsevier en Geenstijl zitten bovenop elk misstapje van PvdA'ers overal in het land.
http://www.geenstijl.nl/m(...)_slaat_kroeg_le.html

lol, wat ben je een ongelooflijke zielige zeikerige linkse stakker zeg....
pi_87024340
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:56 schreef capricia het volgende:

[..]

Iedereen die zich aangesproken voelt om zijn of haar "hoge morele superioriteit te laten gelden." _O-
Ik deed het niet expres.
pi_87024360
De uitzending op NL 1 is begonnen...ff kijken.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_87024511
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:01 schreef Anzhelika het volgende:
Het is op zich erg ironisch dat juist de PVV aanhang zich nu zo kwaad maakt dat velen nu de PVV als gewelddadige partij proberen neer te zetten, terwijl zij datzelfde dus ook doen met alle moslims.
ben natuurlijk wel benieuwd naar wat eraan vooraf ging.

als het slachtoffer een pvda-er was die de pvv en hem voor nazi aan het uitmaken was dan vind ik het weer een mooie actie van hernandez
  donderdag 30 september 2010 @ 16:03:42 #136
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_87024521
Ik ben het er wel mee eens dat we niet al over een schuldige kunnen praten. Daarom houd ik het liever bij percentages van 'in aanraking komen met de politie', zoals die ook veelal voor andere bevolkingsgroepen worden gehanteerd.

Zoals in:
quote:
Helft Marokkanen in aanraking met politie'

(Novum) - Meer dan de helft van de Marokkaanse jongens in Nederland is vóór zijn 22ste in aanraking geweest met de politie. Bij een derde van deze groep gebeurde dat zelfs vijf keer of vaker. Dat blijkt uit onderzoek dat is gepubliceerd in het Tijdschrift voor Criminologie.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)ng_met_politie_.html

Dan komen we er voorlopig op uit dat Graus, Wilders en Hernandez in ieder geval tot die categorie behoren. Bij Brinkman is de politie er niet aan te pas gekomen toch?
pi_87024543
quote:
Op donderdag 30 september 2010 14:43 schreef Chooselife het volgende:
Guusje ter Horst stapt dronken in de auto. Dat vind ik veel erger om eerlijk te zijn.
Dronken of met teveel op? En is dit wel een counter met een drankorgel als Hero Brinkman binnen de gelederen?

'Marcial Hernandez' klink trouwens wel allochtoons.... Hebben ze het over het weren en uitzetten van criminele allochtonen, hebben ze er zelf een binnengehaald :N
  donderdag 30 september 2010 @ 16:05:27 #138
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_87024616
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:03 schreef koekjestrommeltje het volgende:

[..]

als het slachtoffer een pvda-er was die de pvv en hem voor nazi aan het uitmaken was dan vind ik het weer een mooie actie van hernandez
:')!

Dus als je een nazi genoemd wordt, dan moet je daar op reageren alsof je een SS-commandant bent en meteen een kopstoot uitdelen? Ken je dat stukje van Hans Teeuwen over de Hells Angels en de vergelijking met de loodgieter? :D
pi_87024778
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:05 schreef Pool het volgende:

[..]

:')!

Dus als je een nazi genoemd wordt, dan moet je daar op reageren alsof je een SS-commandant bent en meteen een kopstoot uitdelen? Ken je dat stukje van Hans Teeuwen over de Hells Angels en de vergelijking met de loodgieter? :D
ja dat ken ik.

maar ik bedoel dat sommige mensen gewoon klappen verdienen, bepaalde lieden hier op fok zouden met hun irritante manier van zeiken ook gewoon terecht klappen krijgen in een cafe :7
  † In Memoriam † donderdag 30 september 2010 @ 16:10:09 #140
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_87024849
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:59 schreef koekjestrommeltje het volgende:

[..]

http://www.geenstijl.nl/m(...)_slaat_kroeg_le.html

lol, wat ben je een ongelooflijke zielige zeikerige linkse stakker zeg....
Hoe bevestigt of ontkracht een link naar Geenstijl over een PVV'er de stelling die je quote dat Geensteel, Elsevier e.d. ook PvdAérs op de huid zitten? Totaal niet.

Jij bent degene die zielig is, al is het alleen maar omdat je dom bent.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_87024929
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:08 schreef koekjestrommeltje het volgende:

[..]

ja dat ken ik.

maar ik bedoel dat sommige mensen gewoon klappen verdienen, bepaalde lieden hier op fok zouden met hun irritante manier van zeiken ook gewoon terecht klappen krijgen in een cafe :7
Oh, nu ineens is het gebruiken van geweld wel gerechtvaardigd.
pi_87025041
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:03 schreef Pool het volgende:
Ik ben het er wel mee eens dat we niet al over een schuldige kunnen praten. Daarom houd ik het liever bij percentages van 'in aanraking komen met de politie', zoals die ook veelal voor andere bevolkingsgroepen worden gehanteerd.

Zoals in:
[..]

http://www.trouw.nl/nieuw(...)ng_met_politie_.html

Dan komen we er voorlopig op uit dat Graus, Wilders en Hernandez in ieder geval tot die categorie behoren. Bij Brinkman is de politie er niet aan te pas gekomen toch?
Hij is wel gehoord door de politie. Misschien niet voor het slaan van een barman, maar wel voor het bedreigen en plegen van huisvredebreuk van zijn buurman. Maar toen was er dus kennelijk aanleiding voor hero-tolerance.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_87025390
quote:

[..]

Het enkele feit dat iemand een PvdA-er is en dus een landverrader, lijkt me al voldoende reden om tot klappen over te gaan. Zie het als het evrzet in WOII>
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_87025552
quote:
Op donderdag 30 september 2010 15:50 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ha, dus als je als ambtenaar op het Plein een politicus tegenkomt, is het direct rechtsomkeert? :').
iig niet in gesprek gaan met die politici. Nadrukkelijk verboden.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_87025664
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:20 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Het enkele feit dat iemand een PvdA-er is en dus een landverrader, lijkt me al voldoende reden om tot klappen over te gaan. Zie het als het evrzet in WOII>
Dus die mensen uit het verzet waren landverraders?
pi_87025854
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:26 schreef Krantenman het volgende:

[..]

Dus die mensen uit het verzet waren landverraders?
Dat is onbekend. Dat de PvdA echter uit landverraders bestaat is een feit van algemene bekendheid.
pi_87025864
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:24 schreef Napalm het volgende:

[..]

iig niet in gesprek gaan met die politici. Nadrukkelijk verboden.
Vertel daar eens wat meer over.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_87025968
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:20 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Reageer jij altijd zo vreemd als een partijgenoot van je een misstap maakt?
pi_87026183
quote:
Op donderdag 30 september 2010 16:32 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Reageer jij altijd zo vreemd als een partijgenoot van je een misstap maakt?
:?

Ik ben geen lid van de PvdA hoor.
pi_87026280
quote:

[..]

Maar als Wilders, Mohammed een pedofiel vind en dit de nodige agressie onder moslims oproept is dat natuurlijk een schande dat Geert niet voor zijn mening mag uitkomen. -O-
Lurf is the message and the message is Lurf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')